"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

poista

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Taruman

poista

Viesti Kirjoittaja Taruman »

UHHUH. :(
Ei taas sitä istu+ammu
Noloa eli onko jotain muita tapoi hakata vastustajat draffeilla

Esim. Anvil of doom ja taikoo koko ajan + mainareita 20x3 esim?
:wink:
Viimeksi muokannut Taruman, Ma 22.09.2003 18:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Zindaju

Viesti Kirjoittaja Zindaju »

kerro armeijas ensin :)
vc

Re: Taktiikkaa Draffeille

Viesti Kirjoittaja vc »

Taruman kirjoitti:Esim. Anvil of doom ja taikoo koko ajan + mainareita 20x3 esim?
:wink:
Mainereita voi olla armeijassa vain 0-1 ryhmää.
Zindaju

Viesti Kirjoittaja Zindaju »

juuri näin :wink:
Taruman

ainiin
mutta siis mä en sitä omaa armya hankkis , vaan kyssäri on että onko jollain jonkinlaista muuta tyylii kuin istu +ammu?
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Istu, ammu, odota että vastustajat tulevat, tapa ne, onnittele itseäsi. :)

Anvil of Doom on aika tuha kapistus. Gyroilla voi tietenkin sählätä kaikkea kivaa, eikä hyökkäyskään ole aina huono idea. Kääpiöt nyt kun vaan ovat niin hitaita, että ei nillä mihinkään kovin nopeisiin manoveereihin pysty.
Rejector

Viesti Kirjoittaja Rejector »

Käävät ovat niin hitaita, että ylivoimaisen tulivoiman pitäisi pakottaa vastustaja lähikseen että ne voidaan hakata. Näin siis paperilla.

Gyron ja rangereiden suuri etu onkin siinä, että ne "pakottavat" vastustajan muihin vaihtoehtoihin.
Galleriaan pääsee tästä.
JarLoz
Viesti:

Kuka käyttää rangereita? Liian kalliita...
Nippe

Re: Taktiikkaa Draffeille

Viesti Kirjoittaja Nippe »

Taruman kirjoitti:UHHUH. :(
Ei taas sitä istu+ammu
Noloa eli onko jotain muita tapoi hakata vastustajat draffeilla
Noloa? Jos kääpiöillä on M3 niin miten kukaan luulee että joku tekee ase-kätee-eteenpäin armeijaa? Ja sitten valitetaan että kääpiöt ei liiku! (hulluja noi muut kansat)

Tekee parin sotakoneen armiejan ja ISOT hakkaus ryhmät (mulla on työn alla 25Raudanrikkojan ryhmä) tällä voi vähän kävellä vastaan ja ampua samalla (lobba todettu hyväksi niinkuin Crosswout/Thunderit)

Miners Rules!! (oikeesti)
JarLoz
Viesti:

Tykki on kyllä ihan hyvä, varsinkin Rune of Forgingin kanssa. Sillä tippuu helpommin chariotit ja pienet elittiyksiköt kuin lobballa. Lobballa taas tippuu rivimiestä kuin heinää

Nimim. Lobballa suoraan keskelle Chosen Warrioreja kaksi kertaa peräkkäin.
Taruman

Okei
eli vastaus on vaikee saada.
Kukaan ei siis käytä esim:
rangers+mainarit+gyroja
anvil of doom ja muuta semmorttista
Kun kyselin vaan kiinnostustani kun itse teen dwarf armyyy mut itsekkin syyllistyn tähän istu + ammu juttuuun....
Nippe

Se on ihan sama millaisen listan teet (tee sellainen mistä pidät)
opettele vaan pelaan sillä.

En nää mitään comboa Rangereissa ja Gyrossa nään vain kääpiöitten kaksi surkeinta yksikköä jota kaikki kehuvat (paitsi minä)

Kun taas Raudanrikkojat ja Minerit sopivat minun tyyliini.

Siis mitä oot hakemassa? Comboja? Ei löydy paljoa kääpiöiltä.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Nippe kirjoitti:Se on ihan sama millaisen listan teet (tee sellainen mistä pidät)
opettele vaan pelaan sillä.

En nää mitään comboa Rangereissa ja Gyrossa nään vain kääpiöitten kaksi surkeinta yksikköä jota kaikki kehuvat (paitsi minä)
LOL. Tuossa tosiaankin on osunut kaksi oikein mainiosti toisensa poissulkevaa lausahdusta peräkkäin. Jos noudattaa tuota ensimmäistä, ei ala väittämään jälkimmäistä, ja jälkimmäisen pitäessä paikkansa ensimmäinen väite on epätosi.

Itselläni on yleensä 2 gyroa, ja yksikkö joko mainareita tai rangereita (toisinaan molemmat). Kun yhdistelmän saa (joskus ;)) toimimaan kunnolla, se on tehokas (vaatii tosin onnistumista ajoituksen kanssa). Toisissa peleissä taas eivät toimi ollenkaan.

Kääpiöiden käyttäminen muuhun kuin seisomiseen ja ampumiseen on aivan mahdollista, se vain vaatii hieman rohkeutta kokeilla uutta vaikka kaikki "asiantuntijat" julistavat ettei kannata/ole mahdollista.
Nippe

Grond kirjoitti:LOL. Tuossa tosiaankin on osunut kaksi oikein mainiosti toisensa poissulkevaa lausahdusta peräkkäin. Jos noudattaa tuota ensimmäistä, ei ala väittämään jälkimmäistä, ja jälkimmäisen pitäessä paikkansa ensimmäinen väite on epätosi.
Olen kuuluisa siitä että puhun itteni usein pussiin.

Alotetaan tosta LOL sanasta: En näe siinä mitään erikoista että sanoin noin
Kyllä voi vaikka mimmosen listan listan tehä mitä "surkeimmista" ukoist (KÖH!Rangerit/Pisteiden haaskausta) mutta sille pitää keksiä vain hyvä taktiikka. Tämä on totta myönnä pois? Ns.Hyvistä ukoist saa vaan helpommin toimivan ameijan.

Kun käyttää tätä "rohkeutta" niin kehittyy paremmaksi? Ja jos tolla asiantuntijalla tarkotit mua niin joudun tuottaan pettymyksen oon harrastanut vasta 5kk WH:ta joten ei mistään Grant Masterista puhuta mutta kyllä on tullut testattua yksiköitä niin paljon että voin sanoo mikä on surkee "MUN" käytössä. Teistä muista en tiedä mutta mun puheet yleensä perustuu koettuun.
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”