Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
mä rakastan animositya kerran pelasin kaverii vastaa ja sil oli kolem peikkoo sitten yks niistä käänty ja kuinka ollakkaan sen takana olikin yks sen johtajista jonka se sitte tappo voi että mua nauratti
muuten hyvä mut tollanen ei ole mahdollista!
animositystä ei oikeestaan ole hirveätä haittaa muutakun se että taktiikat menee päin kalliota kun äijät päättää jäädä ottaa matsii toistensa kanssa....ja tietenkin arrer boyzien kohalla asia on toinen..Mutta kuka ottaa arrereita ja mitä nyt yksi strena 3 nuoli tekee?
Griffon lord kirjoitti:mä rakastan animositya kerran pelasin kaverii vastaa ja sil oli kolem peikkoo sitten yks niistä käänty ja kuinka ollakkaan sen takana olikin yks sen johtajista jonka se sitte tappo voi että mua nauratti
Kolme peikkoo joista yksi käänty? Peikko tappoi animosityssä johtajan?
Ei ole varmaan paljon sääntöjä luettu. Yksi peikko eroaa muusta ryhmästä tappaakseen jonkun johtajan? En muistakkaan tälläistä sääntöä. Skirmis peikkoja? Peikkoihin ei vaikuta animosity eikä yksinäisiin johtajiin. Joten toi ei ole mitenkään mahdollista
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Anteeksi nyt, mutta voitteko kertoa mulle miten toi animosity toimii kun on heittänyt sen ykkösen jo.. Mitä sitten tapahtuu?
Luulenpa että mua on kusetettu! Eihän sen jälkeen kun on animosityssä heittänyt ykkösen niin heitetä leadershippiä ja jos sen munaa niin sitten vasta katotaan mitä tapahtuu??
jokainen ryhmä heittää vuoron alussa d6 ja jokainen ryhmä joka heittää 1 niin heittää uudestaan d6 ja sitten katotaan animosity tablesta mitä tapahtuu 1= hakkaa toisia 2-5= ne pysyy paikoilla ja uhoo ja 6 ne liikkuu lisää olikohan tuplamatkan vai jotain +d6 tai 2d6
Chargettavat vihuun kutosella, ykkösellä omaan animosityn sillä vuorolla heittävään/heittäneeseen. 2-5, niin ne ei tee mitään seuraavalla vuorolla. Näin olen käsittänyt.