GW:n uusi puhelinnumero
-
GW Staff
- Games Workshop - Helsinki
GW:n uusi puhelinnumero
uusi numero on: 09-751 545 25
-
GW Staff
- Games Workshop - Helsinki
Deetwo kirjoitti:Onkos Helsingin GWlle tulossa joskus ihan weppisivuja, ois ehkä vähän mielekkäämpää tehdä sitä kautta ostoksia kuin puhelimessa?
sivut tehdään kun aika sallii paremmin. puhelimen kautta ei voi tehdä tilauksia vaan pitää tulla paikan päälle jos haluaa käyttää mail-orderia eikä sivujenkaan kautta tule käymään. valitettavasti.
jepp.Jesh kirjoitti:Ajattelinpa tässä kysyä, että saako tosta numerosta lisäinfoa White Dwarffin tilaamisesta?
Valitettavasti tosiaan. Se olisi niin helppo ollut tehdä teille tilaus sähköpostitse tai puhelimella, tilata tavarat mail orderista Helsinkiin ja odotella pari extrapäivää, kun paketti toimitetaan tänne sisäsuomeen postiennakolla. Käynti Helsingissä ei ole ainakaan minulle optio, kun olen ostamassa bitsejä.Krister kirjoitti:Puhelimen kautta ei voi tehdä tilauksia vaan pitää tulla paikan päälle jos haluaa käyttää mail-orderia eikä sivujenkaan kautta tule käymään. valitettavasti.
Sitä samaa, käynti Helsingissä maksaisi enemmän kuin postiennakkomaksuMurhe kirjoitti:Valitettavasti tosiaan. Se olisi niin helppo ollut tehdä teille tilaus sähköpostitse tai puhelimella, tilata tavarat mail orderista Helsinkiin ja odotella pari extrapäivää, kun paketti toimitetaan tänne sisäsuomeen postiennakolla. Käynti Helsingissä ei ole ainakaan minulle optio, kun olen ostamassa bitsejä.Krister kirjoitti:Puhelimen kautta ei voi tehdä tilauksia vaan pitää tulla paikan päälle jos haluaa käyttää mail-orderia eikä sivujenkaan kautta tule käymään. valitettavasti.
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Jep. Innostus GW:n liikettä kohtaan hieman laski kun kuulin että postiennakolla tilaaminen ei käy. Harmi sinänsä. No onhan noita suomalaisia kauppoja muitakin.Deetwo kirjoitti:Sitä samaa, käynti Helsingissä maksaisi enemmän kuin postiennakkomaksuMurhe kirjoitti:Valitettavasti tosiaan. Se olisi niin helppo ollut tehdä teille tilaus sähköpostitse tai puhelimella, tilata tavarat mail orderista Helsinkiin ja odotella pari extrapäivää, kun paketti toimitetaan tänne sisäsuomeen postiennakolla. Käynti Helsingissä ei ole ainakaan minulle optio, kun olen ostamassa bitsejä.Krister kirjoitti:Puhelimen kautta ei voi tehdä tilauksia vaan pitää tulla paikan päälle jos haluaa käyttää mail-orderia eikä sivujenkaan kautta tule käymään. valitettavasti.