"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Näkemisen arvoinen 40k ryhmä

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
migsula

Näkemisen arvoinen 40k ryhmä

Viesti Kirjoittaja migsula »

Uhosin taannoin, että Stefanilta ois luvassa jotain näkemisen arvoista UK GDhen. No käykää tsekkaa :D

http://66.166.157.5/ubbthreads/showflat ... o=0&fpart=
☠️
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

Nojaa...
Ja gallerian ohjeista
Galleriassa tulee asettaa esille vain omia figuurejaan
[adminedit: Tarkoittaa vain sitä, että ei tule tänne laittamaan toisten figuureita ja väittämään niitä omiksi. -Weekender]

Ahaa... Luulin että se tarkoittaa mitä siinä lukee ;)
Viimeksi muokannut I.C. Wiener, Ke 08.10.2003 15:40. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Onhan nuo kivoja, en kyllä tykkää, vaikka ovatkin hienosti maalattu ja confattu. Stefan tekee kyllä aina todella hienot baset kans.
Ansaitsi kyllä demonin, jos katsoo 2&3sta, niin on se niitä parempi. En vaan henk.koht tykkää.. :|
Moi
Hope is a serum that never heals
baretul

Hmm oohhoh

Viesti Kirjoittaja baretul »

jep olihan noi siistejä, mutta en pitäny noin monimutkaisesta yksityiskohista, noihin oli lisätty jälkeenpäin ties mitä, yksinkertasuus, ja tasaset mauttoman epärealistiset blendit on mun makuuni :D, tosin noissa oli kyllä siistit blendit, ja metallitkin oli mukavat.
Grim

Viesti Kirjoittaja Grim »

Tekijä on pelannut vähän liikaa Age of Mythologya varmaan... :wink:

Kyllä minuakin kaikki mytologiat kiinnostavat mutta en sentään viitsi ruveta väkertämään jotain zeusta palvovia empireläisiä tai vastaavaa...
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

Todella hienoja, mutta kuten bare ja chrono jo mainitsivat omia mielipiteitään, niin voin kyllä yhtyä.. Uskomatonta työtä, se täytyy myöntää, mutta jostain syystä vaan ei kolahda.. mistä sitten johtuu, sitä en osaa sanoa.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

Todella hienoja, mutta kuten bare ja chrono jo mainitsivat omia mielipiteitään, niin voin kyllä yhtyä.. Uskomatonta työtä, se täytyy myöntää, mutta jostain syystä vaan ei kolahda.. mistä sitten johtuu, sitä en osaa sanoa.
Nyt täytyy kyllä sanoa että olen täysin samaa mieltä,hienoa jälkeä, mutta ei vain sytytä. :(
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

Kyl konffaus on ihan jees, mutta yleisesti noi on liian esoteerisia mun makuun :?
Järjenkäyttö sallittu!
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Niin joo, mä en taas pidä konvertauksesta, liia gw:eemäisiä, eli jokapuolella törröttää jotain osia ja paperista tehyt ihmeelliset laput jokapaikassa :D. Maalaus on kyllä hyvää, mutta siinäkin jotenkin liian realistisen tuntuset noin epärealitisiin hahmoihin. Niin ja baset törrööttää ties mitä kamaa :D, ei minun makuuni, samoinku ku rmm. Tosin joihinkin tietysti tälläiset figut iskevät, mutta minä en ole koskaan paitsi aivan aluksi innostunut tälläisistä.
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Ovathan nuo hienoja, mutta eivät minun makuuni. Näyttää siltä kuin noilla naikkosilla ei olisi vartaloa rinnasta alaspäin.

