Tuleeko powerfistillä instant kill?
-
Warsmith Fangron
Tuleeko powerfistillä instant kill?
On ollu puhetta kavereiden kanssa power fistin instant killistä ja ne on sitä mieltä että instant kill toimii vain ampuma aseissa esim. lascannonissa. Toimiiko instant kill powerfistin kanssa lähitaistelussa?
"Iron lasts to the ends of the Galaxy"
niin miksi ei toimisi. jos omistat sääntökirjan (sen jolla ei nyky päivänä tee suht mitään) siellä lukee muistaakseni suoraan, että instant kill vie aina (oli kyyseessä mikä tapa tahansa) kaikki woundit sen yhden sijaan.
(ainahan on poikkeuksia. esim. merkkinä se khaos gifti josta saa toughnesia, mutta ei puolusta instant killiä vastaan.)
(ainahan on poikkeuksia. esim. merkkinä se khaos gifti josta saa toughnesia, mutta ei puolusta instant killiä vastaan.)
Kaikki mielipiteet ovat hyviä, toiset ovat vaan parempia.
-
Hellbender
- Viesti:
Riippuu täysin fistin käyttäjän strenghtistä ja vastaanottajan toughnesista.
Jos lyöjän strena on kaksi kertaa tai yli lyötävän toughnessin, niin instakill iskee. Poikkeuksia tietysti löytyy.
Jos lyöjän strena on kaksi kertaa tai yli lyötävän toughnessin, niin instakill iskee. Poikkeuksia tietysti löytyy.
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
- Druzhina Captain
- Valvoja
- Master Calgar
Miksei nää tyypit lue ohjekirjaa? Sieltähän ne löytyy, esim just se, et tuplastrenalla toughnessiin nähden instakillaa, oli kysees mikä ase vaan. Esim joku monstrous creature vetää lättyyn strena 6lla jotain tougness3sta vastaan, jolla multiwoundit, ni hasta la vista. Instant kill. Morjes morjes ja kivat sulle...
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
- Druzhina Captain
- Valvoja
Kaikki tämä tietenkin aiheuttaa jonkinlaisia hankaluuksia, mutta tässä on kuitenkin kyseessä harrastuksesta ja kaikki harrastukset vaativat rahaa ja aikaa. Jos jollakulla ei ole jompa kumpa tai kumpaakaan, niin suosittelisin harkitsemaan harrastuksen lopettamista.sarathain kirjoitti:koska jos heillä ei ole sääntökirjaa (joka muuten on minusta aivan ylihintainen! sekä fbssäkin). Ja 3 edikan kirjaa on turha ostaa kun säännöt ovat muuttuneet niin paljon...
En haluaisi olla epäkohtelias ja olen aina valmis auttamaan ihmisiä, jotka eivät tunne sääntöjä hyvin (vaikka se johtuisi siitä, etteivät ne viitsi lukemaan niitä), mutta en haluaisi kuulla lapsellisia selityksiä tyyliin "en voi lukea/ostaa sitä ja tätä, koska se ei ole minun syytäni".
-
Warsmith Fangron
Kuinkas vanhoja sinä ja sun kaverit oottekaan?Warsmith Fangron kirjoitti:Olen itse ollut aina sitä mieltä että power fistillä on instant kill mutta väitteeni oli kaadunnut kavereihin ja jos olisin alkanut "vaatia" instant killiä niin ei olisi ollut pelejäkään ja kaikki tämä vain sen takia että he eivät osaa "lukea" sääntöjä
Parempi kysymys: kuinkas paljon instakillaavia lähitaistelutyyppejä sinulla on armeijassasi? Säännöistä tapellaan yleensä eniten, kun siitä on luvassa eniten hyötyä...Humie kirjoitti:Kuinkas vanhoja sinä ja sun kaverit oottekaan?Warsmith Fangron kirjoitti:Olen itse ollut aina sitä mieltä että power fistillä on instant kill mutta väitteeni oli kaadunnut kavereihin ja jos olisin alkanut "vaatia" instant killiä niin ei olisi ollut pelejäkään ja kaikki tämä vain sen takia että he eivät osaa "lukea" sääntöjä
Hep hep, pojat! Pelataan hampaat irvessä!