"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Helsinki GW Store

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Deceased

Viesti Kirjoittaja Deceased »

Voin tietenkin olla väärässä, mutta eikös tämä peli oli k-12? :roll: Ainakin yhdessä laatikossani niin lukee, joten dumb the 7-year-olds... :wink:

Itsekin kyllä haluisin kuulla jonkun perustelun, miks ne seisottaa niitä pöytiä siellä 6 päivää viikossa tyhjän panttina... *shrug* Pistäisivät ne ees vuokralle muina päivinä... :roll:
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

Mitämitä?? Games Nightin faba rajotettu 750:n pisteeseen?? No huhhuh.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Grand Admiral Prawn

Viesti Kirjoittaja Grand Admiral Prawn »

ensimmäisenä torstaina ryysis oli aivan tajuton ja muutamat itsekeskeiset pelimiehet varasivat pöytiä useita tunteja putkeen ajattematta sen kummemmin takana odottelevia seuraavia halukkaita. Tunnin peliaika ei kuulosta juuri houkuttelevalta keskivertonormaalille hammeristille, mutta käytännön pakosta on näin toimittava.
Jos tähän väliin voi vielä kommentoida, niin anteeksi kauhiasti mutta minä olin ainakin valmistautunut myös lopettamaan sen pelin kesken silloin viideltä, kun sitten tulee tämä GW-mies ilmoittamaan että teidän vuoro loppuukin kuudelta. Ja loppujen lopuksi sitten luovuttaessani lopetimme vielä ennen sitä ellei muistini petä. Tiedä sitten että tarkoititko nimenomaan minua mutta kuitenkin häiritsee kun leimataan tuosta vain joku itsekeskeiseksi pelimieheksi. :|

mokomassa mestassa saa pelata omilla ukoillaan vain torstai-iltaisin.
Nyt en oikein ymmärrä. Kun olin siellä, taisi olla tiistaina, sain Deanin puheista sellaisen käsityksen että tuolta voi arki-iltaisin varata pöydän siinä missä Sudesta tai Fantsustakin. Paits itietysti Games Nightinä. Mikä meni ohi?
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Grand Admiral Thrawn kirjoitti:
mokomassa mestassa saa pelata omilla ukoillaan vain torstai-iltaisin.
Nyt en oikein ymmärrä. Kun olin siellä, taisi olla tiistaina, sain Deanin puheista sellaisen käsityksen että tuolta voi arki-iltaisin varata pöydän siinä missä Sudesta tai Fantsustakin. Paits itietysti Games Nightinä. Mikä meni ohi?
Hmm... Itse kun kysyin häneltä hänen puheripulinsa jälkeen että "Can we now play warhammer?", hän sanoi: "No, only at Games Night."

En tiedä oliko kysymykseni jotenkin epäselvä, mutta hänen vastauksensa oli kyllä hyvin selvä. Oli kylläkin kello 10:15 aamulla, että vaikuttikohan asiaan se... Fantsussa saimme pelata vain marssimalla sisään, ja ilmoittamalla että haluamme pelata.
ThoRa

Viesti Kirjoittaja ThoRa »

Joo itsekin Deaniltä kysäisin ,että voiko muinakin päivinä pelata kuin torstaisin ja vastaus oli ,että vain torstaisin klo 16-20
U fail.
Taarne

Viesti Kirjoittaja Taarne »

Dod kirjoitti:
Pisterajat torstain gamesnighteihin ovat siis tosiaan ne 750p. faba ja 500p. 40k, tämä siksi, että ensimmäisenä torstaina ryysis oli aivan tajuton ja muutamat itsekeskeiset pelimiehet varasivat pöytiä useita tunteja putkeen ajattematta sen kummemmin takana odottelevia seuraavia halukkaita. Tunnin peliaika ei kuulosta juuri houkuttelevalta keskivertonormaalille hammeristille, mutta käytännön pakosta on näin toimittava.
Kun itse siellä pelasin sen puolisentoista tuntia, niin pitää tähänkin kai vastata. Se auttaisi kummasti, jos joku tulisi sanomaan, että lopettakaahan pojat nyt, että muutkin pääsee pelaamaan, eikä että venytetään näitä pelejä kuuteen saakka. Jos koko pelin aikana suurin painostus nopeuttamaan siirtoja tuli vastustajalta, ei paineet ajankäytön suhteen ole mitkään aivan valtavat - ja tietysti sitä miettisikin juttuja hieman, ettei pelit mene siihen, että liikutetaan ukkoja eteenpäin, ja mahdollisesti heitetään pikkasen noppia sikäli kun päästään closikseen.
IO

