No mutta toihan on aivan berberistä kotoisin. Tietääkö joku mistä voisi löytää liikken puh. numeron ja yhteystiedot. Vai voiko sieltä edes tilata mitään postiennakolla?Ari kirjoitti:Olin siellä, ja vähän harmitti kun Forge Worldin tuotteita ei saa tilattua ilman luottokorttia.
Helsinki GW Store
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Mee GW:n sivuille, mee online storeen ja ota linkki Forge Worldiin. Muistaakseni noin se toimii. En kontaktitiedost oo varma, mut eihän sitä voi muuten tilata ku kortilla, koska se nimenomaan on online kauppa pelkästään.Gorkiporki kirjoitti:No mutta toihan on aivan berberistä kotoisin. Tietääkö joku mistä voisi löytää liikken puh. numeron ja yhteystiedot. Vai voiko sieltä edes tilata mitään postiennakolla?Ari kirjoitti:Olin siellä, ja vähän harmitti kun Forge Worldin tuotteita ei saa tilattua ilman luottokorttia.
Kyllä, olin paikalla, ja jostain syystä pidin mestan ilmapiiristä. Vähän kyllä hämäsi se, että esim. Dwarf Ironreakers Commandia en löytänyt mistään, piti raahautua fantsuun asti että se irtosi. Pelasin demopelin 40K:ta MagnuMia vastaan, ja tasapeli olisi ollut yhden suippokorvan päässä. (Pelasin Mariineilla, MagnuM deldareilla. Tarkoitus oli tappaa mahdollisimman monta vastustajaa neljässä vuorossa.) MagnuM pelasi myös tuntematonta henkilöä vastaan FB:tä, ja taisi voittaa massacrella.
Kaikenkaikkiaan, pidin paikasta. Henkilökunta oli avuliasta, ja oli hauska kuunnella myyjän vetelevän britti-aksentilla juttua.
Kaikenkaikkiaan, pidin paikasta. Henkilökunta oli avuliasta, ja oli hauska kuunnella myyjän vetelevän britti-aksentilla juttua.
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Määrittele brittiaksentti. Iso-Britannia kuitenkin koostuu myös Skotlannista, Wales'sista ja pohjoisesta Irlannista.
Ts. aksentti voisi olla skottia, welshiä sekä gaeliaa.
Jos ne jampat vääntää skottia niin painun seuraavalla junalla sinne kuuntelemaan
Joo, meni vähän OT:ksi mutta ei se mitään, right?
Jos ne jampat vääntää skottia niin painun seuraavalla junalla sinne kuuntelemaan
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Niin joo kiitos... mutta mä lähinnä meinasin sen GW:n Helsingin kaupan yhteystietoja kun ei me landed päästä jokapäivä käymään siellä.Humie kirjoitti:Mee GW:n sivuille, mee online storeen ja ota linkki Forge Worldiin. Muistaakseni noin se toimii. En kontaktitiedost oo varma, mut eihän sitä voi muuten tilata ku kortilla, koska se nimenomaan on online kauppa pelkästään.Gorkiporki kirjoitti:No mutta toihan on aivan berberistä kotoisin. Tietääkö joku mistä voisi löytää liikken puh. numeron ja yhteystiedot. Vai voiko sieltä edes tilata mitään postiennakolla?Ari kirjoitti:Olin siellä, ja vähän harmitti kun Forge Worldin tuotteita ei saa tilattua ilman luottokorttia.
No enpä tiedä... En ole mikään murreasiantuntija, mutta mielestäni he puivat sitä ns. lontoon aksenttia. En kyllä ole varma, mutta ei se ainakaan skottia ollut.Oikolukuhirvi kirjoitti:Määrittele brittiaksentti. Iso-Britannia kuitenkin koostuu myös Skotlannista, Wales'sista ja pohjoisesta Irlannista.
Joo.. Menee vähän OT:ksi, mutta minkäs sille voi...
