Delff
-
Blood Dragon
Delff
Saanko kysyä kuinka moni pelaa delffeillä ja kuinka moni saa toimivan armyn niillä...? koska itse olen kokeillut, mutta en ole koskaan voittanut...
Arise my friends `cause there can be no rest for thee...
*nostaa käden ylös*
minä, minä!
Voittoja tulee, kun tarpeeksi kauan jaksaa hakea. Ei se loppujen lopuksi niin vaikeaa ole, kunhan ei taktisesti tee liian montaa virhettä ja osaa käyttää jokaista yksikköä oikealla lailla tukemiseen.
Nopeus on myös tärkeä ominaisuus, jota tulee käyttää, jos mielii voittaa.
minä, minä!
Voittoja tulee, kun tarpeeksi kauan jaksaa hakea. Ei se loppujen lopuksi niin vaikeaa ole, kunhan ei taktisesti tee liian montaa virhettä ja osaa käyttää jokaista yksikköä oikealla lailla tukemiseen.
Nopeus on myös tärkeä ominaisuus, jota tulee käyttää, jos mielii voittaa.
Viimeksi muokannut Ka'tala, Ti 07.10.2003 11:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Blood Dragon
Re: Delff
Pelaan ja voitan, kiitos kysymästä.Blood Dragon kirjoitti:Saanko kysyä kuinka moni pelaa delffeillä ja kuinka moni saa toimivan armyn niillä...? koska itse olen kokeillut, mutta en ole koskaan voittanut...
Sinua varmaankin auttaisi enemmän, jos laittaisit tänne armeijalistojasi (yksikin riittää) ja kertoisit mitä armeijoita vastaan yleensä listalla pelaat ja mitä taktiikoita käytät. Ehkä joku voisi antaa sitten pari vinkkiä.
- Dru Perim
-
The Scientist
*nostaa käden pystyyn ja huutaa:minä!*
No, tähän mennessä 2 peliä (kyllä,se on vähän) olen pelannut,ja kaksi enemmän ja vähemmän voittoa. Armeijani on kyllä sitä luokkaa,että sillä voitetaan. Pitää vain ostata käyttää DElffien hyviä puolia(esim. nopeus,magiikka) hyödykseen.
No, tähän mennessä 2 peliä (kyllä,se on vähän) olen pelannut,ja kaksi enemmän ja vähemmän voittoa. Armeijani on kyllä sitä luokkaa,että sillä voitetaan. Pitää vain ostata käyttää DElffien hyviä puolia(esim. nopeus,magiikka) hyödykseen.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
-
Yksisilmä-Joe
Voi niillä voittaa hyvinkin, jos hallitsee taktiikat. Takana on tosin vasta kaksi peliä örkkejä ja high elffejä vastaan ja molemmat voitin massacrella.
Six inches forward and five inches back, I GOT AN ANGRY INCH!
(Ostan Dwarffeja) http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=29694
(Ostan Dwarffeja) http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=29694
-
zakug_the_insane
-
Blood Dragon
Dark elffit ovat hyvinkin kilpailukykyinen armeija, kunhan ymmmärtää selkäänpuukotuksen syvimmän olemuksen.
Eli ei käydä reiluja matseja ollenkaan, vaan joko hyökätään niskaan tai sitten tullaan porukalla päälle. Mieluiten molemmin.
Aiemmin mainittu nopeus ja pienet yksiköt mahdollistavat tämän.
Tähtää siihen että breikkaat vihulaisen aina closiksen ekalla rundilla . Käytä terroria ja fearia hyväksi ja panikoi vihollinen ampumalla ja magialla (black horror on nuke tässä hommassa.)
kyllä se siitä...
Eli ei käydä reiluja matseja ollenkaan, vaan joko hyökätään niskaan tai sitten tullaan porukalla päälle. Mieluiten molemmin.
Aiemmin mainittu nopeus ja pienet yksiköt mahdollistavat tämän.
Tähtää siihen että breikkaat vihulaisen aina closiksen ekalla rundilla . Käytä terroria ja fearia hyväksi ja panikoi vihollinen ampumalla ja magialla (black horror on nuke tässä hommassa.)
kyllä se siitä...
Sydän kun auki on, sinne Khorne tekee asunnon.
-
bluebluesky
-
The Scientist
Black horrorissa laitetaan se isompi(5") template 18 tuuman ja LoS:in sisälle johonkin unittiin ja määritetään keihin se on osunut. Sitten vain toughness-testi kehiin ja jos failaa, niin automaattinen kuolema. Ja jos unitti ottaa mentyksiä, niin se joutuu ottamaan panic-testin.
Ja sehän on Dark Magic-taika.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
-
zakug_the_insane
Se on strenght-testi. Eli voimalla testataan.Elanthor kirjoitti:Black horrorissa laitetaan se isompi(5") template 18 tuuman ja LoS:in sisälle johonkin unittiin ja määritetään keihin se on osunut. Sitten vain toughness-testi kehiin ja jos failaa, niin automaattinen kuolema. Ja jos unitti ottaa mentyksiä, niin se joutuu ottamaan panic-testin.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
-
The Bushman