Tiedän että luurankomiehistä on puhuttu jo tarpeeksi, mutta tämmöisen asian vielä ajattelin tioda esille; Blendaako kukaan niitä ukkoja vai käytetäänkö pelkästään kuivamaalausta ja inkkejä?
Jos joku blendaa niin millä maaleilla?
Luurankomiehet blendaamalla
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Itse blendaisin mutta ei millään riitä hermot kun edessä on jotain 100 luurankoa
. Eli drybrushaamalla vaan... Panostetaan sitten enemmän eliteihin 
Mutta jos haluat blendaamaan alkaa, niin ihan ruskeasta aloitat ja sitä vaalentamalla ihan pure skull whiteen asti blendaat.
Mutta jos haluat blendaamaan alkaa, niin ihan ruskeasta aloitat ja sitä vaalentamalla ihan pure skull whiteen asti blendaat.
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Blendaus rulettaa!
Mä oon typänny blendaa suurimman osan lurkeista. Kaikki metalliset (vanhat & muiden valmistajien), sekä ne joihin oon laittanu empiren palasia messiin, sekä n. 1/2 tai jopa 3/4 normaalisti kasatuista.
Olen kertonut jo useamman kerran miten maalaan ne, mutta kerrataanpa vielä:
1. Valkea pohjamaali
2. MPn hiekka
3. Snakebiteleatherilla & vedellä washaus
4. MP:n hiekalla korostuksia
5-7. MP:n hiekan & kalpean ihon sekotuksilla korostuksia
8. MP:n kalpealla iholla korostukset
9. Scorched brownilla rajaukset.
Tosin noiden vaiheiden 5-7 määrä on vaihdellut. Oon saanu ihan ok jälkeä vaikka on vain 1 sekotus ollu puhtaiden värien välissä.
Kuvia (ei oo välttämättä kovin hyviä, hiukan kellertäviä yleensä jostain syystä) löytyy galleriastani, jonka osoite löytyy tuosta alta.
Olen kertonut jo useamman kerran miten maalaan ne, mutta kerrataanpa vielä:
1. Valkea pohjamaali
2. MPn hiekka
3. Snakebiteleatherilla & vedellä washaus
4. MP:n hiekalla korostuksia
5-7. MP:n hiekan & kalpean ihon sekotuksilla korostuksia
8. MP:n kalpealla iholla korostukset
9. Scorched brownilla rajaukset.
Tosin noiden vaiheiden 5-7 määrä on vaihdellut. Oon saanu ihan ok jälkeä vaikka on vain 1 sekotus ollu puhtaiden värien välissä.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer