"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

kaaos jumalat

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.

lempi chaos jumala

khorne
57
33%
nurgle
26
15%
slaanesh
52
30%
tzeentch
40
23%

Ääniä yhteensä: 175

jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

swamphead kirjoitti:eiks daemoneteillä oo muuten parhaimmat statsit kaikista daemoneista?
Ei :?:
salaperäinen ihailija kirjoitti:eiks daemoneteillä oo muuten parhaimmat tissit kaikista daemoneista
Joo :!:
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
swamphead

Viesti Kirjoittaja swamphead »

Ei :?:
millä on paremmat
jullevi
Valvoja

swamphead kirjoitti:
millä on paremmat
Sanoisin Bloodlettereillä. Daemonetet kyllä liikkuu enemmän, mutta kyllä Bloodletterit taitaa olla parhaat lesser daemonit kun ne on ainoat jotka saa command groupin. Mutta sehän on vain minun mielipide.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
swamphead

joku muistaakseni sanoi jossain topicissa että horrors of tzeentchit olis parhaimmat mutta ihmettelen vaan että millä perusteella...
jullevi
Valvoja

swamphead kirjoitti:joku muistaakseni sanoi jossain topicissa että horrors of tzeentchit olis parhaimmat mutta ihmettelen vaan että millä perusteella...
Surkeimmat statsit niillä on, mutta niiden bound spellit, ainakin Coruscation of Energy, ovat ihan kivoja. Ja niillä on rankat modelit 8) Mä ainakin ostan heti hyllyn tyhjäksi kun ne tulee kauppaan.
swamphead

ai niin nillä on niitäkin...
Rehtori

Viesti Kirjoittaja Rehtori »

Slaanesh,six ku se on nainen.
Jos asiat muuttuvat tätä tarkeämmiksi, niin puhutaan sodasta ja rauhasta.
makebou

Viesti Kirjoittaja makebou »

swamphead kirjoitti:eiks daemoneteillä oo muuten parhaimmat statsit kaikista daemoneista?
taitaa olla bloodletterit mut nurgle jyrää pois alta
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Guru(makebou) kirjoitti:
Ja millä perusteilla?
Thanguol

Viesti Kirjoittaja Thanguol »

Slaanesh.Se vaan on niin outo että siitä ei voi olla pitämättä :D
Ahneman

Viesti Kirjoittaja Ahneman »

Tzeench kyllä magia rulettaa kaikki muut... Ehdottomasti paras! :wink:
Pahoittelen kirjoitusvirheitäni.
Kuuker

Viesti Kirjoittaja Kuuker »

Slaanesh, torture,pain and pleasure. daemonetet on niiin tyylikkäitä... :)
Myytävänä Necron Armeija... yv jos kiinnostaa..
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Chronophague kirjoitti:Chaos god's.... Eli a chaos god is... Noh mitäpä tuosta... Ei mikään niistä ole paras, jollei kysymys ole mikä niistä on paras peliteknisesti, mutta sitähän tässä ei kysytä... Jos joku niistä olis paras, niitä olis vaan yksi!!!
Ehkäpä otsikko pitäisi muotoilla tyylin: Mikä On Paras Kaaoksen Jumala Sinun Mielestäsi?

Itse pidän eniten Khornesta, mutta Isäpappa Nurgle tulee lähellä perässä :) ...

Nurglinkit ON NIIN SÖPÖJÄ... :D
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
makebou

Viesti Kirjoittaja makebou »

teurastaja kirjoitti:
Guru(makebou) kirjoitti:
Ja millä perusteilla?
vastaus
jullevi kirjoitti: Sanoisin Bloodlettereillä. Daemonetet kyllä liikkuu enemmän, mutta kyllä Bloodletterit taitaa olla parhaat lesser daemonit kun ne on ainoat jotka saa command groupin. Mutta sehän on vain minun mielipide
Thorgrim

Viesti Kirjoittaja Thorgrim »

Rehtori kirjoitti:Slaanesh,six ku se on nainen.
Mistä olet saanut sellaisen kuvan että Slaanesh on nainen? Sillä ei taida edes olla sukupuolta.

Minun ääneni menee Tzeentchille. Siinä on vaan se jokin. Ehkä se johtuu siitä että haluan pelata heavy magic armeijalla kun saan kääpiöt alta pois.
Thorgrim, Admiral of the Dwarf navy
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Itse asiassa kaikilla kaaoksen jumalilla on useita eri ilmenemismuotoja ja Slaanesin yleisin on hermofrodiitti ( eli semmoinen henkilö, jolla kummankin sukupuolen elimet )...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Eerie

Viesti Kirjoittaja Eerie »

Oikeesti vähänkö swamphead oli paras!:D
minä olen swamphead
Cacodemoni

Viesti Kirjoittaja Cacodemoni »

morhgoz kirjoitti:Itse asiassa kaikilla kaaoksen jumalilla on useita eri ilmenemismuotoja ja Slaanesin yleisin on hermofrodiitti ( eli semmoinen henkilö, jolla kummankin sukupuolen elimet )...
Hermafrodiitti, tulee nimistä Hermes ja Afrodite.
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

NURGLE! Kaikki Kaaoksen jumalat on ihan kewlejä, mutta Nurgle ja sen alaiset on ihan jyper PÄSSI söpöjä!

PS. Se uus Salaisuuksien pitäjä on ruma (hevosenpäinen oli paljon hienompi), ja sama pätee uuteen Verenjanoajaan.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
d.d

Viesti Kirjoittaja d.d »

Paha sanoa.. Painoin khornea, koska on khorne-armeija FB:hen kehitteillä ;). Tämä vain sen takia, että haluan armeijan joka lyö kovaa eikä kikkaile turhaan taikojen kanssa, muuten en khornesta sen suuremmin perusta kuin muistakaan kaaoksen jumalista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”