Helsinki GW Store
- Druzhina Captain
- Valvoja
Kyllä Deankin osaa muutama sana suomeksi ja jos sille alkaa puhua suomea eiköhän hän keksii kutsua paikalle suomea osaavaa kaveria. Kaikki myyjät siellä osaavat suomea, niiden on pakko osata, sehän on lailla määrätty.Weekender kirjoitti:eli jos se Dean sieltä sattuu vastaamaan, niin kai siltä voi pyytää että vois puhua suomenkielisen myyjän kanssa.
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
-
Badruk ´eadsplitta
-
GW Staff
- Games Workshop - Helsinki
VonCarstein kirjoitti:GW:llä ei ole vielä puhelinta. Sonera ei ole vielä saanut sitä asennettua :/IGCaptainLegolas kirjoitti:Mikä on GW:n liikkeen puhelin numero kun kaverin pakasta puuttui csm:n jalkoja ja vartaloita?
Kiitos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Puhelin toimii sen verran että voidaan ottaa vastaan puheluja.
-
Badruk ´eadsplitta
Mää en kyl ymmär yhtään miks siel pitää olla jotain rotk demopelejä opettamaan aloittelijoita ku mun 7.v pikkusiskokin pelas ihan sujuvasti mua vastaan lotria himassa eikä sääntöjen oppiminen vienyt kamalan kauan. Onko siskoni siis sopiva Mensaan, vai onko kaikki Hesalaiset todella aivokääpiöitä, VAI onko Rotk sitten niin vaikea että pitää kädestäpitäen opettaa että nyt heitetään noppa, sitten katsotaan kummalla taistelijalla on isompi taisteluarvo(Fighting value) fufufu....... lässynlässynlässynlässyn..........
ps:oliko siellä geeween game nightissa border patrol säännöt vae ihan normaalit?
ps:oliko siellä geeween game nightissa border patrol säännöt vae ihan normaalit?
-
GW Staff
- Games Workshop - Helsinki
se on sitä varten että peliä voisis kokeilla vähän ennen kuin sen ostaa. Synkkää päästä himaan ja huomata ettei pidäkään ollenkaan pelistä. Ja sitäpaitsi kaikki eivä ole pelanneet figupelejä aikasemmin. antaa mahdollisuuden muillekin (ei harrastajille) tutustua vähän harrastukseen.Gorbag kirjoitti:Mää en kyl ymmär yhtään miks siel pitää olla jotain rotk demopelejä opettamaan aloittelijoita ku mun 7.v pikkusiskokin pelas ihan sujuvasti mua vastaan lotria himassa eikä sääntöjen oppiminen vienyt kamalan kauan. Onko siskoni siis sopiva Mensaan, vai onko kaikki Hesalaiset todella aivokääpiöitä, VAI onko Rotk sitten niin vaikea että pitää kädestäpitäen opettaa että nyt heitetään noppa, sitten katsotaan kummalla taistelijalla on isompi taisteluarvo(Fighting value) fufufu....... lässynlässynlässynlässyn..........
Games nightissa border patrol, 750 pisteen armeijat