"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

orckien animosity

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
MattiL

Viesti Kirjoittaja MattiL »

mä rakastan animositya kerran pelasin kaverii vastaa ja sil oli kolem peikkoo sitten yks niistä käänty ja kuinka ollakkaan sen takana olikin yks sen johtajista jonka se sitte tappo voi että mua nauratti :D
Dalai

Viesti Kirjoittaja Dalai »

muuten hyvä mut tollanen ei ole mahdollista!
animositystä ei oikeestaan ole hirveätä haittaa muutakun se että taktiikat menee päin kalliota kun äijät päättää jäädä ottaa matsii toistensa kanssa....ja tietenkin arrer boyzien kohalla asia on toinen..Mutta kuka ottaa arrereita ja mitä nyt yksi strena 3 nuoli tekee?
Orcs & Goblins '03 ->
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

Griffon lord kirjoitti:mä rakastan animositya kerran pelasin kaverii vastaa ja sil oli kolem peikkoo sitten yks niistä käänty ja kuinka ollakkaan sen takana olikin yks sen johtajista jonka se sitte tappo voi että mua nauratti :D
Kolme peikkoo joista yksi käänty? Peikko tappoi animosityssä johtajan?
Ei ole varmaan paljon sääntöjä luettu. Yksi peikko eroaa muusta ryhmästä tappaakseen jonkun johtajan? En muistakkaan tälläistä sääntöä. Skirmis peikkoja? Peikkoihin ei vaikuta animosity eikä yksinäisiin johtajiin. Joten toi ei ole mitenkään mahdollista
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Adanedhel

Viesti Kirjoittaja Adanedhel »

Sääntöjen osaus: 0
Ohhoh, sääntö kirja kouraan, ja äkäseen...
Nomen Est Omen
welho

Viesti Kirjoittaja welho »

kiitti kaikille vastauksista! eli siis jos esim. orc boyzzit munaa animosity testin ja kukaan muu ryhmä ei siit armeijasta ni ketä ne sit rupee hakkaa
Adanedhel

Squapple... Miten kirjoitetaankaan... NE on vaan paikallaan ja uhoo ihan himona....
Nomen Est Omen
ChaosBonzai

Viesti Kirjoittaja ChaosBonzai »

Anteeksi nyt, mutta voitteko kertoa mulle miten toi animosity toimii kun on heittänyt sen ykkösen jo.. Mitä sitten tapahtuu?
Luulenpa että mua on kusetettu! Eihän sen jälkeen kun on animosityssä heittänyt ykkösen niin heitetä leadershippiä ja jos sen munaa niin sitten vasta katotaan mitä tapahtuu??
Pikku-Oskari

Viesti Kirjoittaja Pikku-Oskari »

Niitä joihin ne näkee ja yltää.
Adanedhel

Eli animosity: Kaikki jota kärsii (En luettele) Niin heittä d6, 1 (ykkösellä) joutuvat animosityn valtaan... And so on... Army book (the Magic word)
Nomen Est Omen
Tasoittaja

Viesti Kirjoittaja Tasoittaja »

jokainen ryhmä heittää vuoron alussa d6 ja jokainen ryhmä joka heittää 1 niin heittää uudestaan d6 ja sitten katotaan animosity tablesta mitä tapahtuu 1= hakkaa toisia 2-5= ne pysyy paikoilla ja uhoo ja 6 ne liikkuu lisää olikohan tuplamatkan vai jotain +d6 tai 2d6

saikohan kukaan selvää?
You wouldn't like me when I'm angry.
Adanedhel

marssivat sillä kuutosella, tai chargettaavat lähimpään viholliseen...?
Nomen Est Omen
verLoren

Viesti Kirjoittaja verLoren »

Chargettavat vihuun kutosella, ykkösellä omaan animosityn sillä vuorolla heittävään/heittäneeseen. 2-5, niin ne ei tee mitään seuraavalla vuorolla. Näin olen käsittänyt.
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
Adanedhel

jep... noin se on... Mutta jos ei voi chargettaa (Vai olikohan pakollien) piru vie. Etsin kyllä huomiseksi army bookin.
Nomen Est Omen
verLoren

Viesti Kirjoittaja verLoren »

Onko se sitten failed charge, eli liikkuu tavallisen movementin vihua kohti? No en kyllä ole lukenut tuota mistään, kuulin kaverilta :wink:
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
Adanedhel

Huomennahan se nähdään.... ;)
Nomen Est Omen
Kelpo

Viesti Kirjoittaja Kelpo »

The unit immediately makes a full move (not a march move) towards the nearest enemy unit.
-O&g army book s.9

Jotta sillälailla käyttäytyvät he.
Naapurin viljat vei halla

tralalalalalla
Adanedhel

niinpä niin.... *Hautaa kirjan suohon*
Nomen Est Omen
Gumur

Viesti Kirjoittaja Gumur »

kyllä perusörkit on parempii kun ihmisten perusmiehet
Vastaa Viestiin