"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Poista

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
maddog

Poista

Viesti Kirjoittaja maddog »

poista
Viimeksi muokannut maddog, To 09.10.2003 11:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
joonasar

Viesti Kirjoittaja joonasar »

itselläni armeijan kasaus alkaa hetken epätoivosta.tarpeeksi voivoteltuani otan armeija listan ja laadin aikataulun tyyliin.traitor guardsmen 2yksikköä compulsory troops 15 ukko per yksikkö oltava valmis aikaan x mennessä ja sitten töihin.siinä itseni orjuuttamisen välissä saatan palkita itseni maalaamalla jotain characteria tai jotain täysin aiheen ulkopuolista figua mutta focus on edelleen aloitetussa armeijassa:) kuulostaa kurjalta mutta kuria se vain kysyy.t:joonas
only a fool knowsno fear,a hero shows no fear
archon

Viesti Kirjoittaja archon »

Tunnelma on maagisen innostunut. Uusien lelujen huumassa näen ne jo valmiiksi maalattuina sekä lukemattoman määrän voittoisia turnausotteluita.

Seuraavaksi asetan itselleni värikartan ja maalausaikataulun. Vuoden päästä uudelleen arvioin aikataulua vuodella :)
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

En jaksaisi hankkia isoa kasaa figuja etukäteen. Lähinnä ne hankkisin pienissä erissä. Isoon hankintaan ei rahaakaan löytyisi aivan heti.

Olihan se aika tunnelma pari joulua sitten, kun ostin kylmiltäni suurhaltioiden armydealin ennen kuin olin nähnyt ensimmäistäkään WH peliä, maalannut ensimmäistäkään figua ja vain selaillut sääntökirjaa hieman....
Vader
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vader »

Tuollaisia kauhuntunteita ei juuri tule, armeijoita kun rakentelen pala kerrallaan (tai ainakin pyrin siihen), eli ostetaan laatikko tahi blisteri, maalataan se ja ostetaan lisää. Vähän kuten WD:ssä Fat Bloke rakensi Chaos-armeijaa.
Temenius

Viesti Kirjoittaja Temenius »

mulla tulee semmonen että huh huh... taas meni rahaa ihan pirusti!
Hammer

Viesti Kirjoittaja Hammer »

Itselleni kauhuntunteet liittyvät vain armeijan maalaukseen.

Ehkä parhaita hetkiä harrastuksen parissa olen kokenut, kun aloitan uutta armeijaa:

Suunnittelen armeijan taustan (fluffin), suunnittelen konversioita armeijaan, suunnittelen armeijan koostumusta... jne

Itse armeijan rakentaminen on myös kivaa, koska konvertoin figuja aina mahdollisimman paljon.

Maalausvaiheessa alkaa vasta tulla seinä eteen ja työ alkaa tuntumaan pakkopullalta. Toki sitten kun on armeija maalattu, se varmaankin tuntuu ihan kivalta (senkin ihmeen kun pääsisi joskus kokemaan... :roll: )
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

"Jess, vihdoinkin pääsee aloittamaan tätäkin armeijaa!" Tältä se yleensä tuntuu. Johtuu siitä, että minulla on yleensä vähintään kuusi armeijaa/warbandia/joukkuetta/laivastoa jonottamassa, ja jotkut niistä ovat muhineet kapin pohjalla jo melko pitkään. Esim. Eldarit ostin vuosi sitten (ja ylimääräisiä olen siitä asti tyrkyttänyt pois tuolla O/M/V-palstalla teidän iloksenne), ja vasta viime viikolla pääsin aloittamaan ensimmäisen guardian-ryhmän maalausta. Tässä välissä piti maalata pari BB-joukkuetta, yksi BFG-laivasto, FB-Chaos-armeija, IG-armeija, ja pari satunnaista yksittäistä figua muihin tarkoituksiin.

