"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Delff

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Blood Dragon

Delff

Viesti Kirjoittaja Blood Dragon »

Saanko kysyä kuinka moni pelaa delffeillä ja kuinka moni saa toimivan armyn niillä...? koska itse olen kokeillut, mutta en ole koskaan voittanut...
Arise my friends `cause there can be no rest for thee...
Ka'tala

Viesti Kirjoittaja Ka'tala »

*nostaa käden ylös*

minä, minä!

Voittoja tulee, kun tarpeeksi kauan jaksaa hakea. Ei se loppujen lopuksi niin vaikeaa ole, kunhan ei taktisesti tee liian montaa virhettä ja osaa käyttää jokaista yksikköä oikealla lailla tukemiseen.

Nopeus on myös tärkeä ominaisuus, jota tulee käyttää, jos mielii voittaa.
Viimeksi muokannut Ka'tala, Ti 07.10.2003 11:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Blood Dragon

kyllä kyllä... tein armeijan joka ampui 200 nuolta vuorossa, tuloksena 13 kuollutta dwarffia ja kaikki elffit, olen silti vannoutunut vc pelaaja, mutta omistan kaikki tulleet armybookit joita täytyy kokeilla...
Warma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Warma »

Kyllä minä Delffeillä pelaan ja olen usein voittanutkin. Kyllä Delffeillä saa mielestäni hyvinkin toimivan armeijan lähes mitä vastaan tahansa. Täytyy vaan kokeilla eri variaatioita...
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
Dru Perim

Re: Delff

Viesti Kirjoittaja Dru Perim »

Blood Dragon kirjoitti:Saanko kysyä kuinka moni pelaa delffeillä ja kuinka moni saa toimivan armyn niillä...? koska itse olen kokeillut, mutta en ole koskaan voittanut...
Pelaan ja voitan, kiitos kysymästä. :) Itse asiassa pelaan myös DoW:lla ja LM:llä, mutta niillä en taas osaa voittaa.

Sinua varmaankin auttaisi enemmän, jos laittaisit tänne armeijalistojasi (yksikin riittää) ja kertoisit mitä armeijoita vastaan yleensä listalla pelaat ja mitä taktiikoita käytät. Ehkä joku voisi antaa sitten pari vinkkiä.

- Dru Perim
TonTTu

Viesti Kirjoittaja TonTTu »

pelaan itsekin delffeillä ja hyvin on toiminut, mitä nyt luultavasti hankalampaa
Sandman

Viesti Kirjoittaja Sandman »

"Kuinka moni pelaa delffeillä?" -Liian moni. Aina kun kääntää päätään niin aina näkee jonkun joka niitä kerää. Tosin kerään delffejä itsekkin koska ne ovat pirun hienoja ja tykkää nopeasta ja hyökkäävästä pelityylistä.
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

*nostaa käden pystyyn ja huutaa:minä!*

No, tähän mennessä 2 peliä (kyllä,se on vähän) olen pelannut,ja kaksi enemmän ja vähemmän voittoa. Armeijani on kyllä sitä luokkaa,että sillä voitetaan. Pitää vain ostata käyttää DElffien hyviä puolia(esim. nopeus,magiikka) hyödykseen.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Tunnustan! Ja voitan! Viime lauantaina sai VC kuonoon :D!! alan tehdä armeijaa johon sisältyy paljon minimi kokoisia yksiköitä :)
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Yksisilmä-Joe

Viesti Kirjoittaja Yksisilmä-Joe »

Voi niillä voittaa hyvinkin, jos hallitsee taktiikat. Takana on tosin vasta kaksi peliä örkkejä ja high elffejä vastaan ja molemmat voitin massacrella.
Six inches forward and five inches back, I GOT AN ANGRY INCH!
(Ostan Dwarffeja) http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=29694
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Minä.

En ole kovin monta peliä vielä delffeilläni pelannut, mutta kyllä ne on vakuuttanut minut.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Blood Dragon

Oletteko huomanneet että aikaisemmin tulleet kirjat ovat huonompia mitä uudet, delffi book tuntuu olevan suunnittelu asteella. eikä niitä vastaan ole mukava pelata, sillä olen aina voittanut delffit millä muulla armyllä tahansa...
Ketoshi

Viesti Kirjoittaja Ketoshi »

Dark elffit ovat hyvinkin kilpailukykyinen armeija, kunhan ymmmärtää selkäänpuukotuksen syvimmän olemuksen.
Eli ei käydä reiluja matseja ollenkaan, vaan joko hyökätään niskaan tai sitten tullaan porukalla päälle. Mieluiten molemmin.
Aiemmin mainittu nopeus ja pienet yksiköt mahdollistavat tämän.
Tähtää siihen että breikkaat vihulaisen aina closiksen ekalla rundilla . Käytä terroria ja fearia hyväksi ja panikoi vihollinen ampumalla ja magialla (black horror on nuke tässä hommassa.)
kyllä se siitä...
Sydän kun auki on, sinne Khorne tekee asunnon.
Suprus_

Viesti Kirjoittaja Suprus_ »

(black horror on nuke tässä hommassa.)
Mikä se on ja mitä se tekee. :roll:
bluebluesky

Viesti Kirjoittaja bluebluesky »

Olisikohan ollut joka ukolle T-testi unitissa, jos failaa, niin kuoloo vailla armour saveja? Varma tieto ei ole, kirja on lainassa. Korjatkaa Delf-pelaajat. Itse pelaan serkkupojilla...
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Minä minä minä...

Näillä on aina ihanaa voittaa helffit massacrella (oo tehnyt tämän 4 kertaa putkeen)......
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

Black horrorissa laitetaan se isompi(5") template 18 tuuman ja LoS:in sisälle johonkin unittiin ja määritetään keihin se on osunut. Sitten vain toughness-testi kehiin ja jos failaa, niin automaattinen kuolema. Ja jos unitti ottaa mentyksiä, niin se joutuu ottamaan panic-testin.
Ja sehän on Dark Magic-taika.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Kaleth

Viesti Kirjoittaja Kaleth »

juu mä pelaan DE:llä...
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Elanthor kirjoitti:Black horrorissa laitetaan se isompi(5") template 18 tuuman ja LoS:in sisälle johonkin unittiin ja määritetään keihin se on osunut. Sitten vain toughness-testi kehiin ja jos failaa, niin automaattinen kuolema. Ja jos unitti ottaa mentyksiä, niin se joutuu ottamaan panic-testin.
Ja sehän on Dark Magic-taika.
Se on strenght-testi. Eli voimalla testataan.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
The Bushman

Viesti Kirjoittaja The Bushman »

Tunnustetaan että minäkin pelaan darkelffeillä.
Kyllä niilläkin voittoja tulee, mutta silloin saa tehdä paljon enemmän työtä kuin muilla armeijoilla. Omistan myös countit ja dwarffit joten arvostelupohjaa löytyy.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”