"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Van Horstman's Speculum

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
SirJopetius

Van Horstman's Speculum

Viesti Kirjoittaja SirJopetius »

Elikkäs kyseinen esine vaihtaa kaksintaistelussa S, T, I, A toisinpäin vastakkain olijoiden kanssa, mutta käsittääkö tämä maagiset vaikuttajat: esineet ja loitsut vaiko vain perus statti pohjien vaihdon? Kukaan törmännyt millään palstoilla kyseiseen asiaan?
UDoWs

Viesti Kirjoittaja UDoWs »

Perus statsit vaihtuu, aseista ja esineista tulevat boonukset pysyy oikella omistajallaa.
It comes from the Gigashadow...
Ippe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ippe »

miten on sitten esim.bloodline powerit vampyyreillä?jos vaikka annan strigoilleni +1strenghtiä,niin saako tuo speculumin omistaja/käyttäjä sen?
"Quod scripsi, scripsi"

-Minkä kirjoitin, sen kirjoitin-
Musta Setä

Viesti Kirjoittaja Musta Setä »

Lisääkö bloodline power sen suoraan statteihin? En ole ihan varma mutta jos se on suora stattimuutos, siis ei tyyliin 5/6 strenght, vaan suoraan 6 strenght, niin silloin se mielestäni tulee mukana speculumin käyttäjälle. Jos se taas on magic item tyyliin niin sitten se pysyy strigoilla...

Saikohan kukaan tästä nyt selvää...
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Kyllä luulisin, että se bloodline power vaihtaa siinä vaiheessa omistajaa.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Viiksu

Viesti Kirjoittaja Viiksu »

Mielestäni bloodline powerssit tulee sille joka on käyttäny Van Horst's Man's Speculumia jos se antaa jotain S.T.I.A:han
zakug_the_insane

Sitähän tarkoitinkin...jos et huomannu... :)
UDoWs

Viesti Kirjoittaja UDoWs »

Kyseisen itemin kuvauksessa sanotaan etta hahmojen perus-statsit vaihtuu.
En uskoisi että verilinjojen tuomat bonukset vaihtuu.
It comes from the Gigashadow...
zakug_the_insane

Ajattelin vaan, että ne ois niinku tulleet perus stateiksi, koska ne ovat kuitenkin hahmon perimässä eli hänen sisällään, eikä materiaalisia.

Eihän nyt mikään lentämis kyky tai killing blow, mutta kuten se strigoin voiman lisäys vaihtuu mielestäni...
SirJopetius

Viesti Kirjoittaja SirJopetius »

Juuri bloodlinejen kannalta tämän kysymyksen ilmoille heitin kun en mistään ole varmistusta itse löytänyt..Voisin aloittaa uuden kyselyn samalle palstalle - Kuinka monella on positiivisia kokemuksia kyseisestä esineestä? Itse olen saanut Tomb Princen hengiltä ja nyt conissa Chaos Exalted Championin kanssa kumpikaan ei tehnyt woundeja ja sillä pirulaisella oli hevonen alle joten voitti yhdellä combatin...ja karkuun juoksin :)
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

SirJopetius kirjoitti:Juuri bloodlinejen kannalta tämän kysymyksen ilmoille heitin kun en mistään ole varmistusta itse löytänyt..Voisin aloittaa uuden kyselyn samalle palstalle - Kuinka monella on positiivisia kokemuksia kyseisestä esineestä?
Minulle on poikkeuksetta käynyt huonosti. Haastoin kaksikin kertaa Blood dragon countin, ja vastustajan tyrmistys oli kivaa katseltavaa. Sitten ei ollutkaan kivaa, kun se löi sen yhden hyökkäyksensä ja napautti sillä KB:n. Molemmilla kerroilla. Teoriassa erinomainen esine, erityisesti VC:n ja Kaaoksen super-charactereita vastaan, mutta huono tuurini on toistaiseksi riistänyt minulta ilon sen käytöstä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
P

Viesti Kirjoittaja P »

Siis kyllä se ne bloodline bonukset lasketaan perus statseiks mun tietääkseni.

Niin ja tosta Speculumin käytöstä vaan sen verran että oon onnistunut tappamaan khornen greater demonin sillä challengessa... :D Elikkä ihan mukavasti on toiminut.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”