Keräätkö wanhoja figuja?
Keräätkö wanhoja figuja?
Niin en ainakaan ole nähnyt tällaista aihetta käsiteltävän.
Eli keräätkö wanhoja (OOP) figuja ja pelaatko niillä vai menevätkö puhtaasti keräilykäyttöön? Ja mitkä ovat suosikkikohteesi?
Eli keräätkö wanhoja (OOP) figuja ja pelaatko niillä vai menevätkö puhtaasti keräilykäyttöön? Ja mitkä ovat suosikkikohteesi?
Fear is just an illusion of weak mind.
- The Captain
- Valvoja
Hmjaa. Makuasia. Minä tykkään erityisesti joistakin vanhoista figuista, esim. eldar-armeijaani tulee vain yksi nykyisen sukupolven farseer (kun halusin vaihtelua seer councilini ulkonäköön), kaikki muu on vanhasta laitoksesta. Jotkut vanhat figut taas ovat kerrassaan kauheita, mutta käytän niitä vain perinteiden vuoksi (esimerkkinä muinaiset muoviset SM scoutit).Imperial Warrior kirjoitti:No siis erityisesti en keräile vanhoja figuja, mutta koska olen jo hyvän aikaa pelaillut niin myös vanhoja figuja löytyy.
Niitä käytän ihan siinä missä uusiakin, tosin pyrin usein uusimaan figuja sillä uudet on usein huomattavasti hienompia.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
No, armeija on rakennettu Praetorialaisista ja Mordialaisista sekä necromundan jengiläisistä, kyllähän nuita välttämättä keräiltyä tulee. Vaikka on sitä ihan vain fiilistelyn vuoksi tullut mm. genestealerkulttia, arbiteseja ja vanhan mallin ink-visiittoreita sekä greyknightsquadi ostettua. Sanoisin, jos en nyt aivan keräileväni, niin antavani erityistä tunnearvoa vanhoille figuille hankintoja suunnitellessani.
-Touko "Squirrel" Kästämä
-Touko "Squirrel" Kästämä
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
Onhan mulla pari wanhaa(ei ny nii vanhaa) rotta figua kuten: Vermin lord, Quuek the ht, Ikit Claw, Plaque ord skrolk, ja uhuhuhu Thanquol (huu vanha ku mikä)
Pari vuotta sitten taisi olla conclaavissa myynnissä ykkös edikan aikainen mariska(eiseräppitypy). Harmittaa kun en ostanut....
Pari vuotta sitten taisi olla conclaavissa myynnissä ykkös edikan aikainen mariska(eiseräppitypy). Harmittaa kun en ostanut....
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat