"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

sotavasaralaiset!

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

JarLoz kirjoitti:Millaisenkohan kuvan minun avatarini herättää :wink:
Teini joka on juuri herännyt mietiskelijä.
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Mysterous kirjoitti:Teini joka on juuri herännyt mietiskelijä.
Hei! Sehän olen minä!

:D
Lord Azog

Viesti Kirjoittaja Lord Azog »

Kyllä niitä henkilöitä muistaa, oli se huono taikka hyvä kokemus esim. Aacheronin tunnistaa heti että tuossa tulee varmasti asiatekstiä.

Minut kyllä muistetaan sinä ikuisena nyyppänä ja pätkäkirjoittajana...ja ensimmäisenä Lordina :) .

(Nikki vaihtuu kohtapuoleen, erottuu paljon paremmin tästä Lord-massasta)
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Kah (Hauska alku jota olen käytellyt turhankin usein). Kyllähän nämä tyypit onnistuu tuntemaan aika helposti. Yksilöllisellä avatarilla on myös osuutta asiaan. :wink:
Nippe

Viesti Kirjoittaja Nippe »

Phoenix_fx kirjoitti:
Tohtori-Boonus kirjoitti:Mut muistetaan ehkä ei niin asiallisena kirjoittana jos muistetaan ollenkaan
Joo, vähän sama juttu. Jostain syystä tulee välillä avauduttua ehkä hiukan liian tunteella. Hyvä paikka pahoitella tätä asiaa teiltä kanssa vasaroijilta (olipa hassu sana).
Älä hyvä mies pyydä anteeksi IKINÄ. (ellet ole loukannut hameväkeä)
Joo ja on myös tullu purettua vähän väliä tunteita (ihan niin ku mä en olis tällä hetkellä muka vihanen. hah. mä oon aina vihanen)

Mun avatari pitäs näyttää joltain kääpiöltä joka on valmis nappaan kaikkia vastaan tulioita turpaan kyselemättä. Tai nynnyltä joka on käpertynyt nurkkaan piiloon (se kuulostaa paremmalta)
Mets^

Viesti Kirjoittaja Mets^ »

Mielessä on tietenkin nämä IRL tutut, eli LePRan tyypit. Muuten tunnistaa nimestä, ja sitten avatar auttaa hieman. Parhaiten muistaa nämä asiamiehet ja sitten nämä yliaktiiviset kirjoittajat, eli nämä joilla asiaa tulee joka paikkaan, oli sitä tietoa sitten tai ei. Loppujen lopuksi nämä "ota xx sitä yht yxikköö se jyrää kaikki!!!111 :D:D:D:D" ei jää mieleen, korkeintaan hieman ärsyttävinä jos ovat samalla näitä yliaktiivisia.

Ja tietenkin Weekender + modet muistaa.

Pitäsi varmaan itselle taas avatari ottaa, niin jäisi itsekkin paremmin ihmisten mieliin.
Icingdeath

Viesti Kirjoittaja Icingdeath »

Itse en muista ihmisiä avatarin vaan nimen perusteella. Lisäksi mieleeni jäävät yleensä ne jotka kirjoittavat arvokkaasti, asiallisesti ja ennen kaikkea asiaa, tosin mieleen jäävät nekin jotka toimivat päinvastoin. Nimiä en aio kohteliaisuussyistä alkaa mainitsemaan.
Enemy of my enemy is my friend
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Itse muistan nimen perusteella parhaiten, sen takia en avataria käytäkkään. Yliaktiiviset ja asialliset muistaa. Nikilläni ei välttämättä ole tekemistä luonteeni kanssa...päättäkää itse.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Tasoittaja

Viesti Kirjoittaja Tasoittaja »

heh en ihan ajatellu näin paljoo vastauksia....
täähän on ihan uberleet :)
You wouldn't like me when I'm angry.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”