Pidän oikeuden ryöstää ongelmianne joko maalausopetuksen tai artikkelien aiheiksi.
Katsokaa kuitenkin ensin http://www.cc.jyu.fi/~marsiit/opas/maalaus1.htm, jottette toivo artikkeleita aiheista, joista on jo ohjeita kuvien kera.
NMM:ässä ei ole siis mitään tuollaisia sääntöjä, vaan se teoria osuus on siinä paksu ku raamattu, esim elfwoodista löytyy se (linkki sinne on maalausniksipirkassa, en jaksanu sitä tänne postaa). NMM:ää oppii tekemään korrektisti vain esim piirtämällä sitä ja maalaamalla sitä, siis harjotella voi esim piirtämällä hahmon ja miettimällä valon suuntia, hienon jäljen saavutamiseski, auttaa ofkoors teknikkojen osaaminen. Ainakin mitä itse olen huomannut, niin Vj:ii on aika hyvin osannu oivaltaa tuon nmm:än, mun taidot loppuu siihen aika äkkisältään.RutGut GobSmakka kirjoitti:Tarkat kuvilla varustetut NMM ohjeet ja miten päin pensseliä pidetään.
Minun mielestä valmiitten eavy metal väriteemoja suoraa tänne postailu on asia mitä pitäisi välttääMythrell kirjoitti:Nyt jos näin aloittelijana sanon, niin itse kaipaisin _selkeämpiä_ värejä highlitghtien tekemiseen. Eli joku voisi valoittaa mitkä olisi hyviä esimerkkejä näille perus väreille mitä armeijoissa on. Ja vielä jos saisi ihan vaikkapa GW:n maalien nimillä, helpottaisi puusilmän maalinostoa huomattavasti.
Edittiä sen verran että mielellään jos pyrkisitte pitämään esimerkit yksinkertaisina, ilman värien sotkemista "oikean" sävyisiksi jne. Eli ne jotka osaa maalata hyvin maalaisivat pari heikompaa esimerkiksi aloittelijalle.
Hmm tästähän pistin juuri tuon edellisen viestiniWar-Leader kirjoitti:nmm ehdottomasti ja viel kuvat päälle ni oppii paremmin