Van Horstman's Speculum
-
SirJopetius
Van Horstman's Speculum
Elikkäs kyseinen esine vaihtaa kaksintaistelussa S, T, I, A toisinpäin vastakkain olijoiden kanssa, mutta käsittääkö tämä maagiset vaikuttajat: esineet ja loitsut vaiko vain perus statti pohjien vaihdon? Kukaan törmännyt millään palstoilla kyseiseen asiaan?
-
Musta Setä
Lisääkö bloodline power sen suoraan statteihin? En ole ihan varma mutta jos se on suora stattimuutos, siis ei tyyliin 5/6 strenght, vaan suoraan 6 strenght, niin silloin se mielestäni tulee mukana speculumin käyttäjälle. Jos se taas on magic item tyyliin niin sitten se pysyy strigoilla...
Saikohan kukaan tästä nyt selvää...
Saikohan kukaan tästä nyt selvää...
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
Kuuromykkä sekä sokea
-
zakug_the_insane
-
zakug_the_insane
-
zakug_the_insane
-
SirJopetius
Juuri bloodlinejen kannalta tämän kysymyksen ilmoille heitin kun en mistään ole varmistusta itse löytänyt..Voisin aloittaa uuden kyselyn samalle palstalle - Kuinka monella on positiivisia kokemuksia kyseisestä esineestä? Itse olen saanut Tomb Princen hengiltä ja nyt conissa Chaos Exalted Championin kanssa kumpikaan ei tehnyt woundeja ja sillä pirulaisella oli hevonen alle joten voitti yhdellä combatin...ja karkuun juoksin 
- The Captain
- Valvoja
Minulle on poikkeuksetta käynyt huonosti. Haastoin kaksikin kertaa Blood dragon countin, ja vastustajan tyrmistys oli kivaa katseltavaa. Sitten ei ollutkaan kivaa, kun se löi sen yhden hyökkäyksensä ja napautti sillä KB:n. Molemmilla kerroilla. Teoriassa erinomainen esine, erityisesti VC:n ja Kaaoksen super-charactereita vastaan, mutta huono tuurini on toistaiseksi riistänyt minulta ilon sen käytöstä.SirJopetius kirjoitti:Juuri bloodlinejen kannalta tämän kysymyksen ilmoille heitin kun en mistään ole varmistusta itse löytänyt..Voisin aloittaa uuden kyselyn samalle palstalle - Kuinka monella on positiivisia kokemuksia kyseisestä esineestä?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.