Necroneita
-
maddog
-
Oberon
-
maddog
-
Oberon
-
baretul
-
Janne Forsell
- Viesti:
-
Tasoittaja
-
Oberon
kiva että joku tykkää! se viitta oli ainoo jota en ollu ite tehny(hei Jarno), mut ite oon nyt sitä vähän "korjaillu"... Lordeja on vaan yksi, vielä...Sipulih kirjoitti:Mun mielestä noi oli aivan upeita!
Hienoo että oot jaksanu maalata, varsinki toi/noi Lordi(t) olivat upeita, se sininen viitta antoi hienon korostuksen niille!
nyt baset maalattu ja kunhan saan upouudet(okei käytetyt) dessut maalattua(n. viikko/puolitoista) niin näette Necron-armeijani koko komeudessaan, paremmilla kuvilla ja useita täällä ehdotetuilla parannuksilla varustettuna! koittakaa kestää...
-
freak
-
baretul
-
Oberon
Kuten jo aiemmin sanottu nuo kaipaavat varjostuksia. Minä teen kullan maalaamisen shining goldilla, ja päälle chestnut inkki ja sitten highlaittaan shining goldilla ja sitten blendaan burnished goldilla viimesen highliten. Ja ton kullan ja metallin vois erottaa blacklineillä, tulee paljon siistimpi vaikutelma IMHO. Kauankos oot Oberon muuten maalannu? Meinaan että noi ei ehkä kyl niitä hienoimpia näkemiäni necroneita ole
(toivottavasti perustelin tarpeeksi hyvin
)
-
Oberon
maalannu olen huimat 0.8 vuotta siitä n. 0.5v niin että kehtaa itse töitään katella. linet&shadet&jne vielä harjoittelun alla. Kuvat ovat vielä vanhoja mutta: niissä on nyt mustat silmät(!), hopeiset kyynär- ja polvinivelet(en tiiä miks mutta näyttää kivoilta) ja kultaväriä on vahvistettu niin ei paista musta alta... knhan vielä opin joskus laimentamaan maalejani niin ehkä näistä vielä saa ihan kelvollisia. nuo kuvat ovat sitten ekan maalauskierroksen jälkee eli ajalta 2kk sitten-->ovat nykyään jo hieman siistemmän näköisiä IMHO. mutta sitähän te ette tiedä...
- Henri Ketonen