Viesti Kirjoittaja IO »

Itse kävin liikkeessä pari päivää sitten ensimmäistä kertaa, ja todella yllätyin. Paikassa todella oli meininkiä ja henkeä. Ehdimme astella kaksi askelta ovesta sisään, kun manageri tuli juttelemaan näitä tavallisia (40K vai FB?). Liike oli melko tyhjä, mutta silti ilmapiirissä oli aistittavissa jotain... ainutlaatuista... Sijainniltaan mesta on aivan loistava! Paljoa ei tarvitse rautatieasemalta kävellä, kun on jo perillä. Liikkeen sommittelu ja tilankäyttö toimi. Tavaraa oli paljon, seinät oli käytetty uskomattoman tehokkaasti, mutta minkäänlaista ahdistusta ei tullu. Päinvastoin, paikka oli avara ja mukava.

Tietääkös kukaan muuten muuta niistä ensi torstain peleistä, muuta, kuin, että pisterajoitus on 40K:ssa 500 ja listat Standar Force organisationilla toteutettu. Esim pelattavat skenaariot olisi mukava tietää... Niin, ja aloitusaika...
Hyvä näyttää aina paremmalta kun siinä on jotain huonoa vieressä...
Humie

Viesti Kirjoittaja Humie »

IO kirjoitti:Tietääkös kukaan muuten muuta niistä ensi torstain peleistä, muuta, kuin, että pisterajoitus on 40K:ssa 500 ja listat Standar Force organisationilla toteutettu. Esim pelattavat skenaariot olisi mukava tietää... Niin, ja aloitusaika...
Ei noi oo mitään turnauksii tai sellassii... Senkun vaan tuut paikalle, pistät nimen listaan ja sit bongaat (tai sulle vähän niinku bongataan, kummiski joku kaveri sielt löytyy) pelikaverin ja pelaatte mitä lystäätte. Taitaa alkaa klo 16.00 ja loppuu 20.00. Tunnin pelejä pitäis yrittää noudattaa.
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Tämä on täysin ääliömäinen idea joka voi vain minun pienestä päästäni ilmaantua. Suostuisivatko he siihen että tilaisin tavaraa online storesta ja lähettäisin tilauslapun mukana voucherin. :roll:
Ukkosleka

Viesti Kirjoittaja Ukkosleka »

siis voucherit käytetään lähettä mällä se tilauksen kanssa kirjeitse... (?)
Cleanse and purify!
archon

Viesti Kirjoittaja archon »

Dr.Pepper kirjoitti:No joo mä lähin sit kyl pois mutta kyl ne olis ainakin nyt lauantaina antanu mun pelaa omilla ukoilla.
Vain torstaisin?

Aika jännää. Osta meiltä nappeja mutta älä ainakaan täällä niitä käytä...

Onhan se selvää että demopeliä varten pitää aina olla vapaata tilaa, mutta mun mielestä kahden peelon keskinäinen peli on jo sinänsä hyvää demotusta ohikulkijoille joilla ei välttämättä ole aikaa 15-30 demopelin saarnaukseen.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
GW Staff
Games Workshop - Helsinki

Viesti Kirjoittaja GW Staff »

pelejä ei todennäköisesti saa pelata kuin torstaisin siitä syystä että se aiheuttaa älytöntä ruuhkaa. tämä ruuhka aiheuttaa henkilökunnalle paljon hommia jolloin palvelun taso laskee. on myös se ongelma ettei kaikki uskalla tulla pyytää demopeliä jos vieressä pelaa veteraanit. moni pelkää että nämä nauravat toiselle joka ei osaa pelata. siellä näytti muutenkin olevan törkeästi hommaa hoitaa yhtä peli iltaa.
archon

Viesti Kirjoittaja archon »

Haggis kirjoitti:pelejä ei todennäköisesti saa pelata kuin torstaisin siitä syystä että se aiheuttaa älytöntä ruuhkaa. tämä ruuhka aiheuttaa henkilökunnalle paljon hommia jolloin palvelun taso laskee. on myös se ongelma ettei kaikki uskalla tulla pyytää demopeliä jos vieressä pelaa veteraanit. moni pelkää että nämä nauravat toiselle joka ei osaa pelata. siellä näytti muutenkin olevan törkeästi hommaa hoitaa yhtä peli iltaa.
Kyllä minuakin kauppiaana sapettaisi jos talo olisi täynnä oman tuotteeni käyttäjiä. Täh?