Maalaus on kyllä ihan mainiota.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Wuffeja hameissa, noille nauraa dark angelitkin...
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Mä pidän Stefan Darlanin tyylistä todella paljon, hän on kyllä eräs lempimaalaajistani. Sen sijaan noi nimenomaiset konversiot on mun mielestä liian epämääräisiä. Hameet eivät näytä luonnollisilta, kuin niiden alla ei olisi jalkoja ollenkaan. Lisäksi kun on tottunut näkemään marinet tietyissä mittasuhteissa, näyttää noi oudoilta kun yhtäkkiä vyötärö onkin jonkin verran ylenpänä. Upea ryhmä kuitenkin, voittonsa se ansaitsi.
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

Omaan silmään pisti se, että näyttävät jalattomilta, tai että jalat olisivat todella ohuet. Ei marine tyyliä.. Pomomiäs on todella tyylikäs ja muutkin olisivat konvertoinnin puolesta saaneet lisää kunnioitusta, jos olisi samalla tavalla toteutettuja.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Ihan hullun hienoja mutta tietenkin nuo valkyyriat voisivat olla hiukan lyhyempiä ja jalat vaivasivat minua kovasti. Virheistä ei ole tietoakaan ja maalaus on aika sujuvaa.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
migsula

Viesti Kirjoittaja migsula »

:roll: :roll: :roll:

Rrrroight!

...no minkäs teet jos porukka ei "syty" :wink:
☠️
Zerath

Viesti Kirjoittaja Zerath »

Maalaus on hienoa ja tuo Odin oli kyllä mun mielestä aivan järisyttävän siisti.. Mutta sitten nuo valkyriet. Ne ei oikein myöskään sytytä, tuosta ensimmäisestä kuvasta ne näyttää aika hienoilta, mutta kun katsoi niitä yksityiskohtaisempia kuvia niin tuo periaatteessa lantion puuttuminen ja ohuen ohuet jalat ei vaan iske. Tälläistä mieltä olen mä.
All those who believe in telekinesis, raise my hand.
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

migsula kirjoitti: ...no minkäs teet jos porukka ei "syty" :wink:
Äläs nyt! Mulle nuo kyllä iskevät kuin miljoona volttia! Upeaa kamaa; katselin näitä ihmeissäni jo niistä pateettisen pienistä GW:n omista kuvista mutta onneksi lähetit linkin parempiin kuviin.

Pitää kai se Darlankin vähitellen alkaa noteeraamaan. ;)

Olin vähän pettynyt Darlanin suitsutukseen kun näin sen inkvisiittorityttösen. Mielestäni se oli ehkä jopa hieman epäonnistunut figu maalaukseltaan, vaikkakin figu itsessään oli erinomainen. Nämä taas ovat todella onnistuneita kaikissa suhteissa. Totta kai hieman hämää, että vyötärö on noin korkealla, kuten VJ totesi. Silti, aivan loistavaa kamaa.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Rrrroight!
...no minkäs teet jos porukka ei "syty"
Tuskin kukaan täällä tarkoittaa että ukot olisivat huonoja. Lostavasti tehtyjä, melkein täydellisiä konffauksia, ja maalaus on GD tasoa, selvästikin :D Mielestäni ongelma on kuitenkin hiukan outo muotokieli, ja Valkyrien epämääräisyys. Itse Odin on todella hieno, mutta valkyyrit ovat jokseenkin epämäärisiä. Eivät meilestäni näytä naisilta, eivätkä oikein näytä miltään spiriteiltä. Mieleeni tulee ensimmäisenä deformed marine tjs. Tämähän on ongelma jonka kohtaa kun lähtee rikkomaan ulkomuotoja joihin on totuttu. En ole missään nimessä sitä mieltä että figut olisivat huonoja, tai huonosti maalattu, tai sub-par luokkaa. Kunhan sanoin etten jostain syystä koe WAU elämystä noista. Sen sijaan näkisin todella mielelläni WIPt noista, voi olla että niistä alkaisi nousemaan jonkin sortin Wau elämys. :D
Otahan rauhallisesti ;)
Moi
Hope is a serum that never heals
hypsilurus

Viesti Kirjoittaja hypsilurus »

Epätasapainoisia.....en pidä.
Maalaukseen nyt ei todellakaan voi puuttua, mutta kun kokonaisuus ei toimi niin ei voi mitään....................

M
"Kaulaparta huohottaja"
Ahneman

Viesti Kirjoittaja Ahneman »

Hyvin mielenkiintoisia...
Pahoittelen kirjoitusvirheitäni.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”