Onko tämä järkevä taktiikka Taulle?
Onko tämä järkevä taktiikka Taulle?
Elikkä taktiikka olisi hyökätä (kyllä luit oikein) vihollisen sivustaan ja mennä noin 12-18" päähän ja tulittaa niin paljon kuin voi samalla kun Krootit menee h2h ja crisis suitit pitää vihollisen lisäjoukot poissa lähistöltä.
Olen kokeillut tätä taktiikkaa parissa pelissä ja on sujunut ihan hyvin, tosin on ollut yötehtäviä jolloin mun on ollut pakko edetä kohti vihollista.
Olen kokeillut tätä taktiikkaa parissa pelissä ja on sujunut ihan hyvin, tosin on ollut yötehtäviä jolloin mun on ollut pakko edetä kohti vihollista.
Scientific progress goes 'Boink'
Vieraile myös osoitteessa
http://legion.gibbering.net/misterx/troutwar.php?s=Arde
Vieraile myös osoitteessa
http://legion.gibbering.net/misterx/troutwar.php?s=Arde
Tämä taktiikka nimenomaan on XV15 ja Pathfinder tiimeillä toteutettavissa, tosin eri tyyleillä. Itse en ole Krootteja ottanut, vaan lisää tulivoimaa tankeista ja XV puvuista. Mieluummin ampumalla kuin heitän lähikseen jotain mikä on vain keskinkertaista siinä. Tosin Human Auxit olisivat kohtuullisen hyvä vaihtoehto Krooteille: Vain pisteen halvempia, hieman huonompia, mutta jopa parempi save. Toteutus kelpoinen taktiikka omasta mielestäni, jos on riittävän uhkarohkea ottaakseen Krootteja/Auxeja lähitaisteluun lähtevänä joukkona.
Hope is the first step on the road to disappointment.
Kannattaa käyttää syöttiä. Kroot tai stealth squadi sopii siihe täydellisesti. Laitat sen vastakkaiselle puolelle peli pöytää hyökkäät niillä toista kautta niin viholline lähettää squadin tai pari tappamaan ne (ja sillo viholliselle jää vähemmä porukkaa sun tappamiseen) niin muut saa lisä aikaa ampumiseen. laita vielä tollane systeemi tohon sun taktiikkaan niin jo vielä paremmin toimia.
Ja sen Kroot/stealth squadin ei tarvii tehä tuhoo että niistä olis hyötyä (kokemusta on). Eli suuremman hyvän takia lähetä ne kuolemaan
Ja sen Kroot/stealth squadin ei tarvii tehä tuhoo että niistä olis hyötyä (kokemusta on). Eli suuremman hyvän takia lähetä ne kuolemaan
ei ole tyhmiä kysymyksiä
on vain tyhmiä ihmisiä
on vain tyhmiä ihmisiä
:?mr.tp kirjoitti:Tuohan ehdotettiin jo codexissa.
Codexissa ehdotetaan houkuttelemaan viholliset rynnimään sua päin (ainaki muistaakseni) ja loput on niitten takana ja ampuu kaikki ketä näkyy.
Mun ideana oli uhrata yks squadi. Laittaa ne mahollisimman kauaks (toiselle puolelle pöytää) että osa vihulaisista menee sinne ja itelle jää enemmä tappo aikaa toisella puolella ennen kuin ne viholliset tulee takasi.
ei ole tyhmiä kysymyksiä
on vain tyhmiä ihmisiä
on vain tyhmiä ihmisiä