Teini joka on juuri herännyt mietiskelijä.JarLoz kirjoitti:Millaisenkohan kuvan minun avatarini herättää
sotavasaralaiset!
Kyllä niitä henkilöitä muistaa, oli se huono taikka hyvä kokemus esim. Aacheronin tunnistaa heti että tuossa tulee varmasti asiatekstiä.
Minut kyllä muistetaan sinä ikuisena nyyppänä ja pätkäkirjoittajana...ja ensimmäisenä Lordina
.
(Nikki vaihtuu kohtapuoleen, erottuu paljon paremmin tästä Lord-massasta)
Minut kyllä muistetaan sinä ikuisena nyyppänä ja pätkäkirjoittajana...ja ensimmäisenä Lordina
(Nikki vaihtuu kohtapuoleen, erottuu paljon paremmin tästä Lord-massasta)
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
Älä hyvä mies pyydä anteeksi IKINÄ. (ellet ole loukannut hameväkeä)Phoenix_fx kirjoitti:Joo, vähän sama juttu. Jostain syystä tulee välillä avauduttua ehkä hiukan liian tunteella. Hyvä paikka pahoitella tätä asiaa teiltä kanssa vasaroijilta (olipa hassu sana).Tohtori-Boonus kirjoitti:Mut muistetaan ehkä ei niin asiallisena kirjoittana jos muistetaan ollenkaan
Joo ja on myös tullu purettua vähän väliä tunteita (ihan niin ku mä en olis tällä hetkellä muka vihanen. hah. mä oon aina vihanen)
Mun avatari pitäs näyttää joltain kääpiöltä joka on valmis nappaan kaikkia vastaan tulioita turpaan kyselemättä. Tai nynnyltä joka on käpertynyt nurkkaan piiloon (se kuulostaa paremmalta)
Mielessä on tietenkin nämä IRL tutut, eli LePRan tyypit. Muuten tunnistaa nimestä, ja sitten avatar auttaa hieman. Parhaiten muistaa nämä asiamiehet ja sitten nämä yliaktiiviset kirjoittajat, eli nämä joilla asiaa tulee joka paikkaan, oli sitä tietoa sitten tai ei. Loppujen lopuksi nämä "ota xx sitä yht yxikköö se jyrää kaikki!!!111
:D:D:D" ei jää mieleen, korkeintaan hieman ärsyttävinä jos ovat samalla näitä yliaktiivisia.
Ja tietenkin Weekender + modet muistaa.
Pitäsi varmaan itselle taas avatari ottaa, niin jäisi itsekkin paremmin ihmisten mieliin.
Ja tietenkin Weekender + modet muistaa.
Pitäsi varmaan itselle taas avatari ottaa, niin jäisi itsekkin paremmin ihmisten mieliin.
-
Icingdeath
-
zakug_the_insane
-
Tasoittaja