Eye Of Terror
Eye Of Terror
Kuka on osallistunut Eye Of Terroriin?
Kuka on hyviksien puolella?
Entä kuka pahiksien?
Itse olen pahis, joten kaikki Kaaoksen auttajat:
Eiköhän pistetä ranttaliksi ja näytetä Imperiumille kuka on kuka?
[MODEDIT]Jotain rajaa noiden huutomerkkien ja kysymysmerkkien kanssa. -VC
Kuka on hyviksien puolella?
Entä kuka pahiksien?
Itse olen pahis, joten kaikki Kaaoksen auttajat:
Eiköhän pistetä ranttaliksi ja näytetä Imperiumille kuka on kuka?
[MODEDIT]Jotain rajaa noiden huutomerkkien ja kysymysmerkkien kanssa. -VC
Hehee, nyt on minullakin avatari..
"Jos Keskimaa olis olemassa, Örkit voittais, koska niillä on paras Teknoloogia"-Teuhon Veljekset
"Jos Keskimaa olis olemassa, Örkit voittais, koska niillä on paras Teknoloogia"-Teuhon Veljekset
Jokainen taplaa tyylillään, minäkin vain teen tätä ihmiskunnan puolesta...Teräratas kirjoitti:Onkin tyypillistä pahiskäyttäytymistä pistää huuto- ja kysymysmerkkejä noinkin lukuisia sotkemaan tekstiä.
Ja minä en ole pahis, vaan ainoastaan pyrin vapauttamaan imperiumin väärästä keisarista...
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
No, hyvä Teräratas.
Voisitko ystävällisesti kertoa minulle "pahisten" tunnusmerkkejä?
Jotta osaisin noudattaa niitä parhaani mukaan.
Ja miten päättelet että huuto- sekä kysymysmerkit ovat "pahisten" merkki?
Voisitko ystävällisesti kertoa minulle "pahisten" tunnusmerkkejä?
Jotta osaisin noudattaa niitä parhaani mukaan.
Ja miten päättelet että huuto- sekä kysymysmerkit ovat "pahisten" merkki?
Hehee, nyt on minullakin avatari..
- Druzhina Captain
- Valvoja
EoTissa ei ole pahiksia, vaan siellä on Järjestyksen Voimat (Force of Order) ja Epäjärjestyksen Voimat (Force of Disorder). Mitä tulee Space Marineihin, niitä jaetaan lojalisteihin (sanotaan pelkästään Space Marineiksi) ja ei-lojalisteihin (sanotaan Choas Space Marineiksi).-Mimic- kirjoitti:Voisitko ystävällisesti kertoa minulle "pahisten" tunnusmerkkejä?
Sun kirjoitustavasta päätellen sanoisin, että kuulut epäjärjestyksen puolelle
Itse edustan ainoaa oikeaa voimaa, joka taistelee absoluuttisen hyvän puolesta. Ja sen voiman edustajat kuuluvat vain ja ainoastaan Ordo Malleus joukkoihin.
- Druzhina Captain
- Valvoja
Ordo Malleuksen mielestä asiasta voi olla vain yhtä mieltä tai ei olla olemassa ollenkaan. Ei ole toisinajattelijoita, on vain kurin puutetta. Kurin palautus on tärkeintä, kaikki keinot ovat sallittuja.VonCarstein kirjoitti:[No eh. Ordo Malleuksen "hyvyydestä" nyt voidaan olla montaa mieltä, mutta ihan miten vaan