GW:n superglue pois sormistani?
GW:n superglue pois sormistani?
Niin siis, olisko jotain neuvoja,vinkkejä miten tän liiman sais pois sormista?. Oon kokeillut vedellä ja saippualla , mut eipä näytä toimivan.
Hmmm... Mutta eihän ihon lämpötila nouse niin korkealle (sitten on ongelma jos nousee). Itse olen aina irrottanut sen raaputtamalla sormea puukon terää vasten. No jaa, jos se saunassa kumminkin irtoaa niin johtuu jostain muusta kuin sulamisesta.VonCarstein kirjoitti:Suprglue sulaa 70 asteessa. Saunassa siis lähtee kivasti.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
No ei tietenkää iho siihen asti nouse, mutta se liima kuitenkin pehmenee ennen sulamista. Samaten hiki irrottaa sitä mukavasti.Stormlord kirjoitti:Hmmm... Mutta eihän ihon lämpötila nouse niin korkealle (sitten on ongelma jos nousee). Itse olen aina irrottanut sen raaputtamalla sormea puukon terää vasten. No jaa, jos se saunassa kumminkin irtoaa niin johtuu jostain muusta kuin sulamisesta.VonCarstein kirjoitti:Suprglue sulaa 70 asteessa. Saunassa siis lähtee kivasti.
Mutta kyllähän se super glue ihan ajan kanssakin lähtee.... tosin itse en näe pienintäkään syytä käyttää ko. ainetta. Ei sovellu mihinkään hyvin.
- I.C. Wiener
- Viesti:
Teräsvillalla(?) lähtee hyvin. Ite oon ainakin käyttänyt.
edit: ja viilalla!
edit: ja viilalla!
Viimeksi muokannut I.C. Wiener, Ke 29.10.2003 20:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
- I.C. Wiener
- Viesti:
Äiteen kynsilakanpoistoaine-purkkia olen muutaman kerran koettanut, hyvällä menestyksellä. Laittaa sitä tököttiä pumpulituppoon ja hieroo sillä, kyllä lähtee, eikä mene iho siinä mukana.
Edit: Nyt hävettää :oops: Typon tappo reissu (Kiitti TP!)
Edit: Nyt hävettää :oops: Typon tappo reissu (Kiitti TP!)
Viimeksi muokannut JarLoz, To 30.10.2003 15:42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
- TietoPredator
Mielenkiintoista, mutta miten tämä liittyi aiheeseenJarLoz kirjoitti:Äiteen kynsilakkapurkkia olen muutaman kerran koettanut, hyvällä menestyksellä.
Jos iho kestää niin kynsilakanpoistoaine voisi kenties tehota, tosin se taitaa ollakin melko lähellä perustärpättiä. Itse olen usein menestyksekkäästi vuollut/raapinut liimat pois ohuella ja ennen kaikkea terävällä askarteluveitsellä.
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
-
The Swordmaster
eikös se kynsilakka ole myrkyllistä? ja jos hengität sitä aivot menee pihalle tai ainaski tulee päänsärkyä(siis jos koko ajan otat sil kynsilakal pois sen supergluen) ja se ei tee myöskään hyvää sormille...
mä vaan annan sen supergluen olla jos tulee sormille.....kyl se menee pois parin päivän kuluttua.....
mä vaan annan sen supergluen olla jos tulee sormille.....kyl se menee pois parin päivän kuluttua.....