"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Leman Russ Demolisher

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Oikolukuhirvi
Viesti:

Leman Russ Demolisher

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Täällä kun olen näitä uusia IG-listoja selaillut niin ihmettelen kovasti Demolisherin puutetta, siihenhän saa sen S10 ordnance -aseen lisäksi sponson plasma cannonit ja hull lascannonin.

Mikä tässä mättää? Liian kallis?
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

juuri se, liian kallis, ainakin minun mielestä
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Kovin on kallis, tähän kun lisätään demolisherin 24" range ja guarsmanien huono bs plasma cannoneita ajatellen niin hyvää tekee. Tosin kivahan tuo on ilman niitä sponsoneitakin.
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

24" kuitenkin pitäisi riittää useimmilla kentillä kun sillä kuitenkin liikutaan eteenpäin että voidaan ampua täräytellä.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Mielummin ottaa russin jolla voi täräytellä jo ekalla vuorolla. Tosin demolisherillä on hyvä tuupata, kun sivupleksiäkin on 13 edestä.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

No ei se niin hirveitä maksa... Mutta mielummin varaudun isoihin pöytiin Battle Cannonin pitkällä kantomatkalla.
zqmfgb
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Itselläni on Exterminaattori, vanhassa vara parempi. Kyllä sillä saa jotain matalaksi kun on IG BS kyseessä...
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Ursarkar E. Creed

Viesti Kirjoittaja Ursarkar E. Creed »

Demolisheri on todella hyvä tankki jo aseistuksen ja panssarinsa puolesta ja ei se guardien huono BS3 ole este kun ottaa veteran crewn joilla on BS4.
Blessed by the Emperor:
Ursarkar E. Creed
Henri Ketonen

Re: Leman Russ Demolisher

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Oikolukumariini kirjoitti:Täällä kun olen näitä uusia IG-listoja selaillut niin ihmettelen kovasti Demolisherin puutetta, siihenhän saa sen S10 ordnance -aseen lisäksi sponson plasma cannonit ja hull lascannonin.

Mikä tässä mättää? Liian kallis?
Maksaa paljon pisteissä, ja S10 ei ole tarpeellinen kuin paria vastustajaa vastaan. Jalkamariineille on aivan ykshailee sataako niskaan vahvaa vai mieletöntä räjähdystä, kumpaankin ne kuolevat samalla tavalla. Ainoa idea Demolisherissä olisi juuri se tuuppaus, jota nyt ei läheskään kaikissa skenaarioissa tarvita.

EDIT:(Kappas, olen vastannut tähän aiheeseen vuosi sitten viimeksi, enkä edes huomannut... Kuka näitä oikein tonkii esiin...)
Viimeksi muokannut Henri Ketonen, La 07.02.2004 00:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
zqmfgb
Valhalla

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Itse käytän suosin demolisheriä koska se on plasmacannoneilla, heavy stubberilla ja lascannonilla varustettuna varsinainen terminaattorin tappaja ja save 1:n omaavia monsuja vastaan todella kätevä. Ainoa miinus on lyhyt kantama ja korkea hinta.
"Se joka sanoi että rahalla ei saa onnea, ei osaa ostaa oikeasta paikasta"
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Onhan tuo kiva, tuo Demolisher, mutta on se kallis pisteissäkin. Lisäksi ei tee gutaa yhdellekkään tankille, jos se vetää puoleensa toistakymmentä esim. lascannon ammusta tai muuta vastaavaa, oli panssari mikä oli. Cityfightissa Demolisher on omaa luokkaansa, sillä siellä sillä on suojaa mahdollisuus ottaa hyöty irti armottomasti Ordnance S10 aseesta.
-IG-

Viesti Kirjoittaja -IG- »

Oi niitä ihania IG aikoja! Mä itse siirryin käyttää pelkästään batleja kun mietin hinta laatu suhdetta. Demolisher on huippu vehje lähitaistelu armeijaa vastaan, mutta Eldareita ja Tauta vastaan se on sulanut metalli möhkäle jo ensimmäisen vuoron jälkeen ja se ei ole vielä edes päässyt tulittaa. Voi kumpa sen range olis 36", sit se ois jyrä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”