"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Eye Of Terror

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
-Mimic-

Eye Of Terror

Viesti Kirjoittaja -Mimic- »

Kuka on osallistunut Eye Of Terroriin?
Kuka on hyviksien puolella?
Entä kuka pahiksien?
Itse olen pahis, joten kaikki Kaaoksen auttajat:
Eiköhän pistetä ranttaliksi ja näytetä Imperiumille kuka on kuka?

[MODEDIT]Jotain rajaa noiden huutomerkkien ja kysymysmerkkien kanssa. -VC
Hehee, nyt on minullakin avatari..

"Jos Keskimaa olis olemassa, Örkit voittais, koska niillä on paras Teknoloogia"-Teuhon Veljekset
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Onkin tyypillistä pahiskäyttäytymistä pistää huuto- ja kysymysmerkkejä noinkin lukuisia sotkemaan tekstiä.

Ja minä en ole pahis, vaan ainoastaan pyrin vapauttamaan imperiumin väärästä keisarista...
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Teräratas kirjoitti:Onkin tyypillistä pahiskäyttäytymistä pistää huuto- ja kysymysmerkkejä noinkin lukuisia sotkemaan tekstiä.

Ja minä en ole pahis, vaan ainoastaan pyrin vapauttamaan imperiumin väärästä keisarista...
Jokainen taplaa tyylillään, minäkin vain teen tätä ihmiskunnan puolesta... :D
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
-Mimic-

Viesti Kirjoittaja -Mimic- »

No, hyvä Teräratas.
Voisitko ystävällisesti kertoa minulle "pahisten" tunnusmerkkejä?
Jotta osaisin noudattaa niitä parhaani mukaan.
Ja miten päättelet että huuto- sekä kysymysmerkit ovat "pahisten" merkki?
Hehee, nyt on minullakin avatari..

"Jos Keskimaa olis olemassa, Örkit voittais, koska niillä on paras Teknoloogia"-Teuhon Veljekset
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

-Mimic- kirjoitti:Voisitko ystävällisesti kertoa minulle "pahisten" tunnusmerkkejä?
EoTissa ei ole pahiksia, vaan siellä on Järjestyksen Voimat (Force of Order) ja Epäjärjestyksen Voimat (Force of Disorder). Mitä tulee Space Marineihin, niitä jaetaan lojalisteihin (sanotaan pelkästään Space Marineiksi) ja ei-lojalisteihin (sanotaan Choas Space Marineiksi).

Sun kirjoitustavasta päätellen sanoisin, että kuulut epäjärjestyksen puolelle :wink:

Itse edustan ainoaa oikeaa voimaa, joka taistelee absoluuttisen hyvän puolesta. Ja sen voiman edustajat kuuluvat vain ja ainoastaan Ordo Malleus joukkoihin.
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Druzhina Captain kirjoitti: Itse edustan ainoaa oikeaa voimaa, joka taistelee absoluuttisen hyvän puolesta. Ja sen voiman edustajat kuuluvat vain ja ainoastaan Ordo Malleus joukkoihin.
No eh. Ordo Malleuksen "hyvyydestä" nyt voidaan olla montaa mieltä, mutta ihan miten vaan ;)
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

VonCarstein kirjoitti:[No eh. Ordo Malleuksen "hyvyydestä" nyt voidaan olla montaa mieltä, mutta ihan miten vaan ;)
Ordo Malleuksen mielestä asiasta voi olla vain yhtä mieltä tai ei olla olemassa ollenkaan. Ei ole toisinajattelijoita, on vain kurin puutetta. Kurin palautus on tärkeintä, kaikki keinot ovat sallittuja. :)
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Olen minäkin Ulthwe strikeforcellani parin tappion verran auttanut Abaddonin maailman valtausta.

Mutta ainakin tämän hetkisen tilanteen perusteella taitaa 13th black crusade mennä vähän mönkään.
Mikki N

Viesti Kirjoittaja Mikki N »

kaaos ottaa turpiin minkä lähtee ja ajetaan takaisiin avaruus-reikään ja comorragh tuhotaan ja ja...
...taidan huvikseni käydä vaikka kaaoksen, necroneitten ja taun kimppuun kun en muuta keksi...
"for the greater slaves!"
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
psy-coma

Viesti Kirjoittaja psy-coma »

järjestys*mutinaa* epä-järjestys*mutinaa*
karjaa te kaikki olette, sama se miksi itseänne kutsutte :wink:
/*(kohde ei missään nimessä pelaa necroneita)*\
"Do not seek death, it will find you"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”