Re: Helsinki GW Store
En ole vielä käynyt GW:n storessa, kai siellä ensi viikolla pitää piipahtaa, mutta tähän kysymykseen vastatakseni:
Sille, miksi suosin fantsua, on parikin syytä: Fantsu on suomalainen, suurempi osa rahasta jää Suomeen kuin ostaessa GW:ltä. Lisäksi fantsusta saa myös muita tuotteita kuin GW:n. En tykkää oikein GW:n hintapolitiikasta, mutta joskus tulee niidenkin figuja osteltua, kuitenkin tunnen äänestäväni enemmän jaloillani GW:n hintoja vastaan ostaessani ne vähäisetkin ostoni Fantsusta kuin suoraan GW Storesta.
Siis te, jotka valittelette aina GW:n hintoja ja kuinka törkeästi ne "ryöstää" teitä sikamaisilla hinnoilla, mutta teidän on kuitenkin "pakko" ostaa niitä figuja koska olette riippuvaisia, niin miettikääpä sitten mistä kaupasta aiotte figunne ostaa. Kyllä sekin, että ostaa jostain muusta kaupasta on jaloillaan äänestämistä, vaikkakin lievempää kuin kokonaan ostamatta jättäminen.
Sori jos meni OTksi. En halua lietsoa mitään boikotti kampanjaa juuri avattua ja melko tervetullutta liikettä vastaan, vaan ajatus oli tuoda tämä jaloillaan äänestys ajatus esille niille, jotka eivät ole sitä aiemmin tulleet ajatelleeksi (ja samalla voivat miettiä, onko parjaamisessa järkeä ja onko se missään määrin enää oikeutettua, jos aikovat kantaa rahansa GW:n liikkeeseen suoraan jatkossa).
EDIT: Toivon mukaan viesti meni hyvän maun mukaisesti. Modet muokkaanevat / poistanevat viestin, mikäli tuntevat tämän liian boikottia lietsovaksi tai muuten foorumille sopimattomaksi viestiksi.
Itse tulen suosimaan suomalaisia vaihtoehtoja ennemmin kuin GW:tä, eli käyn mielummin hankkimassa ne figupuketit sieltä fantsusta kuin itse GW:n storesta. Musta Susi on ikävän kaukana Espoosta katsottuna, joten GW voi ehkä vetää MOssa voiton (vaan ei välttämättä vedä).Cacodemoni kirjoitti: Mitä ostit, vai käytitkö tilaisuutta hyväksi ja tilasit Store Order Pointista tavaraa? Vai tuetko muita liikkeitä, kuten Fantsua tai Mustaa sutta?
Sille, miksi suosin fantsua, on parikin syytä: Fantsu on suomalainen, suurempi osa rahasta jää Suomeen kuin ostaessa GW:ltä. Lisäksi fantsusta saa myös muita tuotteita kuin GW:n. En tykkää oikein GW:n hintapolitiikasta, mutta joskus tulee niidenkin figuja osteltua, kuitenkin tunnen äänestäväni enemmän jaloillani GW:n hintoja vastaan ostaessani ne vähäisetkin ostoni Fantsusta kuin suoraan GW Storesta.
Siis te, jotka valittelette aina GW:n hintoja ja kuinka törkeästi ne "ryöstää" teitä sikamaisilla hinnoilla, mutta teidän on kuitenkin "pakko" ostaa niitä figuja koska olette riippuvaisia, niin miettikääpä sitten mistä kaupasta aiotte figunne ostaa. Kyllä sekin, että ostaa jostain muusta kaupasta on jaloillaan äänestämistä, vaikkakin lievempää kuin kokonaan ostamatta jättäminen.
Sori jos meni OTksi. En halua lietsoa mitään boikotti kampanjaa juuri avattua ja melko tervetullutta liikettä vastaan, vaan ajatus oli tuoda tämä jaloillaan äänestys ajatus esille niille, jotka eivät ole sitä aiemmin tulleet ajatelleeksi (ja samalla voivat miettiä, onko parjaamisessa järkeä ja onko se missään määrin enää oikeutettua, jos aikovat kantaa rahansa GW:n liikkeeseen suoraan jatkossa).
