"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

GW:n uusi puhelinnumero

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
GW Staff
Games Workshop - Helsinki

GW:n uusi puhelinnumero

Viesti Kirjoittaja GW Staff »

uusi numero on: 09-751 545 25
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Onkos Helsingin GWlle tulossa joskus ihan weppisivuja, ois ehkä vähän mielekkäämpää tehdä sitä kautta ostoksia kuin puhelimessa? :)
Jesh

Viesti Kirjoittaja Jesh »

Ajattelinpa tässä kysyä, että saako tosta numerosta lisäinfoa White Dwarffin tilaamisesta?
GW Staff
Games Workshop - Helsinki

Viesti Kirjoittaja GW Staff »

Deetwo kirjoitti:Onkos Helsingin GWlle tulossa joskus ihan weppisivuja, ois ehkä vähän mielekkäämpää tehdä sitä kautta ostoksia kuin puhelimessa? :)

sivut tehdään kun aika sallii paremmin. puhelimen kautta ei voi tehdä tilauksia vaan pitää tulla paikan päälle jos haluaa käyttää mail-orderia eikä sivujenkaan kautta tule käymään. valitettavasti.

Jesh kirjoitti:Ajattelinpa tässä kysyä, että saako tosta numerosta lisäinfoa White Dwarffin tilaamisesta?
jepp.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Krister kirjoitti:Puhelimen kautta ei voi tehdä tilauksia vaan pitää tulla paikan päälle jos haluaa käyttää mail-orderia eikä sivujenkaan kautta tule käymään. valitettavasti.
Valitettavasti tosiaan. Se olisi niin helppo ollut tehdä teille tilaus sähköpostitse tai puhelimella, tilata tavarat mail orderista Helsinkiin ja odotella pari extrapäivää, kun paketti toimitetaan tänne sisäsuomeen postiennakolla. Käynti Helsingissä ei ole ainakaan minulle optio, kun olen ostamassa bitsejä.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Murhe kirjoitti:
Krister kirjoitti:Puhelimen kautta ei voi tehdä tilauksia vaan pitää tulla paikan päälle jos haluaa käyttää mail-orderia eikä sivujenkaan kautta tule käymään. valitettavasti.
Valitettavasti tosiaan. Se olisi niin helppo ollut tehdä teille tilaus sähköpostitse tai puhelimella, tilata tavarat mail orderista Helsinkiin ja odotella pari extrapäivää, kun paketti toimitetaan tänne sisäsuomeen postiennakolla. Käynti Helsingissä ei ole ainakaan minulle optio, kun olen ostamassa bitsejä.
Sitä samaa, käynti Helsingissä maksaisi enemmän kuin postiennakkomaksu :)
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Deetwo kirjoitti:
Murhe kirjoitti:
Sitä samaa, käynti Helsingissä maksaisi enemmän kuin postiennakkomaksu :)
Jep. Innostus GW:n liikettä kohtaan hieman laski kun kuulin että postiennakolla tilaaminen ei käy. Harmi sinänsä. No onhan noita suomalaisia kauppoja muitakin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”