Henkilökunnalle paljon hommia. No minkäs vuoksi ne siellä ovat? Palkan?

Väittäisin että kun shoppi on tyhjä, sinne ei uskalla kukaan edes tulla sisään. Ja jos pari veteraania siellä pelailee niin eikö henkilökunnan ole helppo innostaa että otas demopeli ja niin pääset itsekin kokeilemaan.

No anyway, mulla ei ole asiasta mussutettavaa. Kunhan ihmettelen. Kukin tyylillään.
Viimeksi muokannut archon, Ma 22.09.2003 17:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Densetsu

Viesti Kirjoittaja Densetsu »

Mjoh, tuli itsekkin katsastettua tuo Helsingin GW, ihan mukavalta paikaltahan se vaikutti ehkä vähän autio vielä, mutta kaipa se siitä kehittyy eteenpäin. Saa nähdä tuuleko sinne mitään muuta aktiviteettia kuin tuo torstain peli ilta systeemi?
"relax, we understand j00"
http://www.megatokyo.com/
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Onhan siellä tämä Beginners Program keskiviikkoisin... 50e. Ja opit pelaamaan fabaa tai 40K:ta reilussa kuukaudessa, ja saat GW:n riistosalkun(figusalkku) kaupan päälle. Tai jomman kumman pelin sääntökirjan.
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Tota noin onks siel yhtään LotRia?
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Vala

Viesti Kirjoittaja Vala »

Myytävänä oli lotrista kaikki mitä muuallakin. Ukkoja joilla pelata demopelejäei vielä ollut, mutta käsittääkseni jossain vaiheessa on tulossa.
"The board is set. The pieces are moving"
GW Staff
Games Workshop - Helsinki

Viesti Kirjoittaja GW Staff »

archon kirjoitti:
Haggis kirjoitti:pelejä ei todennäköisesti saa pelata kuin torstaisin siitä syystä että se aiheuttaa älytöntä ruuhkaa. tämä ruuhka aiheuttaa henkilökunnalle paljon hommia jolloin palvelun taso laskee. on myös se ongelma ettei kaikki uskalla tulla pyytää demopeliä jos vieressä pelaa veteraanit. moni pelkää että nämä nauravat toiselle joka ei osaa pelata. siellä näytti muutenkin olevan törkeästi hommaa hoitaa yhtä peli iltaa.
Kyllä minuakin kauppiaana sapettaisi jos talo olisi täynnä oman tuotteeni käyttäjiä. Täh?

Henkilökunnalle paljon hommia. No minkäs vuoksi ne siellä ovat? Palkan?

Väittäisin että kun shoppi on tyhjä, sinne ei uskalla kukaan edes tulla sisään. Ja jos pari veteraania siellä pelailee niin eikö henkilökunnan ole helppo innostaa että otas demopeli ja niin pääset itsekin kokeilemaan.

No anyway, mulla ei ole asiasta mussutettavaa. Kunhan ihmettelen. Kukin tyylillään.

En tiedä tarkkaa syytä tähän. Juttelen huomenna Deanin kanssa siitä että voisi varata pöydän mihin aikaan vaan. uskon että onnistuu kunhan saadaan kaikki pyörimään kunnolla siellä. Jossain vaiheessa järjestetään toinenkin games night joka mahdollisesti sijoituu tiistai iltaan.

ja me ollaan siellä hommien takia. tarkoitin sitä että kaikkia asiakkaita kuuluu palvella ja games night vie paljon aikaa myös henkilökunnalta.
miku

Kröhöm

Viesti Kirjoittaja miku »

Noniin, rauhoitutaan. GW on ollu vast viikon auki. sinne kuulemma tulee hienoi scenui ja vähän enemmän aktiviteettiä eri päiville, kunhan henkilökunta pääsee perille kaikesta. olen deanin kanssa puhunu ja kaikkea kivaa kuulemani mukaan luvassa, kunhan ehtivät. kärsivällisyyttä ihmiset.... aika parantaa "haavat". *mikään yritys ei nouse päivässä*. Mut hei, peli iloa kaikille,

p.s. älä luule, tiedä.
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Millainen musiikki siellä liikkeessä soi? Ja onko hyvä ilmastointi ettei ihmisillä heti tule hiki kun figuja takki päällä katselevat...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”