Empire vs Epäkuolleet 2
Rathaksen sihinä,Rathaksen sihinä!Srigoilla on Rathaksen SIHINÄ!
Tästä voimme päätellä,että strigoi on syönyt Rathaksen!!luojani!
kohta sille kasvaa häntä!
Viimeksi muokannut Ippe, To 09.10.2003 15:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Quod scripsi, scripsi"
-Minkä kirjoitin, sen kirjoitin-
-Minkä kirjoitin, sen kirjoitin-
Noooo eikös Strigoit yleensä sssihisseee. Attelin vaan kun ilma kulkee läpi pitkän rivin teräviä hampaita niin ilma voi pästellä outoja ääniä. Olisko metaanin päästö ääni sitten hyvä.Lord of the Darkness kirjoitti:Rathaksen sihinä,Rathaksen sihinä!Srigoilla on Rathaksen SIHINÄ!
Esim: Voi (prut)surkeaa houkkaa.
HU syönyt Rathaksen. Ajatuskin pelottaa. Aatelkaa nyt sitä vatsan purujen määrää ja kaiken huipuksi siitä seuraa semm0nen RIPULI, että.Lord of the Darkness kirjoitti:Rathaksen sihinä,Rathaksen sihinä!Srigoilla on Rathaksen SIHINÄ!
-
bluebluesky
No en minä nyt sentään silmät ummessa kirjota. Luomet painuu jo nyt alas. Kun tarkotan jotakin päivää niin tarkotan klo:10-23.00 välistä aikaa.bluebluesky kirjoitti:Nyt on sunnuntai... vaan missä jatko? Tai sitten minun pitää jaksaa odottaa vielä... luulin vaan että se tulisi jo aamuyhdeltä, mutta... hieno stoori. Odotan jatkoa innolla. Ja uskon, että tarvittaessa strigoita hyväksikäyttäisi kuka tahansa vampyyri... omat epäilykseni minulla jatkosta on.
Strigoi ja se necro pieksee gormanin, joka kuitenkin ehtii tuhota necron. Strigoi saa selville, että häntä aiottiin käyttää kilpenä, jolloin hän tappaa nicodemuksen ja päätyy kasvotusten karlin kanssa. Kuitenkin he vain katsovat toisiaan jonkin aikaa, ja erkanevat lopulta.Shadow of Empire kirjoitti:Mitä luulette loppu mätössä tapahtuvan?