"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

FB: 40k: Uutta materiaalia...

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
jamovoima
Valvoja

FB: 40k: Uutta materiaalia...

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

http://personal.inet.fi/peli/warhammer/kuvia.html

osoitteeseen pistin uuden kuvasatsin uudemmista tekeleistäni, Wood elf magen jälkeen olevat linkit johtavat uuteen materiaaliin. Kaikki nappulat ovat ihan pelifiguiksi tehtyjä, lukuunottamatta sitä succubusta joka oli sotun maalausskaban entryni...

Erityisesti haluaisin kommenttia tästä tekeleestä, joka on samalla haikkari armeijai ensimmäinen valmis nappula:
Kuva
Kuva
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Noihan on ihan surkeita kuvia. Paljon parempia livenä. Kui nopeesti oikeen maalaat? vastaha sait noita helffejä?
Vega

Viesti Kirjoittaja Vega »

todella nätti väriskeme, mutta aika jos tuota olet kauankin väsäillyt niin se on kovan homman edessä armeijan kokonaiseksi saaminen, siis maalata se, kun keskivertomaalaamisellakin siihen menee todella kauan.
"Summon my army Lich"
jamovoima
Valvoja

Mälis kirjoitti:Noihan on ihan surkeita kuvia. Paljon parempia livenä. Kui nopeesti oikeen maalaat? vastaha sait noita helffejä?
Juu en ole ammattilais photograafferi, plus metallipinnasta on hankala saada hyviä kuvia..

Haltiaan meni pari iltaa maalaamiseen, mutta lähinnä sen takia, kun piti miettiä vähän värejä yms. Uskoisin että noita viisi pystyisi vääntämään parin illan projektina, kumminkin sen verran suppea väriskaala. (ja sekin auttaa ettei käytä kaikkiin osiin sitä 0 koon sutia.
bluebluesky

Viesti Kirjoittaja bluebluesky »

AIVAN SURKEITA TEKELEITÄ!!!(kukaan ei ole kateellinen). Joo, aivan loistavia joo, mutta et kyllä ennen ensi vuotta saa noita maalatuiksi...mutta haluaisin nähdä armeijan joskus livenä, jos tuota koskaan valmiiksi saat.
jamovoima
Valvoja

bluebluesky kirjoitti:AIVAN SURKEITA TEKELEITÄ!!!(kukaan ei ole kateellinen). Joo, aivan loistavia joo, mutta et kyllä ennen ensi vuotta saa noita maalatuiksi...mutta haluaisin nähdä armeijan joskus livenä, jos tuota koskaan valmiiksi saat.
Tavoite päivämäärä on 19.12.2003
(tosin sitä ennen pitää hommata vähän enemmänkin figuja kuin 16 spearelffiä ja 14 archeria :)
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Hmm jooh siistejä noi on :D.

Tässä tosin nyt törmätään mielipide kysymykseen, siinä että millaset blendit pitäisi olla :D, näyttäis siltä että aika raidallista kamaa, tosin pelihahmoissa tämä passaa, mutta näytti olevan monissaki paikoissa :(, sama pätee tohon valoon ja varjoon, sitä aika vähäse :( niin ihan purena. Noh tota kuiteski tuo maalaus on tuollaisenaan jo erittäin kovatasosta :D, itse pidin sun tavasta maalata metalli maaleja, miten teet nämä ? :D, pelkstään perusväri + ink + korostus vai ? :D. Hmm ja sitte vielä toi että, inkkaat aika paljo, itse en personaly pidä inkatusta pinnasta :(, tosin sekin on aika mielipidekysymys :D.

Hmm noh en kyllä noin niinku kisa figusasi jne hieman enemmän panostetuissa huomannu tuollasia pahempi virheitä, ainoat jotka pisti silmään oli jotain mistä pidän ja josta muut eivät :D. Pelifiguissa kuten tuossakin spearmanisa on parisen tollasta kohtaa missä pensselikäsi vähän horjunut :D.

Tuosta high elvestä, että wow :D, siis todella kaunispeli hahmo, tuollasia kannattaa juuri käyttää peli kentällä, kontrastit juuri oikein jne, hyvät väri valinnat. Valittamista tulee lähinnä kasvoista, ja silmistä :(, nuo silmät olisi voinut rajata mustalla ja maalata isommat pupilit, tällähetkellä aika liskomaiset, kasvot on ehkä liian inkatut :(, itse pidän siitä että iho ja metallit maalataan aina realistisesti :D. Metallicsit maalattu todella kauniisti, juuri niinkuin helf peli hahmoissa pitääkin.

Vielä sun maalaus tyylistä eli siis aika gw:eemäinen, mutta kai se on ok ku gw:Een figuja maalataan :D, itse tosin pidän enemmänkin smoothista epärealitsisesta, missä ei inkit pahemmi kiillä. Toi sun sotun kisa figu taas edustaa enemmän sellasta mistä pidin, eli siis saamarin siisti se oli :D.

No jooh todella siitisti maalattuja eipä voi muuta sanoa.
An

Viesti Kirjoittaja An »

Toi spearman on kyllä aika hieno varsinkin mä tykkään tosta keihään varresta ja kasvot ovat mielesetäny onnistuneet hyvin!:)
"Älä skurdaa mun skräädää mul on linkkis!"
verLoren

Viesti Kirjoittaja verLoren »

Naamasta en tykkää, muu onkin sitten liian hyvän näköistä.
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Ilmeisesti pelifigu? Älyttömän hieno pelifiguksi jos on, ainoa miinus on mielestäni ihon väri (tulee sika mieleen) :wink:
jamovoima
Valvoja

baretul kirjoitti:itse pidin sun tavasta maalata metalli maaleja, miten teet nämä ? :D, pelkästään perusväri + ink + korostus vai ?
metalliosissa pohjana on musta, tämän päälle peittävä kerros bolt gun metallia, joka varjostetaan veteenjatketulla black inkillä. Tämän jälkeen korjaillaan vähän inkin jättämiä jälkiä boltgunilla ja higlitetetään sekoittamalla mithril silveriä boltguniin ja lopulta puhtaalla mithrilillä. Tarvittaessa vieäl lopuksi mustaa inkkiä mihin tarvitsee.
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Toi Helffi on mun mielestä ihan tyylikäs pelifiguks....hyvää työtä :)
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”