http://66.166.157.5/ubbthreads/showflat ... o=0&fpart=
Näkemisen arvoinen 40k ryhmä
Näkemisen arvoinen 40k ryhmä
Uhosin taannoin, että Stefanilta ois luvassa jotain näkemisen arvoista UK GDhen. No käykää tsekkaa
☠️
- I.C. Wiener
- Viesti:
Nojaa...
Ja gallerian ohjeista
Ahaa... Luulin että se tarkoittaa mitä siinä lukee
Ja gallerian ohjeista
[adminedit: Tarkoittaa vain sitä, että ei tule tänne laittamaan toisten figuureita ja väittämään niitä omiksi. -Weekender]Galleriassa tulee asettaa esille vain omia figuurejaan
Ahaa... Luulin että se tarkoittaa mitä siinä lukee
Viimeksi muokannut I.C. Wiener, Ke 08.10.2003 15:40. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
-
baretul
Hmm oohhoh
jep olihan noi siistejä, mutta en pitäny noin monimutkaisesta yksityiskohista, noihin oli lisätty jälkeenpäin ties mitä, yksinkertasuus, ja tasaset mauttoman epärealistiset blendit on mun makuuni
, tosin noissa oli kyllä siistit blendit, ja metallitkin oli mukavat.
Todella hienoja, mutta kuten bare ja chrono jo mainitsivat omia mielipiteitään, niin voin kyllä yhtyä.. Uskomatonta työtä, se täytyy myöntää, mutta jostain syystä vaan ei kolahda.. mistä sitten johtuu, sitä en osaa sanoa.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
-
The Scientist
Nyt täytyy kyllä sanoa että olen täysin samaa mieltä,hienoa jälkeä, mutta ei vain sytytä.Todella hienoja, mutta kuten bare ja chrono jo mainitsivat omia mielipiteitään, niin voin kyllä yhtyä.. Uskomatonta työtä, se täytyy myöntää, mutta jostain syystä vaan ei kolahda.. mistä sitten johtuu, sitä en osaa sanoa.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
-
baretul
Niin joo, mä en taas pidä konvertauksesta, liia gw:eemäisiä, eli jokapuolella törröttää jotain osia ja paperista tehyt ihmeelliset laput jokapaikassa
. Maalaus on kyllä hyvää, mutta siinäkin jotenkin liian realistisen tuntuset noin epärealitisiin hahmoihin. Niin ja baset törrööttää ties mitä kamaa
, ei minun makuuni, samoinku ku rmm. Tosin joihinkin tietysti tälläiset figut iskevät, mutta minä en ole koskaan paitsi aivan aluksi innostunut tälläisistä.
Mä pidän Stefan Darlanin tyylistä todella paljon, hän on kyllä eräs lempimaalaajistani. Sen sijaan noi nimenomaiset konversiot on mun mielestä liian epämääräisiä. Hameet eivät näytä luonnollisilta, kuin niiden alla ei olisi jalkoja ollenkaan. Lisäksi kun on tottunut näkemään marinet tietyissä mittasuhteissa, näyttää noi oudoilta kun yhtäkkiä vyötärö onkin jonkin verran ylenpänä. Upea ryhmä kuitenkin, voittonsa se ansaitsi.
Omaan silmään pisti se, että näyttävät jalattomilta, tai että jalat olisivat todella ohuet. Ei marine tyyliä.. Pomomiäs on todella tyylikäs ja muutkin olisivat konvertoinnin puolesta saaneet lisää kunnioitusta, jos olisi samalla tavalla toteutettuja.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
-
Andromedus
Maalaus on hienoa ja tuo Odin oli kyllä mun mielestä aivan järisyttävän siisti.. Mutta sitten nuo valkyriet. Ne ei oikein myöskään sytytä, tuosta ensimmäisestä kuvasta ne näyttää aika hienoilta, mutta kun katsoi niitä yksityiskohtaisempia kuvia niin tuo periaatteessa lantion puuttuminen ja ohuen ohuet jalat ei vaan iske. Tälläistä mieltä olen mä.
All those who believe in telekinesis, raise my hand.
Äläs nyt! Mulle nuo kyllä iskevät kuin miljoona volttia! Upeaa kamaa; katselin näitä ihmeissäni jo niistä pateettisen pienistä GW:n omista kuvista mutta onneksi lähetit linkin parempiin kuviin.migsula kirjoitti: ...no minkäs teet jos porukka ei "syty"
Pitää kai se Darlankin vähitellen alkaa noteeraamaan.
Olin vähän pettynyt Darlanin suitsutukseen kun näin sen inkvisiittorityttösen. Mielestäni se oli ehkä jopa hieman epäonnistunut figu maalaukseltaan, vaikkakin figu itsessään oli erinomainen. Nämä taas ovat todella onnistuneita kaikissa suhteissa. Totta kai hieman hämää, että vyötärö on noin korkealla, kuten VJ totesi. Silti, aivan loistavaa kamaa.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Tuskin kukaan täällä tarkoittaa että ukot olisivat huonoja. Lostavasti tehtyjä, melkein täydellisiä konffauksia, ja maalaus on GD tasoa, selvästikin
Rrrroight!
...no minkäs teet jos porukka ei "syty"
Otahan rauhallisesti
Moi
Hope is a serum that never heals
-
hypsilurus