delffit ärsyttävän suosittuja.
delffit ärsyttävän suosittuja.
oon delffi pelaaja. ja kyrsii niiden suosio. eihän sillä sinäänsä mitää väliä, mutta ottaa päähä ku kaikki pelaa niillä. ampukaa R.A Salvatore ku teki niistä nii suosittuja. en tiiä häiritseekö se ketää muuta...
Ei, ei häiritse yhtään synk'haltioiden suosio...
Tietenkin tulee aina välillä tämä "ala-asteelaiset - metalli-bändit" ilmiö mieleen, mutta yritän karsia nuo ennakkoasenteet pois mielestäni...
OT: Reaper BT kohta valmis...
OT: Reaper BT kohta valmis...
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
Öö... Mikähän tuohon auttaisi? Vaihda vaikka armeijaa, kun kerran kyrsii. Sitten olisi ainakin yksi DE pelaaja vähemmän. Se toinen vaihtoehto taitaa olla, että kestät kuin mies.
En nyt oikein ymmärrä miten tuo ketään häiritsisi. Sen ymmärrän, että keskimääräinen summonhorde neljättä kertaa turnauksessa voi turhauttaa, mutta Dorkkeja aina pieksee lystikseen.
En nyt oikein ymmärrä miten tuo ketään häiritsisi. Sen ymmärrän, että keskimääräinen summonhorde neljättä kertaa turnauksessa voi turhauttaa, mutta Dorkkeja aina pieksee lystikseen.
Empä usko että Sonata Arctica on mitenkään teini-bläkkereiden suosikki bändi, eihän se oikeastaan edes mätä kunnolla tai ole sanoituksiltaankaan kovin katu-uskottavaa tai kovaa. Minun mieleeni bändi on kyllä ja en tunne itseäni teini-bläkkäriksi (en kyllä pelaa delffeilläTonTTu kirjoitti:hm... eikai mua lasketa teini-bläkkeriks jos kuuntelen led zeppeliiniä, deep purplea ja sonata arcticaa ja pelaan delffeillä...?
Kuuluisia viimeisiä sanoja:
- "Ei ne noin kaukaa osu!"
- "Ei ne päälle tule..."
- "Full Attack!"
- "Ei ne noin kaukaa osu!"
- "Ei ne päälle tule..."
- "Full Attack!"
-
Yksisilmä-Joe
Jaa, no ei minua ainakaan haittaa delffien suosio, mutta en kyllä ole mikään teini-bläkkäri, vaikka heviä lähinnä kuuntelenkin (mutta en bläkkiä enkä pahemmin helikopteri-komppi kiljuntaakaan, toisin sanoen siis kikkeliheviä). Inhoan näitä "teini-bläkkäreitä", jotka kuuntelee Bodomia, kun se on muka vähän "kovaa musaa"... naurettavaa. Mutta antakaa anteeksi kun tuli tuollaista tekstiä vaikka tämä on figufoorumi, oli aivan pakko sanoa 
Six inches forward and five inches back, I GOT AN ANGRY INCH!
(Ostan Dwarffeja) http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=29694
(Ostan Dwarffeja) http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=29694
-
Janne Forsell
- Viesti:
Enimmäkseen kuuntelenkin Sonata Arcticaa söpöltä kuulostavan kitaran takia... mutta nyt alkaa menenmään liiankin offtopiciksiNeimor kirjoitti: Empä usko että Sonata Arctica on mitenkään teini-bläkkereiden suosikki bändi, eihän se oikeastaan edes mätä kunnolla tai ole sanoituksiltaankaan kovin katu-uskottavaa tai kovaa. Minun mieleeni bändi on kyllä ja en tunne itseäni teini-bläkkäriksi (en kyllä pelaa delffeillä)
- Amazing Slug
Mitäs pahaa siinä on että kaikki pelaa delffeillä? Mitäs pahaa on "teini-bläkkäriydessä"? Minä voin olla vaikka teidänkin edestä teini-bläkkäri senkin rasistit, ei haittaa.
Olikohan se Dolmot kun kirjoitti fiksusti tästä (teidän) teinien individualisti-syndroomasta? Käykääs tsekkaamassa, se oli jossain tuolla yleiset keskustelut osiolla.
Nyt lukko päälle tai threadi tyhjäksi. Laitan rahani lukolle.
-J
Olikohan se Dolmot kun kirjoitti fiksusti tästä (teidän) teinien individualisti-syndroomasta? Käykääs tsekkaamassa, se oli jossain tuolla yleiset keskustelut osiolla.
Nyt lukko päälle tai threadi tyhjäksi. Laitan rahani lukolle.
-J