"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Figuja Kajaanista?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
mr.tp

Figuja Kajaanista?

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Kaverini asuu Kajaanissa ja hän ajatteli rueta keräämään. Ainut ongelma on se, että me ei löydetty yhtään kauppaa mistä ostaa. Voisiko muut Kajaanilaiset kertoa mistä ostavat figunsa? (Toivottavasti tämä meni oikeaan paikkaan).
Badruk ´eadsplitta

Viesti Kirjoittaja Badruk ´eadsplitta »

En asu kajaanissa mutta kannattais kattoo varmaan jostain wd:stä mitä kauppoja siellä on! Siellä oli ainakin yks mutta sekin kai lopetti!
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
Argonath

Viesti Kirjoittaja Argonath »

Kajaanissa asustelen, täällä päin ei ole enään yhtään figu kauppaa, harrastajia kuitenkin löytynee yli kolmisenkymmentä.
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
Betrayer-Of-Light

Viesti Kirjoittaja Betrayer-Of-Light »

ARGH! Onko VM lopettanu figu myynnin!?
Eikä mistään muualta saa niitä?
DARN!
tulee tylsä joulu =P
Ehkä, Ehkä ei...
Go Down With The King!
Badruk ´eadsplitta

Viesti Kirjoittaja Badruk ´eadsplitta »

tilaa puolenkuiun peleistä
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
Argonath

Betrayer-Of-Light kirjoitti:ARGH! Onko VM lopettanu figu myynnin!?
Eikä mistään muualta saa niitä?
DARN!
tulee tylsä joulu =P
Meni konkurssiin jonkin aikaa sitten. :( Aina voi figuja tilata fantasiapeleista tai mustasta sudesta. Jos olet jouluna kajaanissa niin voitaisiin pelata muutama peli. :)
eze

Viesti Kirjoittaja eze »

Itseasiassa se ei menny konkurssiin, maaki sano että se on vaan niin kyllästyny siihen touhuun.
Betrayer-Of-Light

ahaa... mitä peliä pelaat ja minkä kokoisella armejalla? olen nimittäin vasta melko alussa tässä touhussa, mutta eiköhän ainakin FB:ssä löydy 500pst (OOH!) armeja siihen mennessä... ja 40K olis mahdollista myös, mutta pienemmällä armejalla... jos siinä on sillä tavalla mitään järkee..
Ehkä, Ehkä ei...
Go Down With The King!
eze

Viesti Kirjoittaja eze »

Betrayer-Of-Light kirjoitti:ahaa... mitä peliä pelaat ja minkä kokoisella armejalla? olen nimittäin vasta melko alussa tässä touhussa, mutta eiköhän ainakin FB:ssä löydy 500pst (OOH!) armeja siihen mennessä... ja 40K olis mahdollista myös, mutta pienemmällä armejalla... jos siinä on sillä tavalla mitään järkee..
Tällä hetkellä pelaan vain FB lizardmen, mutta en omista juurikaan figuja enää kun möin melkein kaikki vanhat 5ed. pois. Pitää tuota syntymäpäivää odotella ja sitten tilata uutta laitosta. Jos kävit VM niin huomasitko sen konvertoidun slanin siellä hyllyllä, omistan nimittäin sen.
Argonath

Betrayer-Of-Light kirjoitti:ahaa... mitä peliä pelaat ja minkä kokoisella armejalla? olen nimittäin vasta melko alussa tässä touhussa, mutta eiköhän ainakin FB:ssä löydy 500pst (OOH!) armeja siihen mennessä... ja 40K olis mahdollista myös, mutta pienemmällä armejalla... jos siinä on sillä tavalla mitään järkee..
Minä pelaan DoW 6000pts, empire 3000pts ja undead 3000pts. Järjästämme paikallisen peliporukan, Luopion, kanssa luultavasti FB turnausta kajaaniin hiihtolomalla taikka joululomalla, sinne on aina lisä pelaajat tervetulleita.
eze

Viesti Kirjoittaja eze »

Argonath kirjoitti:
Minä pelaan DoW 6000pts, empire 3000pts ja undead 3000pts. Järjästämme paikallisen peliporukan, Luopion, kanssa luultavasti FB turnausta kajaaniin hiihtolomalla taikka joululomalla, sinne on aina lisä pelaajat tervetulleita.
Olisiko mahdollista saada mitään tiloja kajaanista sille kerholle esim. jostain wanhalta vesilaitokselta?
Argonath

Kerho tilat ja toiminta on suunnitteilla. Olitko eze meidän viime turnauksessa wanhalla vesilaitoksella? Kuka olet?
eze

Viesti Kirjoittaja eze »

Argonath kirjoitti:Kerho tilat ja toiminta on suunnitteilla. Olitko eze meidän viime turnauksessa wanhalla vesilaitoksella? Kuka olet?
En päässyt osallistumaan. Olen Timi. Pelasin aikanaan WH40k impeillä, jotka taisin ostaa tumelta, FB örkeillä oon pelannu joissain turnauksissa, nyt pelailen lissuilla. Semmonen maakia päätä pidempi hemmo :)
Betrayer-Of-Light

Tuntuu jotenki ulkopuoliselta ku en oo sielläpäin 9v asunu... mut minkä kokoisella armejalla siellä turnauksessa pelattais?
Ehkä, Ehkä ei...
Go Down With The King!
eze

Viesti Kirjoittaja eze »

Betrayer-Of-Light kirjoitti:Tuntuu jotenki ulkopuoliselta ku en oo sielläpäin 9v asunu... mut minkä kokoisella armejalla siellä turnauksessa pelattais?
Se on yleensä ollut sellainen 2000-2500p
Betrayer-Of-Light

jaah... pitää kerätä VAIN noin 1000pst lisää... =P
Ehkä, Ehkä ei...
Go Down With The King!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”