Leman Russ Demolisher
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Leman Russ Demolisher
Täällä kun olen näitä uusia IG-listoja selaillut niin ihmettelen kovasti Demolisherin puutetta, siihenhän saa sen S10 ordnance -aseen lisäksi sponson plasma cannonit ja hull lascannonin.
Mikä tässä mättää? Liian kallis?
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
- Henri Ketonen
-
Ursarkar E. Creed
- Henri Ketonen
Re: Leman Russ Demolisher
Maksaa paljon pisteissä, ja S10 ei ole tarpeellinen kuin paria vastustajaa vastaan. Jalkamariineille on aivan ykshailee sataako niskaan vahvaa vai mieletöntä räjähdystä, kumpaankin ne kuolevat samalla tavalla. Ainoa idea Demolisherissä olisi juuri se tuuppaus, jota nyt ei läheskään kaikissa skenaarioissa tarvita.Oikolukumariini kirjoitti:Täällä kun olen näitä uusia IG-listoja selaillut niin ihmettelen kovasti Demolisherin puutetta, siihenhän saa sen S10 ordnance -aseen lisäksi sponson plasma cannonit ja hull lascannonin.
EDIT:(Kappas, olen vastannut tähän aiheeseen vuosi sitten viimeksi, enkä edes huomannut... Kuka näitä oikein tonkii esiin...)
Viimeksi muokannut Henri Ketonen, La 07.02.2004 00:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
zqmfgb
Itse käytän suosin demolisheriä koska se on plasmacannoneilla, heavy stubberilla ja lascannonilla varustettuna varsinainen terminaattorin tappaja ja save 1:n omaavia monsuja vastaan todella kätevä. Ainoa miinus on lyhyt kantama ja korkea hinta.
"Se joka sanoi että rahalla ei saa onnea, ei osaa ostaa oikeasta paikasta"
Onhan tuo kiva, tuo Demolisher, mutta on se kallis pisteissäkin. Lisäksi ei tee gutaa yhdellekkään tankille, jos se vetää puoleensa toistakymmentä esim. lascannon ammusta tai muuta vastaavaa, oli panssari mikä oli. Cityfightissa Demolisher on omaa luokkaansa, sillä siellä sillä on suojaa mahdollisuus ottaa hyöty irti armottomasti Ordnance S10 aseesta.
Oi niitä ihania IG aikoja! Mä itse siirryin käyttää pelkästään batleja kun mietin hinta laatu suhdetta. Demolisher on huippu vehje lähitaistelu armeijaa vastaan, mutta Eldareita ja Tauta vastaan se on sulanut metalli möhkäle jo ensimmäisen vuoron jälkeen ja se ei ole vielä edes päässyt tulittaa. Voi kumpa sen range olis 36", sit se ois jyrä.