EDIT: Toivon mukaan viesti meni hyvän maun mukaisesti. Modet muokkaanevat / poistanevat viestin, mikäli tuntevat tämän liian boikottia lietsovaksi tai muuten foorumille sopimattomaksi viestiksi.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
GW:lle hintapolitiikkaan ei taida kauheasti vaikuttaa msitä ostat figusi. Niin kauan kun ostat figuja (siis tietysti uutena) hyväksyt vallitsevat hinnat, vaikka kuinka marisuttaisi. :-)
Ja ensiviikolla sinne, oli vielä kuulma hiukka paketti leävllään avajaisissa.
Ja ensiviikolla sinne, oli vielä kuulma hiukka paketti leävllään avajaisissa.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
-
Beastroars
Ai sori, en tajunnu... Yritin kattoo netist, mut eipä ainakaan vielä mistään löytyny. Varmaan ne joskus sinee ilmestyy, kuten WD:ssakin on aina noit listoi ja kontaktitietoi eri maiden kaupoist.Gorkiporki kirjoitti:Niin joo kiitos... mutta mä lähinnä meinasin sen GW:n Helsingin kaupan yhteystietoja kun ei me landed päästä jokapäivä käymään siellä.
Ymmärrän kyl ton kannan, mut luulen et kyl saatan ite toimii just toisin päin ja hommata kampeet GW:stä (mikäli sielt löytyy) tai Sudest (mikäli sieltäkään löytyy) ennen Helsingin Fantsuu, nimenomaan sen takii et Helsingin Fantsus on sen verran epäystävällinen palvelu (toisin ku mitä koin tuol GW:n liikkees eilen).M. Salava kirjoitti:Siis te, jotka valittelette aina GW:n hintoja ja kuinka törkeästi ne "ryöstää" teitä sikamaisilla hinnoilla, mutta teidän on kuitenkin "pakko" ostaa niitä figuja koska olette riippuvaisia, niin miettikääpä sitten mistä kaupasta aiotte figunne ostaa. Kyllä sekin, että ostaa jostain muusta kaupasta on jaloillaan äänestämistä, vaikkakin lievempää kuin kokonaan ostamatta jättäminen.
-
High king Godric
Kyllä siellä GW:ssä oli mun mielestä samat hinnat ku Fantsus. Siitä että GW vai Fantsu niin tähän en ota kantaa kun en itsekään tiedä.
Aukiolo-ajat on ilmeisesti klo 10-18. Pyöriessäni siellä avajaispäivänä monttu auki kuulin, että sinne jää myymäläpäällikkö-Dean ja suomalaisia, ulkomaalaiset nostaa kytkintä. Pelaamassa siellä vois hyvinkin käydä, kääpiöiden maalaaminen vaan mulla niin hidasta puuhaa.
Aukiolo-ajat on ilmeisesti klo 10-18. Pyöriessäni siellä avajaispäivänä monttu auki kuulin, että sinne jää myymäläpäällikkö-Dean ja suomalaisia, ulkomaalaiset nostaa kytkintä. Pelaamassa siellä vois hyvinkin käydä, kääpiöiden maalaaminen vaan mulla niin hidasta puuhaa.
There is no "Overkill", there is only "Open fire" and "I need to reload".
Jeps. Onhan sekin totta, että figujen menekki näkyy vaikka ne mistä ostaisi (uutena siis), eli ehkä se jaloillaan äänestys olisi esittämässäni tapauksessa kohdistunut enemmän juuri kyseistä GW:n liikettä vastaan, mikä ehkä antaisikin väärää viestiä (tosin silti aion jatkaa fantsussa käyntiä, koska kyseinen putiikki tarjoaa mulle enemmän kuin GW:n putiikki)...Ninnu kirjoitti:GW:lle hintapolitiikkaan ei taida kauheasti vaikuttaa msitä ostat figusi. Niin kauan kun ostat figuja (siis tietysti uutena) hyväksyt vallitsevat hinnat, vaikka kuinka marisuttaisi. :-)
noh, joka tapauksessa pitänee käydä vilasemassa GW:n liikettä ja ihmetellä tarjoaako se jotain uutta ja mullistavaa mulle.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
OMG!!
