Black Lining?
Black Lining?
Kysymys ei ole siittä että haluan tietää mitä on Black Lining vaan sitä miten se yleensä tehdään? Eli teettekö sen Black Inkillä, laimennetulla mustalla vai teettekö sen laimentamattomalla mustalla? Sain nimittäin tuossa hetki sitten maalatessani inspiraation jota on kyllä luutavasti käytetty aika paljon jo tai se on se normaali Black Lining tyyli. Minä nimittäin tein laimentamattomalla Chaos Blackilla Black Liningit Dark Elffeilleni niin että armoreista tuli samalla likasia, laitan tänne kuvia heti kun voin.
Käytän kaikkia tapoja itse. Tai jätän mustaa maalaia muitten maalien väliin näkymään (toimii hyvin kun käyttää mustaa pohjamaalia). Tai teen tummemmat rajausket jollain tummalla värillä, en mustalla.
Hervoin on yhtä oikeaa tapaa tehdä asioita, vaan useita vaihtoehtoja josita kukin käyttää niitä jotka itselle tai tarkoitukseen sopivat.
Hervoin on yhtä oikeaa tapaa tehdä asioita, vaan useita vaihtoehtoja josita kukin käyttää niitä jotka itselle tai tarkoitukseen sopivat.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Re: Black Lining?
no itse teen laimentamattomalla mustalla inkillä.Aapel1 kirjoitti:Kysymys ei ole siittä että haluan tietää mitä on Black Lining vaan sitä miten se yleensä tehdään? Eli teettekö sen Black Inkillä, laimennetulla mustalla vai teettekö sen laimentamattomalla mustalla? Sain nimittäin tuossa hetki sitten maalatessani inspiraation jota on kyllä luutavasti käytetty aika paljon jo tai se on se normaali Black Lining tyyli. Minä nimittäin tein laimentamattomalla Chaos Blackilla Black Liningit Dark Elffeilleni niin että armoreista tuli samalla likasia, laitan tänne kuvia heti kun voin.
Ettet vain tarkoita Micron Pigma -kyniä? Niitä, joissa on puolen millin terä? Kyllähän niitä rajaamiseen voi käyttää, mutta mielestäni ne ovat parempia kaiken pikkunäperryksen tekemiseen.LAndE kirjoitti:Eikös jostain saa sellaisen kynän, joka on tarkoitettu juuri tuohon rajaamiseen, mutta se(kin) maksaa varmaan kohtuu paljon...
Hinnat ovat niinkin hurjia kuin n. 2 euroa per kynä!
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
En. Mä teen sillä joskus tatuointeja ja sellaista. Niinkuin tällä: (sori, vanha ja ruma figu. yök.)LAndE kirjoitti:Kiitti Day. Toi oli ihan heitto et ne hinnat olis huimia, mutta käytätkö sitä/niitä kyniä rajaukseen figuissa?

Kaikki tatuoinnit on siis tehty kynällä. Joihinkin on sitten maalattu päälle.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277