VonCarstein kirjoitti:Suprglue sulaa 70 asteessa. Saunassa siis lähtee kivasti.
Hmmm... Mutta eihän ihon lämpötila nouse niin korkealle (sitten on ongelma jos nousee). Itse olen aina irrottanut sen raaputtamalla sormea puukon terää vasten. No jaa, jos se saunassa kumminkin irtoaa niin johtuu jostain muusta kuin sulamisesta.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
VonCarstein kirjoitti:Suprglue sulaa 70 asteessa. Saunassa siis lähtee kivasti.
Hmmm... Mutta eihän ihon lämpötila nouse niin korkealle (sitten on ongelma jos nousee). Itse olen aina irrottanut sen raaputtamalla sormea puukon terää vasten. No jaa, jos se saunassa kumminkin irtoaa niin johtuu jostain muusta kuin sulamisesta.
No ei tietenkää iho siihen asti nouse, mutta se liima kuitenkin pehmenee ennen sulamista. Samaten hiki irrottaa sitä mukavasti.
Mutta kyllähän se super glue ihan ajan kanssakin lähtee.... tosin itse en näe pienintäkään syytä käyttää ko. ainetta. Ei sovellu mihinkään hyvin.
VonCarstein kirjoitti:Mutta kyllähän se super glue ihan ajan kanssakin lähtee.... tosin itse en näe pienintäkään syytä käyttää ko. ainetta. Ei sovellu mihinkään hyvin.
Ehdottomasti samaa mieltä. Epoxia peliin.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
Äiteen kynsilakanpoistoaine-purkkia olen muutaman kerran koettanut, hyvällä menestyksellä. Laittaa sitä tököttiä pumpulituppoon ja hieroo sillä, kyllä lähtee, eikä mene iho siinä mukana.
Edit: Nyt hävettää :oops: Typon tappo reissu (Kiitti TP!)
Viimeksi muokannut JarLoz, To 30.10.2003 15:42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Minä olen vain elänyt tuon pikku epämukavuuden kanssa. Parhaiten sitä voisi estää että on huussipaperia vieressä ja heti kun roiskahtaa liima näpeile niin on apu lähellä.
JarLoz kirjoitti:Äiteen kynsilakkapurkkia olen muutaman kerran koettanut, hyvällä menestyksellä.
Mielenkiintoista, mutta miten tämä liittyi aiheeseen
Jos iho kestää niin kynsilakanpoistoaine voisi kenties tehota, tosin se taitaa ollakin melko lähellä perustärpättiä. Itse olen usein menestyksekkäästi vuollut/raapinut liimat pois ohuella ja ennen kaikkea terävällä askarteluveitsellä.
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
Minä en nyt käytä varsinnaisesti mitään vaan jos jotain nyt sitten tulee niin yritän ottaa sitä pois ennen kuin kuivii ja jos jotain sitten jää niin raaavin sitä kärsivällisesti kunnen lähteee pois . Ei minulla mitään ongelmia ole ollut .
eikös se kynsilakka ole myrkyllistä? ja jos hengität sitä aivot menee pihalle tai ainaski tulee päänsärkyä(siis jos koko ajan otat sil kynsilakal pois sen supergluen) ja se ei tee myöskään hyvää sormille...
mä vaan annan sen supergluen olla jos tulee sormille.....kyl se menee pois parin päivän kuluttua.....
Kynsilakanpostoaine on kyllä aika stydiä kamaa, mutta ei sitä olekkaan tarkoitus mitenkään erityisesti haistella. Eikä sen kanssa koko ajan läträtä, vaan sitten kun ihon väriä ei enää erota liiman alta.