ja muistatko porukan avatarit esim amazin slugin pikatchu tai mikä se nyt olikaan
sotavasaralaiset!
-
Tasoittaja
sotavasaralaiset!
muistatteko täällä ihmiset esim jos kirjotat topicin ja joku vastaa esim. ninnu,murhe tai joku niin tuleeko mieleen toihan oli toi tyyppi...
ja muistatko porukan avatarit esim amazin slugin pikatchu tai mikä se nyt olikaan
itse ainakin tietän jos nään vaikka nintendo miehen tai cacodemonin että kukas toi oli (siis en henkilökohtaisesti vaan yleisesti, että ylipäätänsä oon nähnyt sen aikaisemmmin)
You wouldn't like me when I'm angry.
-
maddog
-
Tasoittaja
Re: sotavasaralaiset!
Sama juttu. Pelkkä nimi on aika persoonaton. (vaikka itsekin sain tämän tölkin vasta pari päivää sitten
)
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Mulla jää ihmiset viestien, avatarin ja nimen perusteella mieleen... Esim. jos huomaa Murheen kirjoittaneen jonnekkin topicciin voi odottaa vankkaa faktatietoa asioista ainakin siinä yhdessä postissa. Voisin laittaa tähän myös vastakkaisen puolen esimerkin, mutta diplomaattisista syistä jätän sanomatta
...
PS. Toivottavasti tuo viesti ei vaikuta liikaa pätemiseltä :/ ...
PS. Toivottavasti tuo viesti ei vaikuta liikaa pätemiseltä :/ ...
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
- Amazing Slug
-
Agathokles
-
Tasoittaja
mul on vähän silleeen et mitä huomiota herättävämpi/kautta omituisempi (amazing slugin pikachu) niin kyl se paremmin jää mieleen ite en saanu tehtyy mitään kunnon avatarii, koska ne oli aina liian isoja (10-15kb). joo kyl porukasta sit oppii tuntemaan et kuinka proita ne on 
You wouldn't like me when I'm angry.
Kieltämättä aktiivisimmat FB puolen kirjoittajat ja jotkut muut muualta ovat tulleet kirjoitustavaltaan varsin tutuiksi, jotkut ovat jo alkaneet herättää pelonsekaista kunnioitusta ja toiset taas... Itse arvostan suuresti avatareita, sillä sitä vilkaisemalla pystyy jo toteamaan kuka on kirjoittanut, eikä tarvitse nimimerkkiä vaivautua lukemaan.
Näköjään muutama on onnistunut bongaamaan minutkin täältä niin, että nimi mieleen muistuu.
Näköjään muutama on onnistunut bongaamaan minutkin täältä niin, että nimi mieleen muistuu.
-
Routamieli
Niin. Pitää vaan muistaa että aktiivinen kirjoittaja ja oikeasti ASIAA kirjoittava käyttäjä on yleensä eri asia. Etenkin Verlorenin kohdalla... No hard feelings ok? 
Murhe on kyllä eri luokkaa, siltä tulee aina asiaa, ja postejakin on kiitettävät 1300+. Mitä foorumi olisikaan ilman kunnon aina asiaa puhuvia tyyppejä jotka ei vaan lollittele ja hymiöittele joka topikkiin...
Murhe on kyllä eri luokkaa, siltä tulee aina asiaa, ja postejakin on kiitettävät 1300+. Mitä foorumi olisikaan ilman kunnon aina asiaa puhuvia tyyppejä jotka ei vaan lollittele ja hymiöittele joka topikkiin...
Kyllä kaikista foorumeista missä pyörin on jäänyt monta nimeä mieleen.
Täältä muistan monta henkilöä, jotka pöyrii myös sotavasaran irc-kanvalla.
Eräällä englanninkielisellä Imperial Guard foorumilla olen aktiivisesti kirjoitellut jo vuodesta 1999 ja siellä on muodostunut oikein mukava pieni "perhe" ja toivon että täälläkin ehkä joskus...
Täältä muistan monta henkilöä, jotka pöyrii myös sotavasaran irc-kanvalla.
Eräällä englanninkielisellä Imperial Guard foorumilla olen aktiivisesti kirjoitellut jo vuodesta 1999 ja siellä on muodostunut oikein mukava pieni "perhe" ja toivon että täälläkin ehkä joskus...
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Pääkaupunkiseudun pelikerho