Figuja Kajaanista?
Figuja Kajaanista?
Kaverini asuu Kajaanissa ja hän ajatteli rueta keräämään. Ainut ongelma on se, että me ei löydetty yhtään kauppaa mistä ostaa. Voisiko muut Kajaanilaiset kertoa mistä ostavat figunsa? (Toivottavasti tämä meni oikeaan paikkaan).
-
Badruk ´eadsplitta
-
Betrayer-Of-Light
-
Badruk ´eadsplitta
Meni konkurssiin jonkin aikaa sitten.Betrayer-Of-Light kirjoitti:ARGH! Onko VM lopettanu figu myynnin!?
Eikä mistään muualta saa niitä?
DARN!
tulee tylsä joulu =P
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
-
Betrayer-Of-Light
ahaa... mitä peliä pelaat ja minkä kokoisella armejalla? olen nimittäin vasta melko alussa tässä touhussa, mutta eiköhän ainakin FB:ssä löydy 500pst (OOH!) armeja siihen mennessä... ja 40K olis mahdollista myös, mutta pienemmällä armejalla... jos siinä on sillä tavalla mitään järkee..
Ehkä, Ehkä ei...
Go Down With The King!
Go Down With The King!
Tällä hetkellä pelaan vain FB lizardmen, mutta en omista juurikaan figuja enää kun möin melkein kaikki vanhat 5ed. pois. Pitää tuota syntymäpäivää odotella ja sitten tilata uutta laitosta. Jos kävit VM niin huomasitko sen konvertoidun slanin siellä hyllyllä, omistan nimittäin sen.Betrayer-Of-Light kirjoitti:ahaa... mitä peliä pelaat ja minkä kokoisella armejalla? olen nimittäin vasta melko alussa tässä touhussa, mutta eiköhän ainakin FB:ssä löydy 500pst (OOH!) armeja siihen mennessä... ja 40K olis mahdollista myös, mutta pienemmällä armejalla... jos siinä on sillä tavalla mitään järkee..
Minä pelaan DoW 6000pts, empire 3000pts ja undead 3000pts. Järjästämme paikallisen peliporukan, Luopion, kanssa luultavasti FB turnausta kajaaniin hiihtolomalla taikka joululomalla, sinne on aina lisä pelaajat tervetulleita.Betrayer-Of-Light kirjoitti:ahaa... mitä peliä pelaat ja minkä kokoisella armejalla? olen nimittäin vasta melko alussa tässä touhussa, mutta eiköhän ainakin FB:ssä löydy 500pst (OOH!) armeja siihen mennessä... ja 40K olis mahdollista myös, mutta pienemmällä armejalla... jos siinä on sillä tavalla mitään järkee..
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
Olisiko mahdollista saada mitään tiloja kajaanista sille kerholle esim. jostain wanhalta vesilaitokselta?Argonath kirjoitti:Minä pelaan DoW 6000pts, empire 3000pts ja undead 3000pts. Järjästämme paikallisen peliporukan, Luopion, kanssa luultavasti FB turnausta kajaaniin hiihtolomalla taikka joululomalla, sinne on aina lisä pelaajat tervetulleita.Betrayer-Of-Light kirjoitti:ahaa... mitä peliä pelaat ja minkä kokoisella armejalla? olen nimittäin vasta melko alussa tässä touhussa, mutta eiköhän ainakin FB:ssä löydy 500pst (OOH!) armeja siihen mennessä... ja 40K olis mahdollista myös, mutta pienemmällä armejalla... jos siinä on sillä tavalla mitään järkee..
En päässyt osallistumaan. Olen Timi. Pelasin aikanaan WH40k impeillä, jotka taisin ostaa tumelta, FB örkeillä oon pelannu joissain turnauksissa, nyt pelailen lissuilla. Semmonen maakia päätä pidempi hemmoArgonath kirjoitti:Kerho tilat ja toiminta on suunnitteilla. Olitko eze meidän viime turnauksessa wanhalla vesilaitoksella? Kuka olet?
-
Betrayer-Of-Light
-
Betrayer-Of-Light