"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kharn the betrayer and the...

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
aurellian

Kharn the betrayer and the...

Viesti Kirjoittaja aurellian »

Tuli yhtenä kesänä serkkuni kanssa keskusteltua Kharn the betrayerista sävyyn, että jäppinen olisi oiva punk-bändin keulakuva ja vitsillä sitte heiteltiin, että eiköhän väännetä dioraama, jossa Kharn ja Noise marinet soittaa jollai lavalla ja ympärillä ois tietenkin kaikki bändivermeet ja yleisö...heh heh... olisiko moisella idealla kantoa, vai kykeneekö kukaan kuvittelemaan Kharnia lavalle rähisemään ja rääkymään jotain rankkaa HC-punk meininkiä:) no jöö, tämmönen dioraama idea oli mun mielestäni ainaki helvetin hauska, mitäpä itse ajattelette, vai eikö idea natsaa??kommentteja voisi tarjota...
"No shit, Sir"
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Ikävä kyllä mutta... dioraama, jossa fantasia/sci-fi ukot ovat bändinä ei ole kovin uusi idea. :( Olen nähnyt pari lurkkibändi dioraamaa, jokusen valmiin lurkkibändin, jotain 40k panssareissa (mitä ne on, power armoureita?) olevia bändäreitä jne.

Ihan hauska varmaan rakentaa ja tehdä, mutta alkaa olla tosiaan melko kulutettu idea. :( Jotain lisä höystettä sinne vois laittaa. Mites ois fantasy/sci-fi festeri? Ja niin... dioraamoista ei kannata välttämättä kertoa ideaa kovin monelle ulkopuoliselle, kysyen mitä mieltä olette ideasta. Koska siis ideahan menettää merkitystään valmiissa tuotteessa, mikäli se kerrotaan etukäteen. Siksi olen pitänytkin useimmista dioraama ideoistani suun supussa (veljen mielipidettä tosin joskus kyselee ja ehkä jonkun muun), etenkin niistä jotka saatan toteuttaa.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
aurellian

Ei se idean tuoreus mua haittaa; eli vaikka oliskin loppuunkulutettu idea so what? Jos se ehkä mun mielestä potkii, ni se on mun mielipide. Je!
"No shit, Sir"
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Hmm, jees ihan kiva idea itse haluaisin nähdä tuommoisen.
Yleisöön pistät Abaddonin, Typhuksen ja mitä muita special charruja niitä olikaan?
Oskari

Viesti Kirjoittaja Oskari »

Riio-Kola kirjoitti:Hmm, jees ihan kiva idea itse haluaisin nähdä tuommoisen.
Yleisöön pistät Abaddonin, Typhuksen ja mitä muita special charruja niitä olikaan?
Ahriman, Lucius ja Fabius.

Greater Demoni "bändi" voisi olla varsin oiva idea, ainakin Isossa Ällötyksessä on basisti ainesta.
First law: You can't win
Secod law: You can only lose
Third Law: You can't get out of the game
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

joo bloodthirster rummuissa, iso ällötys basso , salaisuuksien pitäj kitaristi, muuttojen herra rääkyy
The small boys have come to see me hang
Cacodemoni

Viesti Kirjoittaja Cacodemoni »

Tohtori-Boonus kirjoitti:joo bloodthirster rummuissa, iso ällötys basso , salaisuuksien pitäj kitaristi, muuttojen herra rääkyy
Eikös se ole niin että "rumin mies rumpuihin, tyhmin bassoon"? Eli Great Unclean One kannujen taakse, 'thirsterille basso, Lord of Change taikoisi ilmoille kitarariffit ja Keeper of Secrets lurittaisi laulut.
aurellian

Eiku laulajana pitää olla just tämä Kharn the betrayer koskapa herra on aika agressiivinen tapaus niin sopii loistavasti HC-punk bändin laulajaksi; hyökkää yleisön sekaan tappamaan ja riehumaan. Sivuaa sitä sääntöä jonka mukaan Kharn hyökkii myös omiensa kimppuun... :) . Yleisönä toki on kaamoskeijoja sekä lojaaleja spedejä koska kyseessä on yleinen konsertti...
"No shit, Sir"
Brimstone

Viesti Kirjoittaja Brimstone »

Noniin Aleksi kun otit ton puheeks niin vois ruveta kehitteleen...
Piirrä joku setti niin kattellaan. 'K ma bro?
call me
"Todellisuus on vain raittiusliikkeen keksimä illuusio."
Oskari

Viesti Kirjoittaja Oskari »

aurellian kirjoitti:Eiku laulajana pitää olla just tämä Kharn the betrayer koskapa herra on aika agressiivinen tapaus niin sopii loistavasti HC-punk bändin laulajaksi; hyökkää yleisön sekaan tappamaan ja riehumaan. Sivuaa sitä sääntöä jonka mukaan Kharn hyökkii myös omiensa kimppuun... :) . Yleisönä toki on kaamoskeijoja sekä lojaaleja spedejä koska kyseessä on yleinen konsertti...
Mun mielestä tyyppi sopisi paremmin Mayhemin laulajaksi, veisi tämän yleisön lampaanpäillä pommittamisen vähän pidemmälle.
First law: You can't win
Secod law: You can only lose
Third Law: You can't get out of the game
aurellian

tosiaan...

Swollen kirjoitti:Noniin Aleksi kun otit ton puheeks niin vois ruveta kehitteleen...
Piirrä joku setti niin kattellaan. 'K ma bro?
call me
Je, toki voin jonku hahmotelman vääntää itse asiassa lintsaan parastaikaa taidehistorian tunneilta joten voisin jo nyt ruveta kehittämään ideaa :)
"No shit, Sir"
hypsilurus

Viesti Kirjoittaja hypsilurus »

http://www.solegends.com/citcat911/c207 ... lanz-h.htm

Vilkaiskaa sivun alareunaa....
Huikeeta!!!

Metsästin noita kissojen ja koirien kanssa.....lopulta lykästi.

M
"Kaulaparta huohottaja"
aurellian

hypsilurus kirjoitti:http://www.solegends.com/citcat911/c207 ... lanz-h.htm

Vilkaiskaa sivun alareunaa....
Huikeeta!!!

Metsästin noita kissojen ja koirien kanssa.....lopulta lykästi.

M
Hahhaahhaaa!!! Ei hitto vie mite loistavan näkösiä figuja....sivulla oli muutenkin aika antiikkisia figuja. Saakohan noita enää edes Mail orderista vai onko noi jo täysin sukupuuttoon kuolleita tuotteita??
"No shit, Sir"
hypsilurus

Viesti Kirjoittaja hypsilurus »

Tuon ikäisiä örkkejä ei ainakaan saa.
Marineita ja muuta populistista hapatusta saattaa löytyä.

Waaargh ja rokk!!!
M
"Kaulaparta huohottaja"
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

Ihan hauska idea kyllä.. Jos ton toteuttaa hyvin, niin vois olla aika tosi näyttävä. Ehkä me nähään toi viimestään ens conissa? :)
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
aurellian

s2pid kirjoitti:Ihan hauska idea kyllä.. Jos ton toteuttaa hyvin, niin vois olla aika tosi näyttävä. Ehkä me nähään toi viimestään ens conissa? :)
ehkäpä, jos vaan saan ostettua tarvitsemani figut... ja jaksan ruveta pykkäämään kys. dioraamaa...
"No shit, Sir"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”