Eli uuden armeijan aloittaminen on aina kivaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

mul aina semmone JIPPII fiilinki menos ku kokoo niit mut sit ku pitäs alkaa maalaa nii............
The small boys have come to see me hang
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Uuden armeijan alottaminen on kivaa kun saa aloittaa puhtaalta pöydältä (ei oo likasia figuja!). Mut kyl massamaalaaminen sit hymyn hyydyttää....
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
raastin

Viesti Kirjoittaja raastin »

Kun aloitin 40 k:n örkeillä tuossa heinäkuussa, olin aivan innoissani. Oli
mahtava tunne lueskella aurinkotuolissa örkkien codexia ja tutustua ar-
meijaan kunnolla. Aloin ajatella minkälainen armeija tulisi ja sun muuta.
Sitten ostin ison läjän örkkejä. Ei millään jaksaisi maalata niitä.
Ukkosleka

Viesti Kirjoittaja Ukkosleka »

mulla on kans että ensin HIRVEEE suunnittelu ja sitten muutama testi figu johon kokeillaan väriteemaa ja sitten jos on rahaa niin ostetaan kasa figuja ja massa maalausta :(
Cleanse and purify!
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Fiilis on niinku et jee, taas pääsee maalaamaan niska limassa jotain vatun pelinappuloita joihin laitettua efforttia tuskin kukaan edes huomaa. No ei vaan. Kyllä armeijoiden maalaaminen on ihan kivaakin joskus. Saa ainakin hyvän tekosyyn siihen että on sosiaalisesti rajoittunut koulun ulkopuolella.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

yleensä on hurja kiire kasata figut kasaan, että pääsee ottamaan vähän testipeliä ja sitten kun tulee sen maalauksen vuoro se into jostain syystä laantuu. Onneksi on turnauksia joissa on maalauspakko...
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Kyllä ne ajatukset tulevat tähän malliin kun ne rivissä näkee...
1:Kylläpä meni paljon taas rahaa...
2:Ompas hienoja figuja...
3:Nämäkö pitäisi vielä maalatakkin!?!
4:Minnes nämä sitten pistäisi...
5:Kylläpä tuli hienoja :D

No, kyllä useimmiten on pala palalta rakentelua raha tilanteen mukaan.
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
makebou.

Viesti Kirjoittaja makebou. »

mä aina kyllästyn sen jälkeen ku alan kokoomaan niitä, ensi vaikutus on että nyt pääsee pelaamaan uudella armeijalla
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Suosittelen että otatte vain osan armystä esille maalattavaksi ja laitatte loput hyllylle pölyttymään. Toistatte tätä kunnes hommat on hoidettu.
hawkeye

Viesti Kirjoittaja hawkeye »

minä aloitin juuri kääpiöt ja kokosin armeija listan... sitten katsoin mitä sen armeijalistan pohjalta pitäisi ostaa ja summa vähän pelästytti
niin... tänäänkin...
Tasoittaja

Viesti Kirjoittaja Tasoittaja »

uuden armeijan aloittaessa ostan jotain hienoa.... sit maalaan ne jonkun hienon kuvan mukaan. sitten maalaan puolet armystä samalla väriteemalla, sitten joskus kuukauden päästä tekisi mieli maalata koko army uudella värillä. näin on käynyt minulla necronien kanssa (väri: jotain ihme kulta pronssi sekoitusta), space marinereiden kanssa (puolet armeijasta on roskissa 4 maalikerroksen jälkeen), tomb kings. eli sanonpahan vaan et kannattaa valita armeijan väriteema harkiten. ei minkään yhen kuvan takia
You wouldn't like me when I'm angry.
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Kiintoisaahan se on lukea armeijakirjaa ja suunnitella armeijaansa. Mutta kyllä rivimokujen maalus hymyn hyydyttää. Mutta kaikki muu maalaus mukavaa. Ylipäinsä paljon kiinnostavampaa, kuin vanhan armeijansa kirjan lukeminen kymmenettä kertaa läpi ja tehdessä tuhannetta listaa...
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”