pirate warband figut

Eerie

pirate warband figut

Viesti Kirjoittaja Eerie »

Tämmönen tuli mieleeni vaan: Ajattelin tehä piraatti warbandin mordheimiin noista alotuslootan mukana tulleista mercenaryistä mutta onko moinen mahollista? Onko piraateille tehty omat figut? Vai onko GW tarkoittanut että jostain tietyistä figuista tehään nuo piraatit?
minä olen swamphead
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Piraateille ei ole omia virallisia figuja, joten ne pitää tehdä militiasta/human mercenaryistä. Onnea konverttaukseen :).
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Eerie

Voisiko joku selittää mulle että miten tuo swivel gun toimii oikein? Mä en vaan ymmärrä tuota juttua siitä. Siis jos ottaa Swivel gunin niin sitä kantava Gunnerin pitää olla eri ryhmässä kuin muut Gunnerit? Ja mikä ase on swivel gun? Siis mikä ase pitää liimata figuun?
minä olen swamphead
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Swamphead kirjoitti:Voisiko joku selittää mulle että miten tuo swivel gun toimii oikein? Mä en vaan ymmärrä tuota juttua siitä. Siis jos ottaa Swivel gunin niin sitä kantava Gunnerin pitää olla eri ryhmässä kuin muut Gunnerit? Ja mikä ase on swivel gun? Siis mikä ase pitää liimata figuun?
Eli koska niitä saa olla vain yksi Warbandissa (ja henchmenien samassa ryhmässä tulee olla samalla lailla varustettuja), kyseisessä henchmen-ryhmässä voi luonnollisesti olla vain yksi jäsen.

Aseen kuvaushan on pienempi versio noista laivan pyörivälle jalustalle laitetuista tykeistä. Eli jonkinnäköinen handgunia paksumpi putki, jolle väsäilet jonkinlaisen puujalustan, ajaa varmaan asiansa jos et täydellistä wysiwygiä halua.
Eerie

Kiitos vaan vastauksista!
Sitten olis vielä tämmöinen kysymys: jos piraatille saa vaikkapa koukkukäden taikkapa puujalan niin onko tarkoitus tehdä kyseinen tekoraaja vasta sen jälkeen kun piraatti on menettänyt vaikkapa kätensä taistelussa? Eli siis heti alussa ei siis voisi tehdä moista juttua?
Ja siitten vielä että mitä tuo "60 brace" juttu tarkoittaa noiden pistoolien hinnoissa?
minä olen swamphead
Grond

Eli kuten Hook Handin ja Peg Legin kuvauksessa sanotaan, niitä saa vasta kun hahmo on ottanut Injury-taulukosta Arm- tai Leg-injuryn. Alussa voi ottaa vain niitä tavaroita joita tuossa Equipment-listassa on mainittu.

Brace of Pistols tarkoittaa siis paria, eli kahta pistoolia.
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

Grond kirjoitti:Brace of Pistols tarkoittaa siis paria, eli kahta pistoolia.
Johtuen siitä bracen hinta on yleensä kyseisen pistoolin hinta kerrottuna kahdella.
Eerie

kiitos ja myönnetään olen uusavuton juntti mutta minun täytyy saada varma vastaus etten tee mitään väärin. Kuten tähänkin kysymykseen: minkä näköinen ase on Blunderbuss? Arvelisin sen olevan sellainen vanha kivääri tai joku sellanen...
minä olen swamphead
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

Sekä blunderbuss että swivel gun olivat oikeat aseet ja googlelta löytyy niiden kuvat. Esim. blunderbuss sanalla sain seuraavan tuloksen. Näitä voi ostaa vieläkin ja niistä löytyy useampia kuvia, tässä on esim. hyvä kuva
Grond

Tosin tuo Druzhina Captainin linkkaama kuva ei ole aivan GW:n Blunderbussien näköinen - GW:llähän mittakaavoja on vääristelty hauskasti, joten tuollaiseen oikeaan aseeseen verrattuna GW:n Blunderbussin suuaukko on samaa kaliiberia kuin joku 50 millinen tykki :).

No, jos mittakaava menisi oikein, Blunderbuss olisi aika hankala erottaa 28mm mittakaavassa tavallisesta GW:n handgunista.
Kvaldur
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kvaldur »

Grond kirjoitti:Eli kuten Hook Handin ja Peg Legin kuvauksessa sanotaan, niitä saa vasta kun hahmo on ottanut Injury-taulukosta Arm- tai Leg-injuryn. Alussa voi ottaa vain niitä tavaroita joita tuossa Equipment-listassa on mainittu.

Brace of Pistols tarkoittaa siis paria, eli kahta pistoolia.
Tässä kohtaa pitää korjata, että puujalan voi ottaa myös ennen
pelin alkua. Sääntösivu 10: "A new pirate joining the warband, either
during initial warband creation or as a new hire, may also start out with a
Peg Leg."

Piraatteja tosiaan joutuu konvertoimaan itse joko militiasta tai sitten
joistain muista napeista. Militian mukana tosin taitaa tulla noita
"piraattipäitä" eli silmälappuja yms.
-"I can see dead people..."
-"Where are you?"
-"At graveyard..."
Grond

Hmm, minun moka, epätarkkuutta lukemisessa. Sama muuten pätee näköjään myös Hook Handiin. Pahoittelen antamaani väärää infoa (kun ei jaksa kävellä hyllylle, jossa tuo olisi tulostettuna - koneelta katsottuna noita .pdf-tiedostoja tulee luettua huolimattomasti).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Mordheim”