"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Keräätkö wanhoja figuja?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Nscaalcn

Keräätkö wanhoja figuja?

Viesti Kirjoittaja Nscaalcn »

Niin en ainakaan ole nähnyt tällaista aihetta käsiteltävän.

Eli keräätkö wanhoja (OOP) figuja ja pelaatko niillä vai menevätkö puhtaasti keräilykäyttöön? Ja mitkä ovat suosikkikohteesi?
Fear is just an illusion of weak mind.
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

kääpiöitä olen koittanut/ ja olen ostanut. pelikäyttöön menevät vanhat figut kun ovat hienoja.
niih.
Malboro

Viesti Kirjoittaja Malboro »

Itse en ole ostanut vanhoja figuja, mutta kyllä ne hienoja olis kuten empire warwagon. Kyllä varmaan joskus voisin ostaa kun pääsen keräilyssä alkuun :D
Trekkeri

Viesti Kirjoittaja Trekkeri »

No siis erityisesti en keräile vanhoja figuja, mutta koska olen jo hyvän aikaa pelaillut niin myös vanhoja figuja löytyy.

Niitä käytän ihan siinä missä uusiakin, tosin pyrin usein uusimaan figuja sillä uudet on usein huomattavasti hienompia.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Imperial Warrior kirjoitti:No siis erityisesti en keräile vanhoja figuja, mutta koska olen jo hyvän aikaa pelaillut niin myös vanhoja figuja löytyy.

Niitä käytän ihan siinä missä uusiakin, tosin pyrin usein uusimaan figuja sillä uudet on usein huomattavasti hienompia.
Hmjaa. Makuasia. Minä tykkään erityisesti joistakin vanhoista figuista, esim. eldar-armeijaani tulee vain yksi nykyisen sukupolven farseer (kun halusin vaihtelua seer councilini ulkonäköön), kaikki muu on vanhasta laitoksesta. Jotkut vanhat figut taas ovat kerrassaan kauheita, mutta käytän niitä vain perinteiden vuoksi (esimerkkinä muinaiset muoviset SM scoutit).
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
sanp0

Viesti Kirjoittaja sanp0 »

Wanhat Möly Mariinit ovat kyllä mahtavia. Niistä sais tehtyä tyylikkään bändin ja pari kaveria kantamaan vahvistimia profiilin vuoksi
Now, One Day I Started To Tell Everyone That `Killing is my Business...`
Yabo

Viesti Kirjoittaja Yabo »

En keräile mutta ostin sattumalta yhen lappeenrannasta...
Taisi olla 4ed. flamecannonin master gunner... (kyselinki täältä joskus että mikä kyseinen figu on kun en tiennyt :D)
If you want, i can f**k you gently with a chainsaw.
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

No, minulla on ja kerään vanhoja cadianeja. Vaikka ne nyt eivät olekkaan vielä niin vanhoja... :|
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Squirreli
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Squirreli »

No, armeija on rakennettu Praetorialaisista ja Mordialaisista sekä necromundan jengiläisistä, kyllähän nuita välttämättä keräiltyä tulee. Vaikka on sitä ihan vain fiilistelyn vuoksi tullut mm. genestealerkulttia, arbiteseja ja vanhan mallin ink-visiittoreita sekä greyknightsquadi ostettua. Sanoisin, jos en nyt aivan keräileväni, niin antavani erityistä tunnearvoa vanhoille figuille hankintoja suunnitellessani.

-Touko "Squirrel" Kästämä
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
Iso_Arska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iso_Arska »

No en nyt kerää, mutta olen harkinnut joidenkin vanhojen figujen ostoa (kuten vanha zombie dragon), koska ne ovat vaan hienompia.
''Life sucks and then you fucking die you know.'' -Ozzy Osbourne

Käy täällä
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Zarathustrian »

En noita suoranaisesti keräile. Mutta yli 12 vuoden ajalta noita on tuonne kaappiin kertynyt. Vanhimmat figut näyttäisivät olevan kääpiö warriorit vuodelta -87.
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Olen yrittänyt saada vanhoja kääpiö thunderereja, mutta niitä ei ole löytynyt :( . Valtakunta niistä!!!
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Bonehead

Viesti Kirjoittaja Bonehead »

Onhan noita vanhoja figuja tullut osteltua.
Ainakin osaa niistä käytän peleissä mukana.
Valta on illuusio.
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Onhan mulla pari wanhaa(ei ny nii vanhaa) rotta figua kuten: Vermin lord, Quuek the ht, Ikit Claw, Plaque ord skrolk, ja uhuhuhu Thanquol (huu vanha ku mikä)

Pari vuotta sitten taisi olla conclaavissa myynnissä ykkös edikan aikainen mariska(eiseräppitypy). Harmittaa kun en ostanut.... :|
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”