Kharn the betrayer and the...
Kharn the betrayer and the...
Tuli yhtenä kesänä serkkuni kanssa keskusteltua Kharn the betrayerista sävyyn, että jäppinen olisi oiva punk-bändin keulakuva ja vitsillä sitte heiteltiin, että eiköhän väännetä dioraama, jossa Kharn ja Noise marinet soittaa jollai lavalla ja ympärillä ois tietenkin kaikki bändivermeet ja yleisö...heh heh... olisiko moisella idealla kantoa, vai kykeneekö kukaan kuvittelemaan Kharnia lavalle rähisemään ja rääkymään jotain rankkaa HC-punk meininkiä:) no jöö, tämmönen dioraama idea oli mun mielestäni ainaki helvetin hauska, mitäpä itse ajattelette, vai eikö idea natsaa??kommentteja voisi tarjota...
"No shit, Sir"
Ikävä kyllä mutta... dioraama, jossa fantasia/sci-fi ukot ovat bändinä ei ole kovin uusi idea.
Olen nähnyt pari lurkkibändi dioraamaa, jokusen valmiin lurkkibändin, jotain 40k panssareissa (mitä ne on, power armoureita?) olevia bändäreitä jne.
Ihan hauska varmaan rakentaa ja tehdä, mutta alkaa olla tosiaan melko kulutettu idea.
Jotain lisä höystettä sinne vois laittaa. Mites ois fantasy/sci-fi festeri? Ja niin... dioraamoista ei kannata välttämättä kertoa ideaa kovin monelle ulkopuoliselle, kysyen mitä mieltä olette ideasta. Koska siis ideahan menettää merkitystään valmiissa tuotteessa, mikäli se kerrotaan etukäteen. Siksi olen pitänytkin useimmista dioraama ideoistani suun supussa (veljen mielipidettä tosin joskus kyselee ja ehkä jonkun muun), etenkin niistä jotka saatan toteuttaa.
Ihan hauska varmaan rakentaa ja tehdä, mutta alkaa olla tosiaan melko kulutettu idea.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Ahriman, Lucius ja Fabius.Riio-Kola kirjoitti:Hmm, jees ihan kiva idea itse haluaisin nähdä tuommoisen.
Yleisöön pistät Abaddonin, Typhuksen ja mitä muita special charruja niitä olikaan?
Greater Demoni "bändi" voisi olla varsin oiva idea, ainakin Isossa Ällötyksessä on basisti ainesta.
First law: You can't win
Secod law: You can only lose
Third Law: You can't get out of the game
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
- Cacodemoni
Eikös se ole niin että "rumin mies rumpuihin, tyhmin bassoon"? Eli Great Unclean One kannujen taakse, 'thirsterille basso, Lord of Change taikoisi ilmoille kitarariffit ja Keeper of Secrets lurittaisi laulut.Tohtori-Boonus kirjoitti:joo bloodthirster rummuissa, iso ällötys basso , salaisuuksien pitäj kitaristi, muuttojen herra rääkyy
Eiku laulajana pitää olla just tämä Kharn the betrayer koskapa herra on aika agressiivinen tapaus niin sopii loistavasti HC-punk bändin laulajaksi; hyökkää yleisön sekaan tappamaan ja riehumaan. Sivuaa sitä sääntöä jonka mukaan Kharn hyökkii myös omiensa kimppuun...
. Yleisönä toki on kaamoskeijoja sekä lojaaleja spedejä koska kyseessä on yleinen konsertti...
"No shit, Sir"
Mun mielestä tyyppi sopisi paremmin Mayhemin laulajaksi, veisi tämän yleisön lampaanpäillä pommittamisen vähän pidemmälle.aurellian kirjoitti:Eiku laulajana pitää olla just tämä Kharn the betrayer koskapa herra on aika agressiivinen tapaus niin sopii loistavasti HC-punk bändin laulajaksi; hyökkää yleisön sekaan tappamaan ja riehumaan. Sivuaa sitä sääntöä jonka mukaan Kharn hyökkii myös omiensa kimppuun.... Yleisönä toki on kaamoskeijoja sekä lojaaleja spedejä koska kyseessä on yleinen konsertti...
First law: You can't win
tosiaan...
Je, toki voin jonku hahmotelman vääntää itse asiassa lintsaan parastaikaa taidehistorian tunneilta joten voisin jo nyt ruveta kehittämään ideaaSwollen kirjoitti:Noniin Aleksi kun otit ton puheeks niin vois ruveta kehitteleen...
Piirrä joku setti niin kattellaan. 'K ma bro?
call me
"No shit, Sir"
-
hypsilurus
http://www.solegends.com/citcat911/c207 ... lanz-h.htm
Vilkaiskaa sivun alareunaa....
Huikeeta!!!
Metsästin noita kissojen ja koirien kanssa.....lopulta lykästi.
M
Huikeeta!!!
M
"Kaulaparta huohottaja"
Hahhaahhaaa!!! Ei hitto vie mite loistavan näkösiä figuja....sivulla oli muutenkin aika antiikkisia figuja. Saakohan noita enää edes Mail orderista vai onko noi jo täysin sukupuuttoon kuolleita tuotteita??hypsilurus kirjoitti:http://www.solegends.com/citcat911/c207 ... lanz-h.htm
Huikeeta!!!
M
"No shit, Sir"
-
hypsilurus