Tottakai Fantsu/GW/muut jälleenmyyjät myy vanhan tavaran ensin pois varastoista.Kedu kirjoitti:Nyt kun tässä maalailen nii huomasin että ne uudet purkit avautuu myös sille samal taval ku nuo vanhat.Ittelleni toi tuli ihan yllätyksenä, minä luulin että noi avautuu vain tollee päältä
uudet maalipurkit
-
The Scientist
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Siis mitä sä meinaat ? Siis huomasin että siin päällä on kansi ja sit se koko korkki myöskin irtoo. Jos luulet että mä oon sekottanu vanhat ja uudet purkit nii oot väärässäElanthor kirjoitti:Tottakai Fantsu/GW/muut jälleenmyyjät myy vanhan tavaran ensin pois varastoista.Kedu kirjoitti:Nyt kun tässä maalailen nii huomasin että ne uudet purkit avautuu myös sille samal taval ku nuo vanhat.Ittelleni toi tuli ihan yllätyksenä, minä luulin että noi avautuu vain tollee päältä
No totta kai myös uudet purkit avautuvat kierteillä, koska itse purkkihan on samanlainen kuin vanha, vain korkki on muuttunut. Mutta kyllä vallejon purkit rulettavat.
OT: Mikäköhän on muuten paras tapa avata vallejon purkki että sinne saisi lisää maalia kun purkki tyhjenee? Lähteekö se tippanokka irti ihan vain veitsellä vääntämällä? Baretul tietänee tästä jotain...
OT: Mikäköhän on muuten paras tapa avata vallejon purkki että sinne saisi lisää maalia kun purkki tyhjenee? Lähteekö se tippanokka irti ihan vain veitsellä vääntämällä? Baretul tietänee tästä jotain...
-
The Scientist
No mutta minähän olin aivan omissa maailmoissani tuota viestiä kirjoittaessani. Pahoittelen väärinkäsitystä.Ehkä pitäisi pitää niitä rillejä kokopäiväisesti.Kedu kirjoitti:Siis mitä sä meinaat ? Siis huomasin että siin päällä on kansi ja sit se koko korkki myöskin irtoo. Jos luulet että mä oon sekottanu vanhat ja uudet purkit nii oot väärässäElanthor kirjoitti:Tottakai Fantsu/GW/muut jälleenmyyjät myy vanhan tavaran ensin pois varastoista.Kedu kirjoitti:Nyt kun tässä maalailen nii huomasin että ne uudet purkit avautuu myös sille samal taval ku nuo vanhat.Ittelleni toi tuli ihan yllätyksenä, minä luulin että noi avautuu vain tollee päältä
"I don't know what I want, but I know how to get it."
-
baretul
Jep lähtee auki kun laittaa esim ruuvarin tai veitsen sinne väliin ja kääntää
, niinku mälis sano. Ei vältämättä muuten tikulla kannata sekotella vallejoa, vaan laittaa sinne vaikkapa pienen mutterin joka on ruostumatonta terästä, sen avulle se sekottuu paremmin, joku muukin rauta kimpale kelpaa, mutta sen olisi hyvä olla suojattu niin ettei se ruostu, mutteri tämän takia juuri miltei paras koska siinä on ruoste suojaus joka puolella.
Kyl noistakin saattaa liueta jotain ilkeyksiä maaleihin, ainakin mitä olen mini-painterin keskusteluita seurannut (tosin englanninkielinen kemian sanastoni on aika heikko). Lasihelmet kai ovat ainakin turvallisia sekoittimia.baretul kirjoitti:Jep lähtee auki kun laittaa esim ruuvarin tai veitsen sinne väliin ja kääntää, niinku mälis sano. Ei vältämättä muuten tikulla kannata sekotella vallejoa, vaan laittaa sinne vaikkapa pienen mutterin joka on ruostumatonta terästä, sen avulle se sekottuu paremmin, joku muukin rauta kimpale kelpaa, mutta sen olisi hyvä olla suojattu niin ettei se ruostu, mutteri tämän takia juuri miltei paras koska siinä on ruoste suojaus joka puolella.
-
baretul
Joo pitäisi olla kyllä, mutta ainoa mikä huono puoli niisä on että ne ei mahu sisään tuosta vallejo purkista
, ainakaa noi mitä mulla on, pitäisi hajottaa ekaks, ja sitte laittaa sisään. Se ei vältämättä oo kovin kätevä idea sitte enää:D. En oo ite ainakaa keksiny mitään uber hyvää sekotajaa noihi vallejoihi, ellei löydy jostain pieniä lasi helmiä mitkä mathuu tonne.
-
Beastroars
-
Pitkäjousi
Eikös ne kudit ole lyijyä? Se ei ainakaan ruostu. Ja niihin kuulapyssyihinkin on jotain kuparisia kuulia, jotka ei tietenkään myöskään ruostu.DerAlte kirjoitti:Veikkaanpa ettei ilmapistoolin kudit hirveen näppäriä olisi, sillä ne eivät taida olla kovin ruosteen kestostaan tunnettuja...
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
Se riippuu siitä onko ko. kuparissa rautaa. Ruostehan on rautaoksidia, jota syntyy kun rauta "palaa", jota tapahtuu kun se joutuu veden kanssa kosketuksiin. Palaminenhan on siis sitä, että aine reagoi happen kanssa, ja vedessähän on tietysti happea joten blaablaablaablaa.....
Ei kai puhdas kupari ruostu? Onhan siitä iät ajat tehty kahvipannuja ja patoja ynnä muuta tilpehööriä.
Edit: Tiedä sitten ovatko ne kuulapistoolin kudit kuparia, vai jotain hämärää metalliseosta (todennäköistä)
Ei kai puhdas kupari ruostu? Onhan siitä iät ajat tehty kahvipannuja ja patoja ynnä muuta tilpehööriä.
Edit: Tiedä sitten ovatko ne kuulapistoolin kudit kuparia, vai jotain hämärää metalliseosta (todennäköistä)
-
baretul
- I.C. Wiener
- Viesti:
Ei oo ainakaan AirSoft aseisiin metallikuulia.JarLoz kirjoitti:Juu, peruskuulat painavat 0,2 grammaa (vakio). Kyllä olen mielestäni jossain metallikuteja nähnyt, siis aivan laillisessa levityksessä. Mtta nyt joku enemmän air-sofitsta tietävä voi valaista kansaa tässä kuulaongelmassa.
Ettei kyseessä olis pyöreitä ilmakon kuulia?
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night