"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Luurankomiehet blendaamalla

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
malcom

Luurankomiehet blendaamalla

Viesti Kirjoittaja malcom »

Tiedän että luurankomiehistä on puhuttu jo tarpeeksi, mutta tämmöisen asian vielä ajattelin tioda esille; Blendaako kukaan niitä ukkoja vai käytetäänkö pelkästään kuivamaalausta ja inkkejä?
Jos joku blendaa niin millä maaleilla?
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Itse blendaisin mutta ei millään riitä hermot kun edessä on jotain 100 luurankoa :). Eli drybrushaamalla vaan... Panostetaan sitten enemmän eliteihin :)
Mutta jos haluat blendaamaan alkaa, niin ihan ruskeasta aloitat ja sitä vaalentamalla ihan pure skull whiteen asti blendaat.
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
malcom

Viesti Kirjoittaja malcom »

Juu, silleen olen itsekkin maalannut ja ihan hyvää jälkeä on tullut.
Zindaju

Viesti Kirjoittaja Zindaju »

miten te drybrushaatte omat figunne?
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Blendaus rulettaa! :) Mä oon typänny blendaa suurimman osan lurkeista. Kaikki metalliset (vanhat & muiden valmistajien), sekä ne joihin oon laittanu empiren palasia messiin, sekä n. 1/2 tai jopa 3/4 normaalisti kasatuista. :)

Olen kertonut jo useamman kerran miten maalaan ne, mutta kerrataanpa vielä:

1. Valkea pohjamaali
2. MPn hiekka
3. Snakebiteleatherilla & vedellä washaus
4. MP:n hiekalla korostuksia
5-7. MP:n hiekan & kalpean ihon sekotuksilla korostuksia
8. MP:n kalpealla iholla korostukset
9. Scorched brownilla rajaukset.

Tosin noiden vaiheiden 5-7 määrä on vaihdellut. Oon saanu ihan ok jälkeä vaikka on vain 1 sekotus ollu puhtaiden värien välissä. :) Kuvia (ei oo välttämättä kovin hyviä, hiukan kellertäviä yleensä jostain syystä) löytyy galleriastani, jonka osoite löytyy tuosta alta.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”