Black Lining?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
AapoAlas

Black Lining?

Viesti Kirjoittaja AapoAlas »

Kysymys ei ole siittä että haluan tietää mitä on Black Lining vaan sitä miten se yleensä tehdään? Eli teettekö sen Black Inkillä, laimennetulla mustalla vai teettekö sen laimentamattomalla mustalla? Sain nimittäin tuossa hetki sitten maalatessani inspiraation jota on kyllä luutavasti käytetty aika paljon jo tai se on se normaali Black Lining tyyli. Minä nimittäin tein laimentamattomalla Chaos Blackilla Black Liningit Dark Elffeilleni niin että armoreista tuli samalla likasia, laitan tänne kuvia heti kun voin.
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Käytän kaikkia tapoja itse. Tai jätän mustaa maalaia muitten maalien väliin näkymään (toimii hyvin kun käyttää mustaa pohjamaalia). Tai teen tummemmat rajausket jollain tummalla värillä, en mustalla.

Hervoin on yhtä oikeaa tapaa tehdä asioita, vaan useita vaihtoehtoja josita kukin käyttää niitä jotka itselle tai tarkoitukseen sopivat.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
jss

Viesti Kirjoittaja jss »

MP:n mustalla musteella. Itselleni muuten valmiin figun black linaaminen on selvästi stressaavin työvaihe - siistien black linejen tekeminen tuntuu vaativan paljolti tarkkuutta, ja mahdollisten virheiden peittäminen voi olla vaikeata.
AapoAlas

Viesti Kirjoittaja AapoAlas »

Jaash, kiitos vastauksista, lisä vastauksetkaan ei ole pahitteeksi.
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Eikös jostain saa sellaisen kynän, joka on tarkoitettu juuri tuohon rajaamiseen, mutta se(kin) maksaa varmaan kohtuu paljon...
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Gorbag
Viesti:

Re: Black Lining?

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Aapel1 kirjoitti:Kysymys ei ole siittä että haluan tietää mitä on Black Lining vaan sitä miten se yleensä tehdään? Eli teettekö sen Black Inkillä, laimennetulla mustalla vai teettekö sen laimentamattomalla mustalla? Sain nimittäin tuossa hetki sitten maalatessani inspiraation jota on kyllä luutavasti käytetty aika paljon jo tai se on se normaali Black Lining tyyli. Minä nimittäin tein laimentamattomalla Chaos Blackilla Black Liningit Dark Elffeilleni niin että armoreista tuli samalla likasia, laitan tänne kuvia heti kun voin.
no itse teen laimentamattomalla mustalla inkillä.
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

LAndE kirjoitti:Eikös jostain saa sellaisen kynän, joka on tarkoitettu juuri tuohon rajaamiseen, mutta se(kin) maksaa varmaan kohtuu paljon...
Ettet vain tarkoita Micron Pigma -kyniä? Niitä, joissa on puolen millin terä? Kyllähän niitä rajaamiseen voi käyttää, mutta mielestäni ne ovat parempia kaiken pikkunäperryksen tekemiseen.

Hinnat ovat niinkin hurjia kuin n. 2 euroa per kynä! ;) Akateemisesta saa, kannattaa vain tarkistaa että terä on todellakin pieni. Omissa kynissäni lukee Micron Pigma 005.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
LAndE

Kiitti Day. Toi oli ihan heitto et ne hinnat olis huimia, mutta käytätkö sitä/niitä kyniä rajaukseen figuissa?

Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

LAndE kirjoitti:Kiitti Day. Toi oli ihan heitto et ne hinnat olis huimia, mutta käytätkö sitä/niitä kyniä rajaukseen figuissa?
En. Mä teen sillä joskus tatuointeja ja sellaista. Niinkuin tällä: (sori, vanha ja ruma figu. yök.)

Kuva

Kaikki tatuoinnit on siis tehty kynällä. Joihinkin on sitten maalattu päälle.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
LAndE

No näyttää kynällä saavan sen verran hyvää jälkeä että vois jopa harkita tollasen ostoa kun ei se hintakaan oo mikään paha...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”