"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

sotavasaralaiset!

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Tasoittaja

sotavasaralaiset!

Viesti Kirjoittaja Tasoittaja »

muistatteko täällä ihmiset esim jos kirjotat topicin ja joku vastaa esim. ninnu,murhe tai joku niin tuleeko mieleen toihan oli toi tyyppi...
ja muistatko porukan avatarit esim amazin slugin pikatchu tai mikä se nyt olikaan :) itse ainakin tietän jos nään vaikka nintendo miehen tai cacodemonin että kukas toi oli (siis en henkilökohtaisesti vaan yleisesti, että ylipäätänsä oon nähnyt sen aikaisemmmin)
You wouldn't like me when I'm angry.
verLoren

Viesti Kirjoittaja verLoren »

Mitä häh? Muistan, juu. Varsinkin se Amazing Slugin pikatsu jää mieleen. Outo topicci.
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Joo kyllä täällä nopeasti oppii tuntemaan ne aktiivisimmat (ja kriittisimmät :wink: ) henkilöt nimeltä ja näöltä!
Tasoittaja

heh joo...
mä muistan porukan lähinnä avatarien ansiosta
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Re: sotavasaralaiset!

Viesti Kirjoittaja Abu »

Sama juttu. Pelkkä nimi on aika persoonaton. (vaikka itsekin sain tämän tölkin vasta pari päivää sitten :wink: )
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Kyllä tietyt ihmiset jää mieleen ilman avatariakin, avatari ehkä auttaa muistamaan hieman tuntemattomampia.
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Perhana kun en voi ottaa avataria. Olis niin monta siistiä ehdokasta mutten niitä sais käyttää muuteskaan.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

Mulla jää ihmiset viestien, avatarin ja nimen perusteella mieleen... Esim. jos huomaa Murheen kirjoittaneen jonnekkin topicciin voi odottaa vankkaa faktatietoa asioista ainakin siinä yhdessä postissa. Voisin laittaa tähän myös vastakkaisen puolen esimerkin, mutta diplomaattisista syistä jätän sanomatta :) ...

PS. Toivottavasti tuo viesti ei vaikuta liikaa pätemiseltä :/ ...
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Warrior

Viesti Kirjoittaja Warrior »

kyllä ne jää mieleen
I'm a pacifist on acid trip.
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

verLoren kirjoitti: Muistan, juu. Varsinkin se Amazing Slugin pikatsu jää mieleen.
Heh, tämä vasemmanpuoleinen on kylläkin The Cheat.

-J
Agathokles

Viesti Kirjoittaja Agathokles »

Jäähän noi. Modeilta tulee yleensä melko asiaa, niinkun myös murheelta ja kapulta, etenkin toi kapun "kielenkääntäjä... alennusta sotulaisille" on melko hauska.
Älä riko minun ympyröitäni: Arkhimedeksen viimeiset sanat
Tasoittaja

mul on vähän silleeen et mitä huomiota herättävämpi/kautta omituisempi (amazing slugin pikachu) niin kyl se paremmin jää mieleen ite en saanu tehtyy mitään kunnon avatarii, koska ne oli aina liian isoja (10-15kb). joo kyl porukasta sit oppii tuntemaan et kuinka proita ne on :P
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Jaaps. Tässä 1 ja 1/4 vuoden aikana on jossain määrin kyllä joo jääny mieleen ja oppinu tunteen aktiivisimpien käyttäjien tyylin ja tekstit.

Ainoo poikkeus on pääosin FB puolelle kirjottavat tyypit, koska itse käyn ehkä kerran kuussa kurkkaamassa FB puolelle... :roll:
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Itselläni on jäänyt lähinnä suht aktiiviset ihmiset mieleen paitsi fb puolelta ja kyllä olen todennut että todella asiallista porukkaa sotavasarassa pyörii.

Avatarit jää hyvin mieleen ja parhaiten niistä muistaa ehkä Murheen avatarin joka on hänellä ollut siitä lähtien kun sotavasaraan liityin.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Kieltämättä aktiivisimmat FB puolen kirjoittajat ja jotkut muut muualta ovat tulleet kirjoitustavaltaan varsin tutuiksi, jotkut ovat jo alkaneet herättää pelonsekaista kunnioitusta ja toiset taas... Itse arvostan suuresti avatareita, sillä sitä vilkaisemalla pystyy jo toteamaan kuka on kirjoittanut, eikä tarvitse nimimerkkiä vaivautua lukemaan.

Näköjään muutama on onnistunut bongaamaan minutkin täältä niin, että nimi mieleen muistuu.
Routamieli

Viesti Kirjoittaja Routamieli »

Kyllähän sitä muistaa Murheen, Amazing Slugin ja Verlorenin aktiivisiksi kirjoittajiksi aina.
Kiitoksia.
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Niin. Pitää vaan muistaa että aktiivinen kirjoittaja ja oikeasti ASIAA kirjoittava käyttäjä on yleensä eri asia. Etenkin Verlorenin kohdalla... No hard feelings ok? ;)

Murhe on kyllä eri luokkaa, siltä tulee aina asiaa, ja postejakin on kiitettävät 1300+. Mitä foorumi olisikaan ilman kunnon aina asiaa puhuvia tyyppejä jotka ei vaan lollittele ja hymiöittele joka topikkiin...
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Itse tunnistan henkilöt lähes pelkästään avatareista. Tästä samasta syystä en itse olekkaan avatariani pitkään aikaan vaihtanut.
Trekkeri

Viesti Kirjoittaja Trekkeri »

Kyllä kaikista foorumeista missä pyörin on jäänyt monta nimeä mieleen.

Täältä muistan monta henkilöä, jotka pöyrii myös sotavasaran irc-kanvalla.

Eräällä englanninkielisellä Imperial Guard foorumilla olen aktiivisesti kirjoitellut jo vuodesta 1999 ja siellä on muodostunut oikein mukava pieni "perhe" ja toivon että täälläkin ehkä joskus... :P
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Nippe

Viesti Kirjoittaja Nippe »

Ite kun selaan juttuja niin katson ensinmäisenä avatarit ja muistan suurimman osa niistä ja myös sen kenelle se kuuluu.

Nimet ovat harvoin persoonallisia (oma on kiitos eräälle "Kääntäjälle")
Mutta kyllä jotkut nimet kuvastavat henkilön luonnetta tai ulkonäköä vaikka en tunne paljoa porukkaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”