Hmm jooh siistejä noi on

.
Tässä tosin nyt törmätään mielipide kysymykseen, siinä että millaset blendit pitäisi olla

, näyttäis siltä että aika raidallista kamaa, tosin pelihahmoissa tämä passaa, mutta näytti olevan monissaki paikoissa

, sama pätee tohon valoon ja varjoon, sitä aika vähäse

niin ihan purena. Noh tota kuiteski tuo maalaus on tuollaisenaan jo erittäin kovatasosta

, itse pidin sun tavasta maalata metalli maaleja, miten teet nämä ?

, pelkstään perusväri + ink + korostus vai ?

. Hmm ja sitte vielä toi että, inkkaat aika paljo, itse en personaly pidä inkatusta pinnasta

, tosin sekin on aika mielipidekysymys

.
Hmm noh en kyllä noin niinku kisa figusasi jne hieman enemmän panostetuissa huomannu tuollasia pahempi virheitä, ainoat jotka pisti silmään oli jotain mistä pidän ja josta muut eivät

. Pelifiguissa kuten tuossakin spearmanisa on parisen tollasta kohtaa missä pensselikäsi vähän horjunut

.
Tuosta high elvestä, että wow

, siis todella kaunispeli hahmo, tuollasia kannattaa juuri käyttää peli kentällä, kontrastit juuri oikein jne, hyvät väri valinnat. Valittamista tulee lähinnä kasvoista, ja silmistä

, nuo silmät olisi voinut rajata mustalla ja maalata isommat pupilit, tällähetkellä aika liskomaiset, kasvot on ehkä liian inkatut

, itse pidän siitä että iho ja metallit maalataan aina realistisesti

. Metallicsit maalattu todella kauniisti, juuri niinkuin helf peli hahmoissa pitääkin.
Vielä sun maalaus tyylistä eli siis aika gw:eemäinen, mutta kai se on ok ku gw:Een figuja maalataan

, itse tosin pidän enemmänkin smoothista epärealitsisesta, missä ei inkit pahemmi kiillä. Toi sun sotun kisa figu taas edustaa enemmän sellasta mistä pidin, eli siis saamarin siisti se oli

.
No jooh todella siitisti maalattuja eipä voi muuta sanoa.