High king Godric kirjoitti:Kyllä siellä GW:ssä oli mun mielestä samat hinnat ku Fantsus .
Nojuu, samat hinnat sielä oli, ainoa mitä huomasin koko liikkeestä, niin liimat(plastic&super glue) olivat 1,5 e halvempia! Se oli kyllä minulle sellainen shokki, että
Pomminsa pudottaa
sodan lintu rautainen
kylvää kylmää kuolemaa
yllä maan viattomien
sodan lintu rautainen
kylvää kylmää kuolemaa
yllä maan viattomien
Niin, kuten tässä jo muutamat ovat jo huomuttaneet, niin GW:ssä oli kyllä parempi palvelu kuin fantsussa, tiedä sitten oliko kyseessä joku "ekan päivän innostus", pitää parin viikon päästä käydä uudelleen katsomassa että miltä näyttää...
On vaikea sanoa kummassa tulen käymään tulevaisuudessa, GW:ssä vai Fantsussa. GW:ssä on helpompi "vain ruveta pelaamaan" kuin fantsussa, jossa pitää Lohikäärmeen luolaan mennessä kahlata pelottavien Magic- pelaajien massan läpi
. Toisaalta Hobby Point on lähempänä Fantsua, ja minähän ostan Vallejoni sieltä...
On vaikea sanoa kummassa tulen käymään tulevaisuudessa, GW:ssä vai Fantsussa. GW:ssä on helpompi "vain ruveta pelaamaan" kuin fantsussa, jossa pitää Lohikäärmeen luolaan mennessä kahlata pelottavien Magic- pelaajien massan läpi
- Amazing Slug
Hei, älkääs dissatko fantsun palvelua. Myyjä (vai olikohan omistaja?) oli niin joustava, että antoi minun jättää shekin pantiksi IG-codexistani, kun ei ollut rahaa sattunut mukaan.
Gw:n shoppi oli... värikäs. En kuolemaksenikaan muista, minkä värinen se matto oli
, mutta hilpeän värikästä siellä oli. Valikoimaa en ehtinyt tarkemmin analysoida, mutta ainakin löysin ne uudet IG luutnantit, joita ei fantsussa näkynyt. Alennusten totaalinen puuttuminen järkytti tätäkin köyhää ylioppilasta.
Kun tulen tuolta Otaniemestä päin, on GW:n liike siinä melkein bussipysäkin vieressä, joten siellä asioiminen on nopeampaa kuin fantsussa. Tosin täytynee vielä vastaisuudessa tehdä figuostokset fantasiapeleistä, jos ei sen pienen määräalennuksen takia (jollaista ei gw:n liikkeestä tietysti löydy), niin ainakin sen joustavuuden takia.
Ilman fantsun joustoa olisin minäkin saanut codexini vasta eilen.
-J
Gw:n shoppi oli... värikäs. En kuolemaksenikaan muista, minkä värinen se matto oli
Kun tulen tuolta Otaniemestä päin, on GW:n liike siinä melkein bussipysäkin vieressä, joten siellä asioiminen on nopeampaa kuin fantsussa. Tosin täytynee vielä vastaisuudessa tehdä figuostokset fantasiapeleistä, jos ei sen pienen määräalennuksen takia (jollaista ei gw:n liikkeestä tietysti löydy), niin ainakin sen joustavuuden takia.
Ilman fantsun joustoa olisin minäkin saanut codexini vasta eilen.
-J
-
The Scientist
-
Zelekendel