Onko tämä järkevä taktiikka Taulle?

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Maximus

Onko tämä järkevä taktiikka Taulle?

Viesti Kirjoittaja Maximus »

Elikkä taktiikka olisi hyökätä (kyllä luit oikein) vihollisen sivustaan ja mennä noin 12-18" päähän ja tulittaa niin paljon kuin voi samalla kun Krootit menee h2h ja crisis suitit pitää vihollisen lisäjoukot poissa lähistöltä.

Olen kokeillut tätä taktiikkaa parissa pelissä ja on sujunut ihan hyvin, tosin on ollut yötehtäviä jolloin mun on ollut pakko edetä kohti vihollista.
Scientific progress goes 'Boink'

Vieraile myös osoitteessa
http://legion.gibbering.net/misterx/troutwar.php?s=Arde
Stone

Viesti Kirjoittaja Stone »

Tämä taktiikka nimenomaan on XV15 ja Pathfinder tiimeillä toteutettavissa, tosin eri tyyleillä. Itse en ole Krootteja ottanut, vaan lisää tulivoimaa tankeista ja XV puvuista. Mieluummin ampumalla kuin heitän lähikseen jotain mikä on vain keskinkertaista siinä. Tosin Human Auxit olisivat kohtuullisen hyvä vaihtoehto Krooteille: Vain pisteen halvempia, hieman huonompia, mutta jopa parempi save. Toteutus kelpoinen taktiikka omasta mielestäni, jos on riittävän uhkarohkea ottaakseen Krootteja/Auxeja lähitaisteluun lähtevänä joukkona.
Hope is the first step on the road to disappointment.
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Minun taktiikka on mennä keskikentälle nopeasti ja antaa broadsideilla suojaa eteneville troopeille. Pathfinderit pitää saada metsään ja niitä suojaa devilfish ja hammerhead. XV15 tyypit vetävät mahollisimman paljon tulta itseensä.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Minun taktiikkani on varsin perinteine, eli fire warriorit ja broadsidet deployataan hyviin tuliasemiin joista roimitaan sitten tulta vihulaisen niskaan jump pack joukkojen ja hammerheadien harjoittaessa liiikehdintää (yleensä suojasta pois - ammunta - suojaan akselilla)
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Minun taktiikkani on varsin perinteinen, eli fire warriorit ja broadsidet deployataan hyviin tuliasemiin joista roimitaan sitten tulta vihulaisen niskaan jump pack joukkojen ja hammerheadien harjoittaessa liiikehdintää (yleensä suojasta pois - ammunta - suojaan akselilla)
Hyypiö

Viesti Kirjoittaja Hyypiö »

Kannattaa käyttää syöttiä. Kroot tai stealth squadi sopii siihe täydellisesti. Laitat sen vastakkaiselle puolelle peli pöytää hyökkäät niillä toista kautta niin viholline lähettää squadin tai pari tappamaan ne (ja sillo viholliselle jää vähemmä porukkaa sun tappamiseen) niin muut saa lisä aikaa ampumiseen. laita vielä tollane systeemi tohon sun taktiikkaan niin jo vielä paremmin toimia. :wink:

Ja sen Kroot/stealth squadin ei tarvii tehä tuhoo että niistä olis hyötyä (kokemusta on). Eli suuremman hyvän takia lähetä ne kuolemaan :roll:
ei ole tyhmiä kysymyksiä
on vain tyhmiä ihmisiä
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Tuohan ehdotettiin jo codexissa :roll: .
Hyypiö

Viesti Kirjoittaja Hyypiö »

mr.tp kirjoitti:Tuohan ehdotettiin jo codexissa :roll: .
:?

Codexissa ehdotetaan houkuttelemaan viholliset rynnimään sua päin (ainaki muistaakseni) ja loput on niitten takana ja ampuu kaikki ketä näkyy.

Mun ideana oli uhrata yks squadi. Laittaa ne mahollisimman kauaks (toiselle puolelle pöytää) että osa vihulaisista menee sinne ja itelle jää enemmä tappo aikaa toisella puolella ennen kuin ne viholliset tulee takasi. :roll:
ei ole tyhmiä kysymyksiä
on vain tyhmiä ihmisiä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”