"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

delffit ärsyttävän suosittuja.

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Crowmire
Viesti:

delffit ärsyttävän suosittuja.

Viesti Kirjoittaja Crowmire »

oon delffi pelaaja. ja kyrsii niiden suosio. eihän sillä sinäänsä mitää väliä, mutta ottaa päähä ku kaikki pelaa niillä. ampukaa R.A Salvatore ku teki niistä nii suosittuja. en tiiä häiritseekö se ketää muuta...
Deceased

Viesti Kirjoittaja Deceased »

Ei, ei häiritse yhtään synk'haltioiden suosio... :) Tietenkin tulee aina välillä tämä "ala-asteelaiset - metalli-bändit" ilmiö mieleen, mutta yritän karsia nuo ennakkoasenteet pois mielestäni... :wink:

OT: Reaper BT kohta valmis... :wink:
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
Crowmire
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Crowmire »

haha! aivan! teini-bläkkäreiden suosikki rotu. nojaa... pitänee vaa olla välittämättä :)
_mursu

Viesti Kirjoittaja _mursu »

Ei, ei häiritse.

"Teini-bläkkäreillekin" kuuluu elämä.
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Eivätpä nuo minua pahemmin häiritse. MagnuMin porukka kyllä ampuu paljon, mutta S3 on liian vähän T4 vastaan...
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Öö... Mikähän tuohon auttaisi? Vaihda vaikka armeijaa, kun kerran kyrsii. Sitten olisi ainakin yksi DE pelaaja vähemmän. Se toinen vaihtoehto taitaa olla, että kestät kuin mies.

En nyt oikein ymmärrä miten tuo ketään häiritsisi. Sen ymmärrän, että keskimääräinen summonhorde neljättä kertaa turnauksessa voi turhauttaa, mutta Dorkkeja aina pieksee lystikseen.
TonTTu

Viesti Kirjoittaja TonTTu »

hm... eikai mua lasketa teini-bläkkeriks jos kuuntelen led zeppeliiniä, deep purplea ja sonata arcticaa ja pelaan delffeillä...? :)
Deceased

Viesti Kirjoittaja Deceased »

Tonttu: Elä rauhassa, lupaan olla tuomitsematta sinua yhtään miksikään... :wink: Idea on vain, että et seuraa mitään kaavaa vaan teet sen mikä itsestäsi tuntuu oikealta...
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
Neimor
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neimor »

TonTTu kirjoitti:hm... eikai mua lasketa teini-bläkkeriks jos kuuntelen led zeppeliiniä, deep purplea ja sonata arcticaa ja pelaan delffeillä...? :)
Empä usko että Sonata Arctica on mitenkään teini-bläkkereiden suosikki bändi, eihän se oikeastaan edes mätä kunnolla tai ole sanoituksiltaankaan kovin katu-uskottavaa tai kovaa. Minun mieleeni bändi on kyllä ja en tunne itseäni teini-bläkkäriksi (en kyllä pelaa delffeillä :roll: )
Kuuluisia viimeisiä sanoja:
- "Ei ne noin kaukaa osu!"
- "Ei ne päälle tule..."
- "Full Attack!"
Yksisilmä-Joe

Viesti Kirjoittaja Yksisilmä-Joe »

Jaa, no ei minua ainakaan haittaa delffien suosio, mutta en kyllä ole mikään teini-bläkkäri, vaikka heviä lähinnä kuuntelenkin (mutta en bläkkiä enkä pahemmin helikopteri-komppi kiljuntaakaan, toisin sanoen siis kikkeliheviä). Inhoan näitä "teini-bläkkäreitä", jotka kuuntelee Bodomia, kun se on muka vähän "kovaa musaa"... naurettavaa. Mutta antakaa anteeksi kun tuli tuollaista tekstiä vaikka tämä on figufoorumi, oli aivan pakko sanoa :)
Six inches forward and five inches back, I GOT AN ANGRY INCH!
(Ostan Dwarffeja) http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=29694
Janne Forsell
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Janne Forsell »

Muahahha! Sigmarin jampat rokkaa kotiteollisuutta täällä mun huoneessa :O, rotat, liskot ja kaamokset kuuntelevat pakolla samaa :)
TonTTu

Viesti Kirjoittaja TonTTu »

Neimor kirjoitti: Empä usko että Sonata Arctica on mitenkään teini-bläkkereiden suosikki bändi, eihän se oikeastaan edes mätä kunnolla tai ole sanoituksiltaankaan kovin katu-uskottavaa tai kovaa. Minun mieleeni bändi on kyllä ja en tunne itseäni teini-bläkkäriksi (en kyllä pelaa delffeillä :roll: )
Enimmäkseen kuuntelenkin Sonata Arcticaa söpöltä kuulostavan kitaran takia... mutta nyt alkaa menenmään liiankin offtopiciksi
Triac

Viesti Kirjoittaja Triac »

Topikin nimeksi voidaankin vaihtaa "mitä musaa figus kuuntelee,niinku".
MLO
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Mitäs pahaa siinä on että kaikki pelaa delffeillä? Mitäs pahaa on "teini-bläkkäriydessä"? Minä voin olla vaikka teidänkin edestä teini-bläkkäri senkin rasistit, ei haittaa.

Olikohan se Dolmot kun kirjoitti fiksusti tästä (teidän) teinien individualisti-syndroomasta? Käykääs tsekkaamassa, se oli jossain tuolla yleiset keskustelut osiolla.

Nyt lukko päälle tai threadi tyhjäksi. Laitan rahani lukolle.

-J
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Amazing Slug kirjoitti:Laitan rahani lukolle.
And we have a winner !
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”