Poista
itselläni armeijan kasaus alkaa hetken epätoivosta.tarpeeksi voivoteltuani otan armeija listan ja laadin aikataulun tyyliin.traitor guardsmen 2yksikköä compulsory troops 15 ukko per yksikkö oltava valmis aikaan x mennessä ja sitten töihin.siinä itseni orjuuttamisen välissä saatan palkita itseni maalaamalla jotain characteria tai jotain täysin aiheen ulkopuolista figua mutta focus on edelleen aloitetussa armeijassa:) kuulostaa kurjalta mutta kuria se vain kysyy.t:joonas
only a fool knowsno fear,a hero shows no fear
Tunnelma on maagisen innostunut. Uusien lelujen huumassa näen ne jo valmiiksi maalattuina sekä lukemattoman määrän voittoisia turnausotteluita.
Seuraavaksi asetan itselleni värikartan ja maalausaikataulun. Vuoden päästä uudelleen arvioin aikataulua vuodella
Seuraavaksi asetan itselleni värikartan ja maalausaikataulun. Vuoden päästä uudelleen arvioin aikataulua vuodella
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
En jaksaisi hankkia isoa kasaa figuja etukäteen. Lähinnä ne hankkisin pienissä erissä. Isoon hankintaan ei rahaakaan löytyisi aivan heti.
Olihan se aika tunnelma pari joulua sitten, kun ostin kylmiltäni suurhaltioiden armydealin ennen kuin olin nähnyt ensimmäistäkään WH peliä, maalannut ensimmäistäkään figua ja vain selaillut sääntökirjaa hieman....
Olihan se aika tunnelma pari joulua sitten, kun ostin kylmiltäni suurhaltioiden armydealin ennen kuin olin nähnyt ensimmäistäkään WH peliä, maalannut ensimmäistäkään figua ja vain selaillut sääntökirjaa hieman....
mulla tulee semmonen että huh huh... taas meni rahaa ihan pirusti!
KIKKOMAN ON KOVIS
http://yoga.tripod.co.jp/flash/kikkomaso.swf
http://yoga.tripod.co.jp/flash/kikkomaso.swf
Itselleni kauhuntunteet liittyvät vain armeijan maalaukseen.
Ehkä parhaita hetkiä harrastuksen parissa olen kokenut, kun aloitan uutta armeijaa:
Suunnittelen armeijan taustan (fluffin), suunnittelen konversioita armeijaan, suunnittelen armeijan koostumusta... jne
Itse armeijan rakentaminen on myös kivaa, koska konvertoin figuja aina mahdollisimman paljon.
Maalausvaiheessa alkaa vasta tulla seinä eteen ja työ alkaa tuntumaan pakkopullalta. Toki sitten kun on armeija maalattu, se varmaankin tuntuu ihan kivalta (senkin ihmeen kun pääsisi joskus kokemaan...
)
Ehkä parhaita hetkiä harrastuksen parissa olen kokenut, kun aloitan uutta armeijaa:
Suunnittelen armeijan taustan (fluffin), suunnittelen konversioita armeijaan, suunnittelen armeijan koostumusta... jne
Itse armeijan rakentaminen on myös kivaa, koska konvertoin figuja aina mahdollisimman paljon.
Maalausvaiheessa alkaa vasta tulla seinä eteen ja työ alkaa tuntumaan pakkopullalta. Toki sitten kun on armeija maalattu, se varmaankin tuntuu ihan kivalta (senkin ihmeen kun pääsisi joskus kokemaan...
- The Captain
- Valvoja
"Jess, vihdoinkin pääsee aloittamaan tätäkin armeijaa!" Tältä se yleensä tuntuu. Johtuu siitä, että minulla on yleensä vähintään kuusi armeijaa/warbandia/joukkuetta/laivastoa jonottamassa, ja jotkut niistä ovat muhineet kapin pohjalla jo melko pitkään. Esim. Eldarit ostin vuosi sitten (ja ylimääräisiä olen siitä asti tyrkyttänyt pois tuolla O/M/V-palstalla teidän iloksenne), ja vasta viime viikolla pääsin aloittamaan ensimmäisen guardian-ryhmän maalausta. Tässä välissä piti maalata pari BB-joukkuetta, yksi BFG-laivasto, FB-Chaos-armeija, IG-armeija, ja pari satunnaista yksittäistä figua muihin tarkoituksiin.
Eli uuden armeijan aloittaminen on aina kivaa.
Eli uuden armeijan aloittaminen on aina kivaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Kyllä ne ajatukset tulevat tähän malliin kun ne rivissä näkee...
1:Kylläpä meni paljon taas rahaa...
2:Ompas hienoja figuja...
3:Nämäkö pitäisi vielä maalatakkin!?!
4:Minnes nämä sitten pistäisi...
5:Kylläpä tuli hienoja
No, kyllä useimmiten on pala palalta rakentelua raha tilanteen mukaan.
1:Kylläpä meni paljon taas rahaa...
2:Ompas hienoja figuja...
3:Nämäkö pitäisi vielä maalatakkin!?!
4:Minnes nämä sitten pistäisi...
5:Kylläpä tuli hienoja
No, kyllä useimmiten on pala palalta rakentelua raha tilanteen mukaan.
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
mä aina kyllästyn sen jälkeen ku alan kokoomaan niitä, ensi vaikutus on että nyt pääsee pelaamaan uudella armeijalla
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=44320
myydään kaikkea!
myydään kaikkea!
-
Tasoittaja
uuden armeijan aloittaessa ostan jotain hienoa.... sit maalaan ne jonkun hienon kuvan mukaan. sitten maalaan puolet armystä samalla väriteemalla, sitten joskus kuukauden päästä tekisi mieli maalata koko army uudella värillä. näin on käynyt minulla necronien kanssa (väri: jotain ihme kulta pronssi sekoitusta), space marinereiden kanssa (puolet armeijasta on roskissa 4 maalikerroksen jälkeen), tomb kings. eli sanonpahan vaan et kannattaa valita armeijan väriteema harkiten. ei minkään yhen kuvan takia
You wouldn't like me when I'm angry.
-
zakug_the_insane
Kiintoisaahan se on lukea armeijakirjaa ja suunnitella armeijaansa. Mutta kyllä rivimokujen maalus hymyn hyydyttää. Mutta kaikki muu maalaus mukavaa. Ylipäinsä paljon kiinnostavampaa, kuin vanhan armeijansa kirjan lukeminen kymmenettä kertaa läpi ja tehdessä tuhannetta listaa...
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.