tuli tänään katsastettua toi GW. ihan kiva paikka. Dean oli heti ovella juttelemassa. Ostettuani 3 roskista ja priestin pelasin huvikseni näytöspelin myyjän kanssa:P tehtävänäni oli tuhota cannon. noh tulos oli se että tuhosin tykin, spearmenit ja puolet pistoolimiehistä ja se vaan kaks arrer boytä=D
Tosin sen tykki veti misfiren ja mul oli aika hyvä noppatuuri mut totaalinen massacre silti
"Brother of great Tlazcotl, Tepok of the air shall always be honored in great Tlazcotl. Let it be done."
Jep, hieno homma. Mut täytyy vissiin kaivaa sanakirja avuksi jos toi Dean ei osaa suomea, vai kuka tohon yleensä vastaa. Toisaalta olis kiva jutella suomeksi jos tilausta tekee niin ei tulis mitään väärinkäsityksiä.
No kyllä siellä oli kaks vai kolme muuta suomenkielistä tyyppiä (ovatko lie sotussa? ), eli jos se Dean sieltä sattuu vastaamaan, niin kai siltä voi pyytää että vois puhua suomenkielisen myyjän kanssa.
mr.tp kirjoitti:Onko kukaan muuten ollut pelaamassa siellä games nightissä? Ajattelin että sinne voisi joskus mennä ihan vaan ottamaan turpiin.
mä aion mennä sinne pelaamaan jossain vaiheessa. Dean houkutteli niin lipevästi(sano et se pitä liskoista, ja et järjestää erityispaikan XD)
juupajuu.....
"Brother of great Tlazcotl, Tepok of the air shall always be honored in great Tlazcotl. Let it be done."
Gorkiporki kirjoitti:Toisaalta olis kiva jutella suomeksi jos tilausta tekee niin ei tulis mitään väärinkäsityksiä.
jos tarkoitat mail-orderia niin pitää tulla paikan päälle tilaamaan. puhelimitse ei ole mahdollista
Weekender kirjoitti:No kyllä siellä oli kaks vai kolme muuta suomenkielistä tyyppiä (ovatko lie sotussa? ), eli jos se Dean sieltä sattuu vastaamaan, niin kai siltä voi pyytää että vois puhua suomenkielisen myyjän kanssa.
meitä on kolme suomenkielistä myyjää ja puhelimeen vastaa se joka sattuu olemaan lähellä puhelinta kun se soi.
Gorkiporki kirjoitti:Toisaalta olis kiva jutella suomeksi jos tilausta tekee niin ei tulis mitään väärinkäsityksiä.
jos tarkoitat mail-orderia niin pitää tulla paikan päälle tilaamaan. puhelimitse ei ole mahdollista
Siis mä meinaan että jos tilaan vaikka Rhinon niin eikö se onnistu puhelimitse vaikka figua olisikin kaupassa saatavana, eli toisin sanoen GW:n kaupassa ei ole postimyyntiä?
Grand Admiral Thrawn kirjoitti:Mail Orderilla taitavat tarkoittaa sitä toimintoa että tuodaan briteistä erillisiä tuotteita/osia. Nämä tilaukset siis pitää ilmoittaa F2F.
Ahaa no sitten...mutta toivottavasti joku vielä vahvistaa tän jutun, koska mä en niin tiedä noista GW:n mail order jutuista.
Grand Admiral Thrawn kirjoitti:Mail Orderilla taitavat tarkoittaa sitä toimintoa että tuodaan briteistä erillisiä tuotteita/osia. Nämä tilaukset siis pitää ilmoittaa F2F.
Ahaa no sitten...mutta toivottavasti joku vielä vahvistaa tän jutun, koska mä en niin tiedä noista GW:n mail order jutuista.